X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברצוני להשיא לראש הממשלה כמה עצות פרקטיות, שיציבו אותו לראשונה מזה שנים ארוכות כראש ממשלה יציב ובהיר, כזה המשרת ללא כחל וסרק את האינטרס היהודי, כזה שאיננו מסתתר, איננו מתגונן עוד, איננו מנסה לשאת חן בעיני השמאל, איננו ירא איש
▪  ▪  ▪
נתניהו. השראה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

דומה שהכול כבר נאמר לגבי ראש הממשלה בנימין נתניהו. בין היתר הוזכרו (גם על-ידי עבדכם) חוסר אמינותו, התנהלותו במישור המדיני, מורך רוחו, המסרים הבעייתיים אותם הוא מעביר בזירה הבינלאומית ו"חזון שתי המדינות" בראשם. כן דובר רבות על האינטרסים הפוליטיים, אלה האישיים, הישרדותו הפוליטית ועוד...
התבוננות בקורות את האיש, בעיקר בשנתיים האחרונות, מלמדות אולי על סיכוי לסוג של מהפך, תקוות כולנו לכיוון חיובי. לאור האמור אבקש להעיר לקמן כמה נקודות ולבסוף להציע שינוי, אולי מרחיק לכת, בהתנהלות ובדפוסי ההתנהגות, כאלה שיפעלו לטובת עם ישראל בארצו וממילא לטובת נתניהו האיש.
אפתח בנגלה לעין כל - מסע רדיפה חסר תקדים ומתמשך מתנהל מזה שנים כנגד נתניהו בכל תחומי פעילותו ולרבות עניינים אישיים, עד לרמת ניהול משק הבית ויחסיו בחדרי חדרים עם אשתו. נזכיר בקצרה כמה מה"פרשיות" - פרשת בראון חברון, פרשת ההובלות עם הקבלן עמדי, פרשת אב הבית, פרשת הבקבוקים, פרשת רהיטי הגן, פרשת המתנות, פרשת ידיעות אחרונות, פרשת הצוללות, וכמובן - שרה, שרה מעל כולם - שמועות, רכילות, דיבה - השם ירחם!
לית מאן דפליג שהשמאל הישראלי והתקשורת בראשו סימנו את נתניהו כמטרה לחיסול. המשאבים העיתונאיים והכספיים שהוקצו לכך הם כבירים, חסרי תקדים. הלחץ הוא כזה עד כי נראה שלא ייתכן שמשהו לא יימצא לבסוף. קשה להאמין שבתוך ערימת השחת בה נוברים באופן חולני כל אמצעי התקשורת השמאלנים כולם, לא יימצא דבר מה מפליל. משהו שיסלק סוף-סוף את בנימין נתניהו מהזירה ויותיר אותה למישהו "משלהם" שיוכל למכור ארץ האבות במכירת חיסול לרוצחים הערבים.
להפוך את היוצרות
לפיכך ולאור המציאות לה אין להתכחש ברצוני להשיא לראש הממשלה כמה עצות פרקטיות, שיציבו אותו לראשונה מזה שנים ארוכות כראש ממשלה יציב ובהיר, כזה המשרת ללא כחל וסרק את האינטרס היהודי, כזה שאיננו מסתתר, איננו מתגונן עוד, איננו מנסה לשאת חן בעיני השמאל, איננו ירא איש. מנהיג שהעם יאהב באופן גורף ובו יחפוץ על-מנת שימשיך לשרתו בתפקיד הרם, לעוד שנים הרבה.
מצא את הדרך לחזור בך ובפומבי מרעיון העוועים של "שתי מדינות לשני עמים"
. בשר לעולם כי הניסיון כשל בהיות הנחת היסוד שבבסיסה חסרת כל סיכוי, כפי שמוכיחים זאת מזה שנים הערבים. באותה נשימה או אולי מעט אחריה הודע ברבים את המובן מאליו. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל וכל מחשבה למסור חלקים הימנה לא תתקיים - משום הקניין בו נתנה הארץ לעם ישראל על-ידי בורא עולם (תתפלא להיווכח עד כמה המסר הזה ייקלט היטב-בעיקר ובראשונה על-ידי מאות מיליוני נוצרים מאמינים בתנ"ך).
פעל פעולה בחכמה ובנחישות להפוך את היוצרות בהר-הבית. מצא הדרך לסלק משם את הוואקף הירדני ותקן בכך טעות איומה אותה הוריש לנו משה דיין שודד העתיקות לביתו. החל בהר ריבונות מלאה, פתח אותו ליהודים באופן מלא וחפשי וסלק משם כל פורע ערבי, על אתר וללא דיחוי!
חדש בנייה וצור תנופת בנייה בכל יהודה ושומרון. מאות אלפי דירות ומיליוני יהודים יעברו בתוך עשור ויותר לרחבי יהודה, לשומרון ובנימין
. עם ישראל יוקיר אותך על כך ויכיר לך טובה. בדברי הימים של עם ישראל תירשם כמי שפעל פעולה נמרצת ובוטחת על-מנת להחזיר עם ישראל לנחלת אבות וליישב את הארץ.
זיקה יהודית
השלט ריבונות המדינה ברחבי ארצנו. יפו, חברון, רמלה, בואכה שכם, ירושלים רבתי ודרך האבות - חסל בכוח הזרוע את המרי הערבי הרצחני המבקש מדי יום ופעמים רבות ביום לרצוח יהודים שלווים בכל רחבי ארצנו הקדושה.
חזק את צה"ל, החלף מפקדים אם יש צורך, שנה את החינוך בצבא והגבר את הזיקה היהודית לקודשי ישראל. תמצא שרוח הקרב של החיילים, שרוח ההתנדבות של הצעירים ירקיעו שחקים ושורות הצבא תתמלאנה ביהודים חפצי ניצחון ושופעי ביטחון בצדקת הדרך.
אל תירתע מאיומים והבהר במעשים תקיפים את כוונתנו להיפרע מכול אויב ולהכות בכל צר. שים קץ לרפיסות ולרפיון. חדש את בהירות המסרים של השפה העברית ופעל להשמדת מכבסת המילים. די ליהודים מ"מרחבי שיגור", פצמ"ר "נופל" ו"מידתיות" מאוסה. צבא יהודי חזק ובוטח הוא צורך השעה ותהיה נדהם לגלות כיצד ההרתעה הישראלית תפעל היטב, לאחר שתשקמה.
המשך במהפכה התקשורתית בה התחלת ביתר שאת! פעל לריבוי ערוצים, חלק זיכיונות ליהודים טובים ביד רחבה, שתף פעולה עם אוהבי ישראל והתרחק משונאיה.
תן גיבוי למבקשים לחולל מהפיכה במערכת המשפט כולה ובית המשפט העליון בראשה. אל תרא ואל תחת מפני פובליציסטים בגרוש, שים קצוץ על "פרשנים" לכאורה שהינם תעמלני שמאל למעשה. התקדם בצעדים בוטחים ונחושים לעבר יישום רחב של המשפט העברי.
כוח והשראה
זהה היטב את המחנה הלאומי, חבור אליו ואמצהו לחיקך - ברוח, בכוח, באהבה ובזהות אינטרסים. בצר לך ממשלה של יהודים הכמהים לגאווה לאומית, הצמאים לחזון יהודי ברוח נביאי ישראל, המוכנים למסור את הנפש על עם ישראל ותורת ישראל.
היזכר באביך המנוח - בן ציון נתניהו וקבל ממנו כוח והשראה לעשות כל הפעולות הנזכרות לעיל ועוד הכל ברוחם, ברוחו וכצוואתו אליך!!
אינני תמים לחשוב שהכול המוצע לעיל יתבצע בתוך ימים ספורים. אל תהסס לרגע וצא לדרך. המתקפה עליך מצד השמאל שחצה את הקווים, מצד מערכת המשפט ומצד התקשורת שחצתה את הקווים תיראה בתחילה כגיהינום, אלא ככל שתתקדם ובנחישות יתברר שתש כוחם וכי מלבד לנבוח אין בכוחם לעולל לא כלום.
עשה מעשה וראה פירות בעמלך למען עמך עם הנצח, למען ערי אלוקיך, וממילא גם למענך ולמען זרעך אחריך.

תאריך:  07/08/2017   |   עודכן:  07/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה עצות לנתניהו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אמן, כן יהי רצון
עמעד  |  7/08/17 11:30
2
"כשזקוקים לתלוי-
אבנר צפוני  |  7/08/17 11:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
יחסיה של ישראל עם הרש"פ וירדן הגיעו למשבר עמוק ולהיעדר "אופק מדיני". הממשל האמריקני ומדינות ערב עסוקים בבעיות פנימיות ונראה כי הסכסוך הישראלי פלשתיני איננו מעניין אותם
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מה קורה באגף הארנונה בעיריית ירושלים    לא לכיבוש    מיהו הריבון בהר-הבית?    ההצגה הכי טובה בעיר    שמגר - לא הכל פוליטיקה    ולקינוח פסוקו
עמוס ידלין
המשבר שפרץ סביב הר-הבית הסתיים בשלב זה, אך המאזן הכולל לגביו אינו משביע רצון משום שאין ספק שאירועים עם מאפיינים דומים יתרחשו בעתיד וחשוב יהיה לסיימם בפחות נזקים מדינים וביטחוניים למדינת ישראל, יש לקיים תהליך למידה ותחקור שאיננו חקירה המחפשת אשמים, אלא כזה החותר להפקת לקחים שיסייעו לקבינט המדיני-ביטחוני לתפקד טוב יותר במשבר הבא
יורם אטינגר
הערבים מרעיפים על הפלשתינים מלל, אך מעשיהם מתמקדים בכיוונים אחרים: עמידה בפני 1,400 שנות חוסר-סובלנות אלימה, פיצול, חוסר-ודאות והיעדר דו-קיום בשלום פנימי ובינערבי
יוני בן-מנחם
גורמים בפתח טוענים כי בגלל כוונתו לפרוש מהזירה הפוליטית בקרוב, עבאס שוקל ברצינות להתפייס עם תנועת חמאס. מהלך כזה יעניק לו גם את האפשרות לפרוש בכבוד כמי שלא ויתר לישראל וגם כמי שהצליח לחסום את יריבו המר מוחמד דחלאן
רשימות נוספות
מחיצה בין נאשם "תג מחיר" לעו"ד  /  איתמר לוין
סכנת המדינה הדו-לאומית  /  עמי דור-און
הוגבלה כניסת גברים להר-הבית  /  איציק וולף
מהלך מדיני של 360°   /  צ'לו רוזנברג
מלכוד 67 – מיכה גודמן  /  גד גזית
דעות מוטעות בעקבות משבר הר-הבית   /  עמוס גלבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il