X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוד לקט של הצעות לספיישלים ולמיני מתוקים מהמסעדות לרגל חגיגות הוולנטיינז להלן מדריך לוולנטיינז 2007 - חלק ב' - רק תבחרו
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

בסנטה פה יופיע ההרכב המקסיקני בילונגו בשירים לטיניים. לכל סועד מובטח צ'ייסר מרגריטה על חשבון הבית. בפועה ילווה את הארוחה הזוגית מופע ג'אז ושירי אהבה. הארוחה תכלול אנטיפסטי, סינטה כבושה או מרק פטריות יער למנה ראשונה; כתף טלה בתנור עם ירקות שורש או קדירת פירות ים לעיקרית; ותות שדה ברוטב שוקולד חם לקינוח. 220( שקל לזוג, כולל גביע יין אדום ומרגריטה דבש).
בבנג'מין סיגל ירקחו תבשיל אהבה בסגנון מרוקאי מסורתי: נתחי עגל וטלה בפורט ובהראט על חיטה, עשבי תבלין וקונפי בצל. לטענת יחצני המסעדה מדובר במנה מסורתית שמטרתה לעודד תשוקה. ברקע ינגן די.ג'יי לירוי גרוב לטיני. Meat Bar יציעו טריו שוקולד לזוג, הכולל סופלה שוקולד, טרין שוקולד וטראפל. 32 שקל. כל הסועדות יזכו גם בגביע שמפניה על חשבון הבית. ארוחות הוולנטיינז של סרגוס יתודלקו בשמפניה ללא הגבלה לכל אורכן.
הסניף החדש של טפאו בהרצליה פיתוח יציע מנות מעוררות כמו אויסטר בחומץ שמפניה ושאלוט (18 שקל), פאייה שחורה של פירות ים (36-72 שקל), תמנונים על הפלנצ'ה (18 שקל) וסביצ'ה טונה אדומה בווינגרט צ'ילי, קוביות אבוקדו וסלט ירוק (36 שקל). Rocca ההרצליינית תציע קינוחים כמו קרם ברולה חלבה מוגש עם מקפא פיסטוקים ורוטב פירות יער. (39 שקל).
Seatara הולכים על קינוח תאווה זוגי עם פטל ופסיפלורה. (39 שקל). הביסטרו החדש סטראצ'י יציע שלל מנות מיוחדות, כמו שני אגסים במילוי גבינות איטלקיות או פקאנים מבושלים ביין לבן ווניל (32 שקל). ויש כמובן גם צדפות בלתי נמנעות בחמאת שמפניה (32 שקל). הקינוח הזוגי של מל ומישל יהיה קרפ ממולא זביון זעפרן ומי זהר, ויוגש עם דובדבן איטלקי. (38 שקל).
בדיטה, נוסף על הבשרים הרגילים, יוצעו שלל קינוחי רטרו: קרם ברולה (28 שקל), פנקוטה בקרמל (28 שקל), סופלה שוקולד חם בקצפת (34 שקל) ועוד. השף סבינה ולדמן מננה בנתה מנות זוגיות מיוחדות לוולנטיינז, כמו פאטה כבד בריבת תאנים ומרסלה עם עוגיית פיסטוק; ברוסקטה חמה של כבדים על הגריל עם תבלינים מסוכרים; וכבד קצוץ עם סלסה תפוחי עץ ובצל. (68 שקל). באידלסון 10 הספציאליטה לחג יהיה עוגת פריזיה עם תותים וקרם פיסטוק וגם טארטלטים של קרם פטיסייר ותותים (29 שקל). באייסברג רקחו גלידת שוקולד מיוחדת לחג האהבה עם ברנדי ודובדבנים. (75 שקל לקילו).
בלחם ארז מכינים ליין שלם של קינוחי ולנטיינז: פונדנט לב אישי משוקולד בלגי (24 שקל), זוג מיני~פונדנט בזיגוג ורוד (22 שקל), עוגיות שוקולד בלגי בזיגוג ורוד (14 שקל) ועוגת יום הולדת אישית מעוטרת בלב (14 שקל). בבית הקפה והגלידריה שקד יכין השף~קונדיטור אבנר אנגל קינוחים מיוחדים, כמו טארט תותי שדה וגבינת מסקרפונה. יורדי הסירה 1, נמל תל אביב. אין טלפון.
אפילו בפיצה מטר מוותרים על הסמל המסחרי, המרובע, לכבוד ולנטיינז דיי. בימים א'-שבת 11.2-17 הם יגישו את הפיצה שלהם בצורת לב (19.90 שקל). בכל הסניפים.

תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
פרץ נאם בפורום קיסריה וקבע כי לאדם בעל השקפה אזרחית יש יתרון בתפקיד שר הביטחון    עוד אמר: "כל ממשלה פלשתינית שתכיר בישראל - נדבר איתה"
מתי טוכפלד
המטה ללוחמה בטרור שב ומזהיר כי קיים חשש ממשי לחייהם של ישראלים בעירק    הביקור במקום מהווה עבירה פלילית
מאי עגנון
הישראלים, התוכנית החדשה של "מה קשור" היא חמאם טורקי של מערכונים עם לוק של בורקס ומניירות פסבדו ערסיות    המלצתנו: בשלב זה, עדיף לשמור מרחק
מיכל פטמן
אישה תובעת פיצויים על סך מיליון ש"ח מחברה לשעבר בטענה כי הדביק אותה בנגיף סרטני    לדברי האישה, בן-זוגה הסתיר ממנה את העובדה שהוא חולה במחלה ולא הזהיר אותה מפני הסכנה שתידבק
עידן יוסף
האנציקלופדיה המקיפה ביותר של העולם היהודי מושקת בארץ ובכל רחבי העולם במהדורת דפוס ואינטרנט    השבוע זכתה האנציקלופדיה יודאיקה בפרס דרטמות היוקרתי ליצירת העיון הטובה ביותר בארה"ב לשנת 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il