השחקנית נטלי עטיה החלה לעבוד כמנהלת השיווק של חברת התוכן השיווקי "וויז אפקט" מקבוצת "גלעד תקשורת". וויז אפקט היא יוצרת התוכן לקלטות טיף וטף", "סבא טוביה", "הכיבשה שושנה", "בדרך לחופה" של "דנה הפקות" ו"ערוץ E", "הסרט החדש של משה איבגי", קלטת ללימוד אלכוהול בכיכובה של רותם סלע, ועוד.
עטיה: "זה מצחיק לומר שהגעתי לתחום השיווק, אני כרגע עוסקת בעסקים שקרובים לתחום שבו אני מתנהלת 17 שנים. עולם הפרסום, קשרי לקוחות, זכייניות הטלוויזיה השונות ובעצם ניסיוני המקצועי הן בקריירת הדוגמנות והן במשחק יכולים רק למנף את החברה ואת הלקוחות שלנו באמצעות ידע וכישרון שצברתי במשך השנים...".
מנכ"לית וויז אפקט רינה צלל יכין: "תחום התוכן דורש יצירתיות, מעוף והמון מוטיבציה ולנטלי יש את הכלים הדרושים בכדי להצליח בתחום".
עטיה החלה לעבוד במקביל לקריירת המשחק שלה ולהנחיית קדם הארווזיון ב-27.2.