X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: יסכה לוינגר כמשל מד"א מַנְשִׁים - תנו לנשים לחיות כביש אדום - החיסכון לא משתלם וּלקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
ליברמן. לתשומת לבך [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אבן רוצחת
יסכה לוינגר, תושבת חלמיש, בנס כמעט לא נפגעה מיידוי אבן לעבר רכבה. אולם למרבה הצער אי-אפשר לשכוח את הפעוטה אדל ביטון, את דן בומבך ואת אשר פלמר וּבנו יונתן, כמו גם את הנהג היהודי במהומות אוקטובר בוואדי ערה, שנהרגו בדרכם מיידוי אבנים על-ידי פלשתינים.
המציאות העגומה של יידוי אבנים לעבר חיילים ונוסעים יהודים בשטחים, חייבת אפוא להדליק נורה אדומה בקרב כוחות הביטחון והמשטרה, כדי למנוע את האסון הבא. דרוּש שינוי תפיסה אסטרטגית כלפי התופעה הקטלנית החמורה.
אם עד כה התייחסו להשלכת אבנים כאֶל הפרת סדר, מעתה יתייחסו לאבן כאֶל כלִי רצח, שעל השלכתה לא יעברו עוד לסדר היום והענישה תהיה מחמירה וּמרתיעה בהתאם את הפלשתינים. הוא הדין להשלכת בקבוקי תבערה (וּפציעתם האנוּשה של איילה שפירא ודוב קלמנוביץ כמשל).
נקל לשער מה היה קורה אילו יהודים היו מיידים אבנים בערבים, איזו סערה תקשורתית וציבורית הייתה קמה, ובעקבותיה המשטרה הייתה פועלת בחומרה נגד המיידים. אדם נשך כלב כבר אמרנו?
לתשומת לב רמטכ"ל, גדי איזנקוט, ושר הביטחון, איווט ליברמן, שהבטיח לגדוע את זרועות הטרור מן היסוד.
מַדַ"א המדינה
העובדה ששיעור ההישרדות של גברים בהתקפי לב ברחוב גבוה ב-23% יותר מאשר אצל נשים אומרת דרשני. מתברר שהלחיצה באזור היא שם המשחק. אנשים נמנעים מלבצע פעולה זו אצל נשים זרות, והדבר עלול לעלות להן בחייהן.
אז נכון שהטרדת נשים עלתה לכותרות הראשיות וּמרתיעה גברים מכל מגע בהן. אולם עם כל הכבוד, כשמדובר בפיקוח נפש גם לפי ההלכה אין לשלול כל מגע באישה. ועם זאת, קיים חשש שהנושא ינוצל לרעה למגע אסור.
מן הראוי אפוא שמשרד הבריאות, מד"א וארגוני ההצלה יֵצאו בקמפיין ציבורי לגברים וּלנשים כאחת לעבור קורסי החייאה ועזרה ראשונה, ויעלו את מוּדעות הציבור לחשיבות הנושא. וכך נשים תהיינה זמינות תמיד לטיפול חרום בנשים. וּבא לציון גואל.
החיסכון יקר
מכירים את הביטוי "השכר יוצא בהפסד"? זה בדיוק מה שקורה כשהממשלה רוצה לחסוך בכסף וּבמשאבים בתיקון תשתיות של כבישים אדומים, בטיפול נאות בפגים, במשפחות בסיכון וכד'. הטיפול בנפגעי תאונות, בנכויות פיזיות ונפשיות כתוצאה מפגוּת או מהזנחה, או טיפול בפשיעה יעלה למדינה אחר כך בריבית דריבית. וחבל. טיפול מן היסוד חוסך אחר כך משאבים יקרים בטיפולים מיותרים לאורך שנים רבות. כמה פשוט, כמה חכם.
אַל נהיה כמו אנשי חלם, שהשקיעו את כל כספם, זמנם וּמִרצם בהקמת בית חולים לריפוי פצועים שמעדו על הגשר, במקום בתיקון הגשר. השקעה יסודית נכונה וחכמה תמיד משתלמת וקוצרת פירות. אם הממשלה תטמון ראשה בחול ותתעלם, כמאמר הפתגם, הבעיה לא תיעלם.
פסוקו
פרשת ההטרדות המטרידות: יו"רים לכל הכיוונים
הקַלטת הלוהטת גירסת דרעי: תקליט צמרת
המופנם: אחוּז חסימה
בקטנה
אין תערוכות חינם
איציק בלי זוהר
ביבימַנְיָה: ארנון קיטשן?
מקור ראשון - העיתון לאנשים עושים
בְּספר הספרים אני מרגיש בבית
להיות או לא - להיות יהודי

תאריך:  16/11/2017   |   עודכן:  16/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי ליפמן
הסְפָר הישראלי/יהודי, נעזב לגורלו, ננטש    לא פחות מהביזה המתמשכת של החקלאות היהודית, האדישות המתמשכת כלפיה היא המדאיגה    היא איננה מבשרת אולי את סוף הציונות, אבל היא בהחלט מבשרת את התחלת הסוף...
יוני בן-מנחם
הסכם הפיוס בין פתח לחמאס הופך את מחמוד עבאס לבן ברית דה פקטו של אירן וחיזבאללה. מחמוד עבאס פוסח על שני הסעיפים אך בסופו של דבר הוא לא יוכל לוותר על הקשר שלו עם המחנה הסוני בראשות סעודיה והקשר עם ארה"ב
צ'לו רוזנברג
לא יהיה זה מופרך לטעון שאין לממשלה ולא לקבינט זמן להתעסק בנושאים הביטחוניים    המסקנה היא שהסכנה מעזה מוחשית מאוד וישראל המדינית אינה ערוכה לתרחיש של מלחמה
עומר כרמון
המחבל שחוסל בזירת האירוע, רצח לפני כחודשיים בכניסה לישוב הר אדר, שוטר מג"ב ושני מאבטחים: רב-סמל ראשון סולומון גברייה ז"ל, יוסף עותמאן ז"ל ואור אריש ז"ל
עידן יוסף
מערכת הביטחון: גורמי הטרור בעזה קונים אמצעי לחימה באתרי הקניות באינטרנט ביניהם אתר הקניות הסיני עליאקספרס    בחפצים שנתפסו: רחפנים, טלסקופים, משקפות, צייני לייזר, גלאי מתכות, מכשירי קשר, אמצעי הסוואה, אמר"לים, חלקי נשק וסכינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il