X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
מפקד בכיר באחד מארגוני המורדים בסוריה טוען שהקואליציה בראשות ארה"ב אפשרה לאלפי מחבלים לצאת מהעיר הסורית ארה"ב: הטענות כוזבות; איננו מנהלים מו"מ עם מחבלים
▪  ▪  ▪
הכתבים הורחקו [צילום: חוסיין מאלה, AP]
ASIS נגד ISIS
שירות הביון החשאי של אוסטרליה (ASIS), השיק לאחרונה משחק אינטרנטי במסגרת תהליך הגיוס לסוכנות. המשחק מבקש לבדוק את תשומת לב המועמדים לפרטים הקטנים, לקרוא פרצופים ולהעריך מהימנות מידע שמתקבל.
שרת החוץ של אוסטרליה, ג'ולי בישופ, הסבירה, כי המיומנות הנדרשת עבור הארגון היא מיוחדת אך לא ייחודית. לדבריה, מדובר בסט של כישורים שניתן למצוא אצל אנשים בעבודות אחרות, כגון מורים או אנשי שירות לקוחות. לטענתה, בארגון מחפשים אנשים אינטליגנטיים מרקעים שונים ובעלי השקפת עולם מיוחדת.
אנשים ברשתות החברתיות הטילו ספק ביעילותו של המשחק, בדבר השאלה עד כמה הוא יכול לבחון אינטליגנציה. למרות זאת, מדובר בדרך ייחודית ומשעשעת להגיש קורות חיים לאחד משירותי הביון המוכרים בעולם.

מפקד בכיר לשעבר של אחת קבוצות האופוזיציה הכורדיות בסוריה, מאשים את ארה"ב בכך שאישרה לאלפי לוחמי דאעש לסגת מהעיר א-רקה בתמורה לכיבוש העיר ללא קרב. לדבריו, הקואליציה בראשות ארה"ב איפשרה לאלפי לוחמי דאעש לסגת מהעיר בשלבים האחרונים של הקרב.
בשלהי הקרב דיווחו סוכנויות ידיעות שונות על שיירה גדולה של כלי רכב שיוצאים מהעיר א-רקה, לכיוון מעוז דאעש בעיר דיר א-זור. בעוד שמדינות הקואליציה הכחישו זאת, הדבר אושר על-ידי טלאל סילו, אותו מפקד מארגון הכוחות הסורים הדמוקרטיים, ארגון שמורכב ברובו מלוחמים כורדים. בראיון שנתן לאחרונה לרויטרס טען סילו, כי אלפי לוחמי דאעש הורשו לסגת מהעיר, ולא 300 כפי שנטען במקור.
לדברי סילו, הושג הסכם בין הקואליציה בראשות ארה"ב לבין דאעש, על הסגתם של 4,000 מלוחמי הארגון מהעיר א-רקה. ההערכה היא, ש-500 מתוכם היו אזרחים. סילו הוסיף ואמר שהשיירה הגיעה לדיר א-זור. כדי למנוע מכתבים לחשוף את הסיפור, נאמר להם שעליהם להתרחק מהעיר א-רקה בשל הלחימה הכבדה באזור, כאשר למעשה מדובר היה ברצון למנוע מהכתבים לראות את שיירות הלוחמים. לשיטתו של סילו, העסקה מול דאעש אושרה על-ידי כל חברי הקואליציה נגד הארגון, לרבות ארה"ב.
סיפורו של סילו, שערק מהארגון ונמצא כעת תחת אבטחה כבדה בטורקיה, הוכחש על-ידי הכוחות הסורים הדמוקרטיים. לדברי הארגון, טענותיו נובעות מלחץ שהפעילו עליו שלטונות טורקיה. גורמים אמריקנים מכחישים גם הם את הטענות, כינו אותן כוזבות והבהירו, כי ארה"ב לא מנהלת מו"מ עם מחבלים.

שירות הביון החשאי של אוסטרליה
ראיון הסינון של שירות הביון האוסטרלי:
[קישור]/
תאריך:  13/12/17   |   עודכן:  13/12/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות דאעש
עומר כרמון
עקאיד אללה פוצץ מטען במרכז ניו-יורק    ארבעה נפצעו קל, כולל המחבל    הטרוריסט יליד בנגלדש. מתגורר בשנים האחרונות בארה"ב    אמר בחקירתו שביצע את הפיגוע "בגלל פעולות ישראל נגד הפלשתינים"
אריאל י' לוין
דיילי טלגרף מדווח על תוכנית שמטרתה להוציא מאנשי דאעש לשעבר את הרעיונות הקיצוניים שהביאו אותם להצטרף לארגון. 100 חניכים כבר עוברים תוכנית של 40 יום, והמארגנים רוצים להרחיב את הפעילות
אריאל י' לוין
פרק הח'ליפות האיסלאמית של דאעש נגמר, אבל לארגון יש רשת וקשרים בינלאומיים ויכולת להשתמש בסוריה כבסיס למתקפות נגד המערב
אריאל י' לוין
אלפי ק"מ הרחק ממקום מולדתו, יכול דאעש לפעול בפיליפינים על קרקע פורייה של מתחים בין מוסלמים לנוצרים, שלטון מרכזי חלש והנוכחות של מיליטנטים מוסלמים
אריאל י' לוין
תבוסותיו של דאעש בסוריה ובעירק לא יביאו עליו את הקץ. מייקל דמפסי מ-Foreign Report מציע מספר צעדים שלדעתו יאפשרו לשנות את התנאים שהביאו לצמיחת הארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il