X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - זעם ונועם, מסרבים, טעים, זה מול זה, מטיילים, תגובה והנרות הללו חנוכה שמח!
▪  ▪  ▪
הנרות הללו [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

א. אל תפחידונו!
הערבים הכריזו על "ימי זעם" בעקבות הכרת ארצות-הברית בירושלים כבירת ישראל. כמובן, התקשורת ניפחה את ה"זעם" והעצימה אותו, כהרגלה. ואני אומר, אל תפחידונו! אצטט את יעקב אחימאיר, שאמר בשום-שכל, שיותר מ-130 שנות התיישבות ציונית בארץ-ישראל התקבלו באיבה ובשטנה על-ידי הערבים, ואין שום חדש בזה. בעשרות שנות הציונות, אמר אחימאיר, לא העניקו לנו הערבים שום ימי נועם.
ב. לא למדו לקח
התקשורת שלנו, גם הממלכתית, מפמפמת את התעמולה הטרוריסטית, שמטרתה לערער את ביטחוננו העצמי. זאת, למרות שכל אחד יודע, שהיא משרתת את הטרור בהגבירה את תעמולת המחבלים. אפשר לדווח על הנעשה ברחוב הערבי, כאן ומעבר לגבולותינו, אך תקשורתנו מסרבת ללמוד לקח, ולמתן את סיועה המתנדב במסירות לטרור.
ג. דג חריף
לא, אין הכוונה לחריימה, שהיא להיט.
קטפתי לימון טרי מהעץ בגינתי. הוצאתי מהמקרר נתחי דג קרפיון, שנוקו בקפידה (אל תסמכו על מוכר הדגים, ובדקו היטב כל נתח - לבל תופתעו ממכת קשקשים). ניקיתי ראש שום, ופרסתי את שיניו. שטפתי צרור פטרוזיליה, והעמדתי אותו בכוננות. אצל מוכר הדגים אל תוותרו בשום פנים על ראש הדג.
ועכשיו לבישול - טיגנתי קלות את פלחי השום בסיר רחב מאוד, שהכיל בנוחות את כל נתחי הדג בשכבה אחת. הוספתי לסיר חצי כפית פפריקה חריפה (או שבבי צ'ילי), וערבבתי היטב. הנחתי בסיר את נתחי הדג, וכיסיתי אותם במים. הוספתי לסיר את הפטרוזיליה. מי שאוהבים חריף יותר - יוסיפו מהאדום-האדום הזה.
החזרתי את הסיר אל האש. כשרתחו המים, הקטנתי את האש, והמשכתי לחמם כחצי שעה על אש קטנה, עד שהדג התרכך לחלוטין.
סחטתי לימון, והוספתי את מיצו לסיר. כעבור כחמש דקות, כיביתי את האש, והדג היה מוכן להגשה. אכלנוהו חם, אך הוא טעים גם קר.
ד. הנגדה
הצהרת הנשיא דונלד טראמפ על ירושלים מדגימה יותר מכל את ההבדל בינו וממשלו לבין הנשיא אובמה וממשלו האנטישמי. לרבים בתקשורת קשה לקבל זאת, והם מאיימים עלינו, שיש חלק נוסף, נסתר כביכול, במדיניות הנשיא טראמפ.
נכון, הנשיא טרם הורה להעביר את שגרירות ארצות-הברית לירושלים, אך צוותים אמריקניים כבר בוחנים אתרים לשגרירות בירושלים. צריך לראות ולשמוע את היחס החם של טראמפ לישראל, לעומת הצינה והטינה, שאפיינו את אובמה.
"צאצאי אברהם, יצחק ויעקב עמדו אל מול רדיפה ודיכוי בלתי-נתפסים, ושום כוח מעולם לא שבר את רוחכם". כך אמר הנשיא טראמפ בחגיגה מוקדמת של חנוכה בבית הלבן. "הרשע מעולם לא הכחיד את אמונתכם, וזו הסיבה שבזכותה העם היהודי מאיר כמו מנורה לכל האומות".
כבר הרבה זמן שלא נשמעו כדברים הללו בבית הלבן.
ה. השלימו את המשימה
בני המצווה, שהותקפו על-ידי ערביי קוצרא, כשטיילו בשומרון, השלימו את טיולם שנקטע. מאות הצטרפו להשלמת הטיול, שהפעם אובטח על-ידי הצבא. כמה ימים לפני השלמת הטיול, עצרו כוחות הביטחון כעשרים מהפורעים, ומצאו בכפר קוצרא פריטי ציוד, שנשדדו מהנערים בטיול שנקטע.
חמור מאוד, שטיול תמים הפך כמעט ללינץ' בנערים המטיילים ובמלוויהם. השלמת הטיול סמלית מאוד: זו ארצנו, ונטייל בה כאוות-רצוננו, למורת-רוחם של בני עוולה.
ו. לא להבליג
איני מחסידי אביגדור ליברמן, שר הביטחון, ועד היום לא למדתי את צפונותיו. מכל מקום, אחרי התפרעות נוספת של הערבים בנחל עירון הוא העז להגיד את הדברים הנכונים - צריך לגמול לערביי נחל עירון, ולא להבליג על יחסם אלינו. לכאורה, זו גזענות, אך זריקת אבנים על מכוניות של יהודים אינה גזענות?!
ז. דבקות ומסירות
חנוכה, הבא עלינו לטובה ולשמחה, הוא חג האור - חגם של הקנאים, שבמסירותם ובדבקותם שמרו על רוח היהדות. הנרות הללו אנו מדליקים לכבוד החשמונאים, שלא ויתרו על מצוות דתנו, והדליקו את אור החרות.

תאריך:  17/12/2017   |   עודכן:  17/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חג האור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בקטע על ההנגדה בין הממשל הנוכח
אלי3  |  17/12/17 13:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
יצחק מאיר
ואני מה אני רואה מול פני המנורה כשאני מדליק אותה? אני רואה כל מי שהדליק אותה לפניי ואיננו, מוסיף והולך, מקרוב קרוב עד רחוק, מהר האפר עד הררי המור
הרצל ובלפור חקק
בנימין זאב הרצל בספרו אלטנוילנד (ארץ ישנה חדשה), חזה את מדינת ישראל כמדינה הקשורה לעברה ההיסטורי, אך צועדת עם הזמן ומחובּרת לתרבּות האירופית ולטכנולוגיה החדשה    אך גם הוא לא שיער, עד כמה הכפר הגלובאלי יהיה דורסני כל-כך ויבלע כל חלקה בחיינו
אברהם פכטר
ויצא המלך לארצות הגויים, להגן על כבוד ישראל ומעשיה ויך את האירופים בשוטים ובעקרבים על התנגדותם, צביעותם שתיקתם ועמדותיהם הפרו-פלשתיניות
אביעד ויסולי
נס פך השמן לא היה נס כלכלי - לכמה זמן הספיק השמן בפך. הוא היה נס אמוני - הנס של ההתגברות על הפחד, סילוק היוונים מההיכל והחזרת העבודה למקדש, אשר התבטאה מיידית בהדלקת המנורה. זה הנס האמיתי. החשמונאים הוכיחו דבר אחד - שאין מה לפחד. שאפשר וחייבים להחזיר את מקום המקדש והעבודה בו לידי היהודים. שהשולט בהר שולט בארץ
אסתר שניאורסון גרי
יהודה המקבי נפל בקרב בשנת 161 לפה"ס כשדמטריוס מלך סוריה והמצביא הסורי בקחידס, יצאו למלחמה נגדו ונגד הלוחמים שמנו כשמונה מאות חיילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il