X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקואליציה צפויה לתמוך בהצעת חוק עונש מוות למחבלים שיובא לאישור ועדת השרים לחקיקה ולאישור הכנסת תוך שבוע עד שבועיים ראשי מפלגות הקואליציה אישרו את דרישתו של אביגדור ליברמן, לתמוך בהצעת החוק כפי שסוכם בהסכם הקואליציוני עם מפלגתו (ידיעה עיתונאית מיום 18.12.2017)
▪  ▪  ▪
אינו מרתיע [צילום: קיצ'ירו סאטו/AP]

מדינת ישראל לא תחוקק חוק עונש מוות. מדינת ישראל לא תרשה לשום מחבל להדיר אותה ממשפחת עמי העולם הנאורים שאסר מכל וכל הטלת עונש מוות. מדינת ישראל, שהמנדט הבריטי הותיר בה להלכה אבל לא למעשה עונש מוות בחוק העונשין ובחוק השיפוט הצבאי תשאיר אותם כמאובנים עד שתחוקק להעבירם מן העולם.
מדינת ישראל חוקקה את חוק עשיית הדין בנאצים ובעוזריהם. דברי ימי העם היהודי העמידו אותה מול רוצחיהם של ששה מיליון מבני עמה וכפו עליה נפשית ומוסרית לגזור על אחרון הדמונים שהיו שותפים בתעשיית ההשמדה את העונש האולטימטיבי. פעם אחת. מדינת ישראל תראה תמיד באותה הוצאה להורג החד-פעמית כיחידה וכאחרונה.
מדינת ישראל הדפה מעודה והודפת היום את האיום של מחבלים. כוחה עמה. אין בטרור האפל כדי לסכן את קיומה. מערכת המשפט שלה עומדת לימינה במאבק הבלתי מתפשר בנגע הזה.
ידוע ומוכח
מדינת ישראל ערה לעובדה החותכת כי כל הנתונים המדעים מצביעים על כך כי שעונש מוות אינו מרתיע את מי שנכון למות גם באין עונש מוות, ולא תיטול על עצמה גם הדרה ממשפחת העמים הנאורים וגם אשמת התעלמות מן הידוע ומן המוכח.
מדינת ישראל לא תפתח זירות תקשורתיות אליהן ייכנס צבא של הפגנות מגנות של גורמים עוינים ושל גורמים הומניטריים ותציף את העולם בגינוי שיתחיל עם ראשית משפטו של מי שדינו אם ייגזר יהיה מוות. גינוי זה ילך ויתעצם בכל ימי המשפט ועם הקראת פסק הדין יהפוך לשטף נורא, הרה איומים על יהודים באשר הם יהודים.
מדינת ישראל עומדת אל מול אומות העולם כולן כמדינה שידעה במשך שבעים שנות קיומה שהיו כולן שנים בהן הטרור לא חדל לפגוע באזרחיה, כמדינה חזקה ברוחה, נאמנה לערכיה, מקדשת חיים. היא איתנה. היא חוקקה את חוק כבוד האדם וחירותו במו ימי הפגיעות בכבוד האדם שבה. הוא לא ייסדק.

תאריך:  20/12/2017   |   עודכן:  20/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
כל עוד נתניהו ראש הממשלה, אין לצפות לבנייה נורמלית בשטחים ביו"ש ובירושלים, לא יהיה שם מקום לדור הצעיר (בהרבה מקומות כבר עכשיו אין), אין לחבלים האלה עתיד יהודי. אותה שעה, הרכבת הערבית דוהרת במלא הקיטור, וזאת על דעתו של נתניהו, שאינו נוקף אצבע נגד מגדלי הענק החוסמים את הקשר בין ירושלים למעלה אדומים או נגד המאחזים הלא-חוקיים שהאיחוד האירופי מקים במקומות הכי אסטרטגיים
אסתר שניאורסון גרי
למרות מרחק הזמן והליכוד שנמצא שנים רבות בשלטון, כאילו לא השתנה דבר    במשפט, באקדמיה, בממסד התרבותי, כולם אקטיביסטים, כולם קובעים חוקים בעצמם
ארנון גרוס
מר גאנס טוען שספרי תוכנית הלימודים של הרש"פ "נמצאו נקיים מהסתה לטרור". אכן, הספרים שבשימוש אונרא אינם קוראים להרג יהודים. הם רק אומרים שדלאל אל-מוגרבי, שהנהיגה את התקפת הטרור על אוטובוס אזרחי ישראלי ב-1978 שבה נהרגו יותר מ-30 גברים, נשים וילדים, הייתה גיבורה ומרטירית, והם "רק" מתארים התקפת טרור בבקבוקי תבערה על אוטובוס ישראלי בגדה המערבית כ"מסיבת צלי"
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לאן נעלמו המפגינים?    הנדל -התשובה הימנית להפגנה    משמאל לימין - חציית מחנות    יוסי שפירא התבלבלת?    ולקינוח מורה לנבוכים בשבעה
אורי שרגיל
במלחמת 67 היהודים נכנסו לירושלים והגיעו במהרה עד לנהר הירדן    מה לא בסדר פה? כבשנו, וטוב שכך    שחררנו את הטרף שעבדאללה נעץ בו שיניים צהובות וכמעט בלעו בעודו מפרפר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il