זה מזמן הפך לסימן ההיכר של הנוער ושל הצעירים וכמעט לא נוכל לראות היום פנים צעירות מגולחות למשעי. הטרנד הפך למצב קבוע ואיתו מעמיקים הפסדי החברות המשווקות סכיני גילוח, אשר מנסות בכל כוחן להגדיל את מספר המשתמשים ובמיוחד בקרב הצעירים שבהם.
עיקר המאמץ אינו במגרש המחיר, אלא במגרש התודעה והרגש, החל מקמפיין של ידוענים וכעת בקמפיין עתיר רגש וחמלה בדבר הקשר הפיסי בין הלחי המגולחת של האב לפנים החלקות של התינוק.
מצבן העגום של יבואניות הסכינים, אינו מותיר להן הרבה ברירות והן נוקטות וינקטו בכל צעד יצירתי על-מנת "לשכנע את הצעירים" שזקן וזיפים זה out ופנים חלקות זה in.
בקצב הזה בטוח שזה רק זמן עד שנראה הגרלות משמעותיות וקמפיינים בפייס לכל מי שמעלה תמונה שלו ללא זיפים וזקן עם סלוגן של חברת סכינים, רק תוריד ותזכה.
הידעת?
סכיני הגילו הנפוצים - גילט נקראים על שם ממציאם, קינג קמפ גילט שחיי בארה"ב 1932-1885. ממציא סכיני הגילוח המתכלים, שאב את רעיונו מפקקי מתכת מתכלים "בצורת כוכב", אשר שימשו בין השאר לבקבוקי הקוקה קולה.