X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינתנו בת ה-70 אינה מנוהלת בידי ראש הממשלה אלא בידי קומץ דל של חרדים פנאטיים החיים על-פי חוקים ומנהגים שמזה דורות רבים עברו מן העולם הגדול, והם מכתיבים לממשלה שבחר העם אם תשרוד או תגווע ומכיוון שמפרי עמל העם העובד ממומן קיומם, החילונים שונאים אותם ואילו הם מתעבים אותנו
▪  ▪  ▪
עמי דור-און

עוד מעט אנחנו בני שבעים וכבר עם רגל אחת בגיל הזהב. זה הזמן הנכון לסיכום-ביניים שבו נוכל לשאול את עצמנו איזו מין מדינה בנינו כאן. בזכות מסעות בנימין ושרה ברחבי הגלובוס אנחנו מוצגים בעולם כאור לגויים. אפילו הנשיא טראמפ מעריץ אותנו. אבל כל זה רק לכאורה. כאשר בוחנים את התוכן שמתחת לפני השטח מסתבר שאנחנו מדינה עצובה. עצובה מאוד. ובאמת, על מה יש לנו לשמוח.
מדינתנו העצובה מנוהלת בידי קומץ דל של חרדים פנאטיים החיים על-פי חוקים ומנהגים שמזה זמן רב עברו מן העולם הגדול, והם מכתיבים לממשלה שבחר העם אם תשרוד או תגווע. ומכיוון שמפרי עמלנו אנו מממנים את קיומם - החילונים שונאים אותם ואילו הם מתעבים אותנו.
מדינתנו המדוכדכת אינה שומרת שבת, אבל החרדים מנסים לכפות על רוב העם שמירת שבת מוחלטת, כי שמירת שבת אצלם היא בבחינת ייהרג ובל יעבור.
מדינתנו עגומת הפנים מכילה בתוכה קיבוצים של רוב ומיעוט, יהודים וערבים, מוסלמים ונוצרים, חילונים ודתיים, מאות אלפי ילידי בריה"מ שהגיעו ל"מולדת" במסגרת חוק השבות, אבל הרשויות מתייחסות אליהם כאל גויים.
מדינתנו המזדקנת שמזמן שכחה את הפתגם "והדרת פני זקן" שולחת את הקשישים שבאו לבנות ולהיבנות בה אל שדות הקרח הנצחיים של השכחה ואבדן היכולת להתקיים בכבוד, ומאמצי קיומם מתמקדים במאבק נגד ביורוקרטיות אטומות, כמו המוסד לביטוח לאומי.
מדינתנו הלוקה במחלות שאינה מצליחה לספק לנזקקים רמת אשפוז ראויה וזמינה ומעניקה להם תרופות לפי סלקציה ממלכתית, תרופות שאינן מספיקות אפילו "לצור על-פי הצלוחית".
מדינתנו השכחנית שאינה זוכרת רבים מניצולי השואה המתקיימים בינינו על סף העוני, לעתים בחורבות נוטות ליפול וללא מזון הולם.
מדינתנו הרחומה שהצליחה לגדל בחיקה יותר ממיליון ילדים החיים מתחת לקו העוני, כאילו אפשר להעניק לצורת קיום כזו את התואר "חיים".
מדינתנו בה מתקיימים בקושי רב רבבות נכים מכל מין שרובם אינם מסוגלים לקיים את עצמם, אך אינם מקבלים מן המדינה את המגיע להם.
מדינתנו הנחקרת בחשד לפלילים שחדשים לבקרים מגלה "פושעים חדשים" שאולי חטאו ואולי לא, אבל בינתיים מוכפש שמם. ובראש הנחקרים צועדים בנימין ושרה המלכותיים ורבים בסביבתם. וכפרפרזה על מה שנאמר בהקשר למכות מצרים "אין בית שאין שם מת" אפשר לומר כי "כמעט אין בית שאין בו נחקר באזהרה". ממש מכת מדינה.
מדינתנו המפלה בין חרדים המחרפים את נפשם באוהלה של תורה והם פטורים משרות צבאי, לבין חילונים המוסרים את נפשם בקרבות-אמת נגד צבאות אויב ואף מוצאים שם את מותם.
מדינתנו הנדהמת נוכח הרמה הירודה של חברי הכנסת שרובם נראים כשגיאה אלקטורלית אבל לא מעטים מהם משתוקקים בכל מאודם להיות "ראש הממשלה" ומצהירים על כך השכם והערב.
מדינתנו העצובה על סף אובדן תקווה, כאשר אויביה צרים עליה לכלותה מכל עבר: אירן, חיזבאללה וסוריה מצפון, חמאס מדרום-מערב, ערב הסעודית מדרום, ואולי גם ממזרח תתנפל עלינו ירדן כאשר יושלמו בקרוב חילופי הצמרת המלכותית.
נוכח הנסיבות האלה נראה כי יש למולדתנו סיבות רבות להיות עצובה, עגומה, נדהמת, נחקרת, מדוכדכת, מזדקנת, שכחנית, חולנית. אך למרות כל אלה יודעת כיצד להיאבק על קיומה.

תאריך:  29/12/2017   |   עודכן:  29/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינה עצובה מאוד
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
מצב נורא במדינה אומר הבולשביק:
בני בנקר  |  29/12/17 23:29
 
- מהאחד שאינו עצוב במדינה
מוטי הקרייתי  |  30/12/17 05:31
2
ההסתה האנטישמית נמשכת 70 שנה ב
קורןנאוה טבריה  |  30/12/17 07:00
3
הבוטנטים של המושחת בפעולה
בטטה  |  30/12/17 14:34
 
- אם כל כך הרבה מושחתים
צנון  |  30/12/17 20:49
4
פשוט מטומטם!
שאול א.  |  30/12/17 20:57
5
מי זה הפרנואיד הזה,
אברהם 101010  |  30/12/17 23:08
6
הלו,אתה חי פה?טוב ליהודים פה. ל"ת
תתחבר למציאות.  |  31/12/17 00:25
 
- זה פשוט:כשליהודים טוב הוא עצוב ל"ת
מחובר למציאות  |  31/12/17 10:12
7
oecd מבטל את העצבות
מוטי הקרייתי  |  31/12/17 14:06
8
מדינה עצובה ?! כותב עצוב מאד
עופר שומרוני  |  7/01/18 08:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות 70 שנה לישראל
יצחק מאיר
הם לא ימין ולא שמאל, ולא מרכז ולא שאר מיני הוויות בהן שוגים החיים    הם הקשת בענן.   הם הברית עם כל מי ששותף ברזי הרזים העושים מאומה שיש בה דעות כמספר עלי הכותרת בפרח
יפעת גדות
לקראת 70 שנה למדינה משרד החקלאות מכריז על "שנת היער העירוני"    ועדת השיפוט תכלול נציגי משרדי ממשלה שונים וביניהם משרד החקלאות, משרד השיכון, המשרד להגנת הסביבה, נציגי ציבור ונציגי איגוד אדריכלי נוף
ארי בוסל
הערב מבוסס על הווי ומוזיקת הלהקות הצבאיות ומיועד לקהלים אמריקנים    התוכנית בת תשעים הדקות משלבת שירים קצביים והרבה תנועה עם קטעי קישור מהווי השרות בלהקה צבאית - מאז הגיוס וההודעה לאימא ״התקבלתי ללהקה הצבאית״ ועד החיים שאחרי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל, בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - בונים, תפוח, מופרך והתקיפו    שבת שלום
מנחם רהט
  להיטותו של עיתון 'ישראל היום' להוכיח כי ערביי ישראל הפכו "מתונים יותר, פרגמטיים יותר", כלשונו של פרופ' עוז אלמוג, שגויס לפרשן את הסקר הגדול שערך העיתון בקרב ערביי ישראל במלאת 70 למדינה, אילצה אותו לעוות את המימצאים ולפרש אותם שלא כהלכה    נתוני הסקר מצביעים בדיוק להפך: שערביי ישראל עודם בגדר גייס חמישי החולמים על הכחדת המדינה היהודית מעל פני האדמה   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il