X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הקים שני אגפים חדשים שהוענקו כמתת לנאמנים שתמכו בו בבחירות. ליאון בן לולו מונה לראש ה"אגף לצמצום האבטלה ופתרונות משברי האבטלה". בראש האגף השני "לקידום הפריפריה והמגזר השלישי", הוצב סמי שושן גיסו של עמיר פרץ
▪  ▪  ▪
הפגנת עובדי טבע [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מי שזוכר היום את סערת הפיטורין ב"טבע" - שיקום. אבל איש לא קם אפילו לא יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שיזם את השביתה המטופשת לחצי יום והאשים במצב ב"טבע" את כל העולם ואחותו רק לא את ההסתדרות "שלו". ואחר כך הסביר לכולנו, כנראה מתוך ידיעה אישית, ש"מייסדי החברה מתהפכים בקברם" וכי הפעם "אין ספק שנחצה פה קו אדום". הרבה מלים יפות אבל ריקות מתוכן ממשי.
לפי התוכנית של המנכ"ל החדש של "טבע" - שאפילו לא הסכים לקבל את הפשרה שהציע ראש הממשלה נתניהו - יפוטרו כ-1750 מעובדי החברה בישראל, כבר בחודשים הקרובים, שהם כרבע מכוח העבודה של חברת התרופות בארץ.
אני מניח, קוראי היקרים, כי הפיליבסטר בכנסת שבו חזינו בגיחוך או ברוגז רב, זכור לכם טוב יותר מהבעיות החמורות שנחשפו בניהול "טבע". אבל עדיין יש מי שזוכר, בחשש כבד, כי חרב הפיטורין עודה מתנופפת מעל ראשיהם של המפוטרים. במצב הנוכחי אני משוכנע שהמנכ"ל המיובא יסיים את מלאכתו והמפוטרים ייאלצו למצוא לעצמם, אם ישחק מזלם, פרנסה אחרת.
ואיפה נמצא עכשיו ניסנקורן?. האם הוא מתכנן לנו שביתה חדשה בגלל חוק המרכולים או בגלל איוולת אחרת שלא תביא תועלת?. ניסנקורן נעלם ואיננו. האם נגוזה מנהיגותו שכנראה מעולם לא הייתה לו?. לא הוא לא נעלם. הוא עסוק בהשלמת העסקה שרקח לאחר מסע הבחירות שהוביל להמשך כהונתו כיו"ר ההסתדרות: הקמת שני אגפים חדשים. כיוון שניסנקורן ניצח בבחירות על תפקיד היו"ר הגיע זמן התשלום לתומכים בו. ליאון בן לולו מונה לראש ה"אגף לצמצום האבטלה ופתרונות משברי האבטלה". האגף השני שבראשו הוצב סמי שושן גיסו של עמיר פרץ נקרא "האגף לקידום הפריפריה והמגזר השלישי".
לעומד בראש אגף בהסתדרות משולמת משכורת של 30 אלף שקל ברוטו בחודש, וכן מוענק לו רכב צמוד, מזכיר או מזכירה ולפעילות האגף מוקצה תקציב הולם מתקציבה השנתי של ההסתדרות.
חנוך ליבנה, ראש סיעת האופוזיציה בהסתדרות "בית חברתי", הגדיר כך את העסקה: זוהי שערוריית-גזל. ניסנקורן ממנה ראשי אגפים לענייני 'שום כלום'.
אולי עכשיו ישתדל בן לולו למצוא תעסוקה לעובדי "טבע" המפוטרים. אולי כן ואולי לא. העיקר שניסנקורן לא ייאלץ לקחת על עצמו אחריות כבדה שכזו.

תאריך:  03/01/2018   |   עודכן:  03/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי שזוכר את הפיטורין ב"טבע" שיואיל לקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שנער
במקרים יוצאי דופן בלבד (כמו אשפוז רפואי או אבלות על קרובי משפחה מדרגה ראשונה), יש לפתור את בעיית הקיזוזים באמצעות הצבעה טלפונית של הח"כ הנעדר    ההצבעות בכנסת אינן תחרות על יכולת טכנית להגיע למליאה
ערן לרמן
במהלך שנת 2017 רשמה מדיניות החוץ של ישראל שורת הישגים, חלקם חסרי תקדים, המשקפים הכרה בקיומו של איום משותף, והערכה לתרומתה של ישראל במגוון תחומים    קשייה המדיניים של ישראל לא עברו מן העולם, אך יש להמשיך במאמצים לבסס את המגמה המסתמנת, ולקיים את התנאים שאיפשרו את מימושה, ובכלל זה, שותפות האינטרס עם גורמי מפתח במדינות ערב, והניהול המושכל והזהיר של מאפייני הסכסוך עם הפלשתינים.
אסתר שניאורסון גרי
מה אתם חושבים לכם כסילים שכמוכם, שאם יבוא מישהו אחר, לא ישתו את דמו? לא ירדו לחייו? ולא משנה מי יהיה האיש, הם לא יניחו לאיש ימין לעבוד בשקט
ציפורה בראבי
האם באמת אכפת לנו למה התכוון המשורר בשיר? כמה זה חשוב להבנת השיר והאם זה חשוב בכלל? "מה כוונת המשורר?" ביטוי מקובל בתחומים רבים של חיינו שכבר נשכח כמעט למה נאמר כשנאמר
שרה יהולשט
כיום, חיים בישראל כ-215,000 ניצולי שואה, כ-45,000 מהם חיים מתחת לקו העוני    בכל יום נפטרים כ-40 ניצולי שואה    ניצולי השואה סובלים מבעיות ייחודיות, שהן תולדה ישירה של השואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il