X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אריק אבר [צילום: GAYA'S PHOTOS]
הסלאם הגדול
מיטב אמני הספוקן-וורד של שנת 2017 יעלו ביום ראשון הקרוב (7 בינואר) על משכן אמנויות הבמה שבבית האופרה בתל אביב, כדי להטיח באוזני הקהל קטעי-שירה מדוברת וכדי לבחור מי0 מבין תשעה משוררים נבחרים ייצג את ישראל בסלאם הבינלאומי שיתקיים בפריז

במשכן לאמנויות הבמה שבתל אביב יעלו ביום ראשון הקרוב (7 בינואר), בשעה תשע בערב, מיטב אמני הספוקן-וורד של שנת 2017, בזה אחר זה, כדי להטיח שירה מדוברת, ללהטט במלים מושחזות, ולחלוק עם הקהל הרחב מנבכי מוחם הפואטי.
יהיה זה במסגרת אירוע הגמר של פואטרי סלאם ישראל לשנה החולפת, בהפקת תיאטרון האינקובאטור, שאליו הגיעו תשעה משוררים ומשוררות מרחבי הארץ. בסיום האירוע, בהנחייתו של אריק אבר, יבחר הקהל את נציג פואטרי-סלאם ישראל לתחרות הפואטרי-סלאם העולמית בפריז.
תשעת המשוררים נבחרו להגיע לגמר אחרי תשעה אירועי מוקדמות. הדברים אמורים במיכאל חסיד, יוסי צברי, נעם לביא, איתמר גלזר, יפתח "היסעור" ליבוביץ', זיו הרמלין שז"ר, אלן פותלס, עמית צפריר וענת דרימר.
האנשל"טים
פואטרי סלאם" הוא אירוע-שירה מדוברת, המבוסס על פורמט אמריקני שהפך לתופעה בינלאומית. הפורמט הומצא בשנת 1984 על-ידי המשורר מארק קלי סמית, ובמסגרתו עולים לבימה שמונה משוררים בכל ערב, כשכל שיר מקבל ניקוד על-ידי הקהל.
בסופו של הערב מוכתר הזוכה, שיהיה המשורר עם מספר הנקודות הגבוה ביותר, והוא יעלה לביצוע קטע נוסף כהדרן. חברי הקהל שמעניקים את הניקוד הם חמישה אנשים אקראיים ובלתי-משוחדים, שיקבלו לצורך כך, מבעוד מועד, טוש ולוח מחיק.
בישראל מכונים מעניקי הניקוד "האנשל"טים" - האנשים עם השלטים, שנועדו לבטא בכנות את דעתם על הטקסט ועל אופן-הגשתו, ושתפקידם לתת ביטוי לדעת הקהל וליצור דריכות ועניין סביב המלים שנאמרות על הבימה.
אירועי "פואטרי-סלאם" נערכים ב-30 מדינות ברחבי העולם, על בסיס קבוע, ובכל שנה מתקיים אירוע בינלאומי, שאליו נשלח נציג מכל מדינה. לאורך שנת 2017 התקיימו בישראל אירועי פואטרי-סלאם מדי חודש בתל אביב, ירושלים, חיפה, באר-שבע וקיבוץ דן, וזכו להצלחה מרובה.

עמית צפריר [צילום: לילך זמיר]
תאריך:  04/01/2018   |   עודכן:  04/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י' לוין
המהומות באירן אינן דומות בינתיים בהיקפן לאלו של 2009, אך הן נרחבות יותר מבחינה גאוגרפית והמפגינים זוכים לגיבוי אמריקני. השלטון בטהרן זוכר מן הסתם כיצד עלה חומייני לשלטון ב-1979 ומוצא נקודות דמיון מדאיגות מבחינתו
אדלינה קליין
בפתח הדברים לספר נרשם: "שפה היא לא רק אוסף מילים, אלא תרבות שלמה.... קוראי הספר הדו-לשוני ישפרו את המומחיות שלהם בשתי השפות וישיגו ידע איכותי בצורה נעימה ומקורית"
איתמר לוין
הסירוב המגעיל של האופוזיציה להתקזז בחוק המרכולים עם דוד אזולאי החולה ועם יהודה גליק היושב שבעה, מלמד שמדובר בחבורה של בהמות שאינה ראויה להנהגת המדינה
איתמר לוין
המטרה של קדם-משפט היא לצמצם מחלוקות ואולי גם להגיע להסכמות - ואת זה משיג השופט אחסאן כנעאן בצורה מושלמת. הריכוז הרב שלו ושליטתו בתיקים מסייעים מאוד להתקדם בהם
אלי אלון
במשך השנים חלק פנחס את הידע שצבר במחקריו עם חוקרים והיסטוריונים, הרצה בהתנדבות ב"מוזאון ההיסטורי לתולדות תל אביב" וב"מכון אבשלום" והציג את אוסף השקופיות העצום שברשותו בפני הציבור הרחב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il