X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: נכנס יין יצא סוד? תשאלו את ג'וּניור יאיר ניכוי ארנונה תמורת צחנה עירונית מִפגע תברואתי מְכַכֵּב בקמפיין פוליטי? תשאלו את ברקת בהמתנה - ההגה בידיים של אגד? וּלקינוּח פסוקו
▪  ▪  ▪
[צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

יָצא סוד
האם בילוי במועדון חשפנות הוא פיקוח נפש שדוחה שבת? לפחות, כך נראה, סבורים ג'וניור נתניהו והיחידה לאבטחת אישים, כאשר האבטחה הממלכתית הצמודה לבן יאיר אינה פוסחת גם על בילוייו הדוחים בליל שבת קודש, כשהקופה הציבורית, איך לא, מממנת, בניגוד לחוק, חילול שבת מופגן זה.
יתרה מכך, מהקלטת הלוהטת, שנחשפה לאחרונה, למדנו שיאיר הוא לא רק שחצן וגס רוח ולשון, אלא לא פחות שתיין. ושאביו, לא יספר לנו סיפורים על בנו הנסיך המחונך. אדוני ראש הממשלה, "נכנס יין, יצא סוד". מכיר אימרת חז"ל נצחית זו? כן, בניגוד להתנצלותו התקשורתית, כדאי שהוריו יכירו בבנם השתוי, המזלזל בנשים וּמחפיץ אותן, ולא יתכחשו למציאות חינוכית עגומה זו.
חכמינו כבר הצביעו על כך, ש"אדם ניכר בכוסו" (שתיינות), "בכיסו" (בזבזנות מכספי משלם המיסים), והפעם גם בדיבורו בשפת הביבים. יאיר (וגם ביבי), אתה שומע? איזה מודל משמש בן המשפחה המלכותית לנוער ולצעירים?
ואחרון אחרון: נתניהו מבקש לדעת כמה עלתה קניית הקלטת. תנוח דעתך, אדוני ראש הממשלה. זה בוודאי הרבה פחות מסך האבטחה של בנך הבליין במועדונים מפוקפקים על חשבוננו.
ניכוי ארנונה
לתוּמי חשבתי שראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, למד את הלקח מהשביתה בשנה שעברה, והפעם מיקד את ערימות הזבל לעבר משרד האוצר בלבד. לא ראוי, אבל נכון אסטרטגית להפנות את המאבק בינו לכחלון על תקציב העיר אל היעד המתאים -משרד האוצר.
אך מתברר שלא דובים ולא לקָחים. ברקת גם השנה מפזר את האשפה הריחנית זה מספר ימים ברחבי העיר, ובכלל זה בשוק מחנה יהודה, שערימות הזבל הבלתי נסבלות בו הן מקור למכרסמים ולמזיקים למיניהם. זאת תוך פגיעה חמורה בבריאותם וּברווחתם של ציבור משלמי הארנונה, שהיא מהגבוהות בארץ.
אני מציעה לירושלמים לצאת להפגין נגד ברקת, המנהל מאבקים אישיים ופוליטיים על גבם, ולדרוש ניכוי הארנונה עבור ימי השביתה בתברואה וּבשאר השירותים העירוניים. מי עורך הדין שיָרים את הכפפה ויגיש תביעה ייצוגית, תוך חתימה על אמנה בנושא? לתשומת לב המועצה לצרכנות.
הקמפיין כמשל
מה המשותף למשה כחלון, שר האוצר, וּלניר ברקת, ראש עיריית ירושלים? - שניהם מנצלים את תפקידם הממלכתי לניצול קמפיין בחירות ארצי, בשלטי חוצות ענקיים, ותקשורתי בוטה, איך לא, על חשבון הקופה הציבורית.
אם אצל כחלון היה זה 'כַּחְלוֹנֶטוֹ'- נטו הוזלות, נטו למשתכן וכד', הרי אצל ברקת על אותו משקל היה זה קמפיין 'כחלון וטו', שרִישת את כל הבירה בשילוּט שהתנוסס על כל עמוד ועץ רענן, ואשר עלותו נאמדת במאות אלפי שקלים.
האֵין קמפיין פוליטי מיותר זה משמש כמשל לבזבזנותך מכספי הארנונה של התושבים, וחוסר התייעלותך בניהול העיר, אדוני ראש העירייה. אגב, אולי תלמד קורס מזורז מראש עיריית ביתר החרדית, מר רובינשטיין, שהגיע לאיזון כלכלי, למרות 80 אחוז ההנחות בארנונה שהוא מעניק לאזרחים?
לא פחות התזמוּן והתזמוּר של האשפה הריחנית שהציפה את רחובות העיר, בריטואל שנתי קבוע, לא מוסיפים לך, מר ירושלים, נקודות בדעת הקהל, והציבור יזכור לך זאת בבוא יום פקודה בקלפי (העירוני או הארצי). בסופו של דבר, כל הקמפיין הפוליטי המכוער שאתה מנהל על גב הציבור, רווחתו וּבריאותו, יפגע בך כבומרנג.
האומנם שכחת את הביקורת החריפה שלא חדלת למתוח כדגל על ראשי עיר קודמים בגלל מצב הניקיון הלקוי בעיר? והנה אתה במו ידיך הפכת את העיר למפגע תברואתי אחד גדול במשך ימים. האם לא ראוי שתחזיר את הארנונה לתושבים?
ההגה המקרטע של אגד
טוב שההגה בידיים של אגד? אז איך זה שבעידן המודרני, בשלהי העשור השני של שנות האלפיים, זמני ההמתנה לאוטובוסים בבירה, במקום להתקצר, מתארכים והולכים, ועל-פי נתונים שפורסמו לאחרונה עומדים על כרבע שעה(!)? האם זה בגלל מחסור בנהגים או שהם אינם עומדים בלו"ז (וּמעדיפים לשתות קפה בִּמקום) וכדומה?
מכל מקום האומנם זה השיפור בשירות לציבור הנוסעים, שהחברה מרבה לנופף בו? ואולי, כפי שנראֶה, סיסמאות לחוד ועוּבדות לחוד? מעתה אימרו: לא טוב שההגה מתארך בידיים של נהגי אגד.
לתשומת לב המחלקה לתלונות הציבור והנהלת החברה.
פסוקו
שישי סוער: סוּפָ"ש
ואיפה היה ג'וניור יאיר בסוֹפ"ש?- שַׁבָּ"כּ שלום?
חוק המרכולים: שבת שלום!
בקטנה
כַּחְלוֹנֶטוֹ או כַּחְלֹוֶטוֹ?
ברקת והצחנה - אגף התחְלוּאה: רָב מַגָּב?
יאיר היָהיר

תאריך:  10/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכספומט של המדינה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
בכירים בסביבת משרדו ו מעונו
ישע.   |  11/01/18 08:09
2
הגברת מארגון קולך מצייצת
אלירז שמיידע  |  11/01/18 09:40
3
יצא סוד הסכם הגאז
רבקה שפק ליסק  |  11/01/18 12:03
 
- שוב ברח לך השפק ?
מגיב ותיק  |  11/01/18 18:22
 
- יצא גם סוד השפקיות
מגיב ותיק  |  12/01/18 21:25
4
משעמם לקרוא, מה היא ל"ת
מחדשת?  |  11/01/18 13:46
 
- גרפומנית פמיניסטית, זה הכל ל"ת
לא מחדשת כלום  |  13/01/18 10:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
על כולנו, על כל עם ישראל מוטלת משימה קדושה ממש אליה יש להירתם - כתמיד בנסיבות של אסון הפוקד מי מאתנו. בשתי מילים - על כולנו מוטל לאהוב ולחבק
גרשון אקשטיין
נראה שפרשה זו חייבת להיחקר על-ידי מבקר המדינה או, גם על-ידי הוועדה לביקורת המדינה בכנסת ישראל ולבחון את העובדות
דרור אידר
ההבדלים בין הנאומים של אליעד שרגא לאלו של אלדד יניב הם ברמת הסגנון בלבד    אדון שרגא: אולי אנחנו "רפי שכל", אבל עדיין יודעים לקרוא
איתן קלינסקי
הבית ברחוב בלפור, שנאלץ לאכסן אורח חיים מופקר של יאיר נתניהו, חייב להינעל בדחיפות על בריח ומסגר, ולדרוש מדייריו ללכת לביתם בקיסריה
יוני בן-מנחם
הפיגוע באזור שכם הוא ניסיון של ארגוני חמאס והגי'האד האיסלאמי להסלים את המצב הביטחוני בגדה ולתת "רוח גבית" לאינתיפאדה הדועכת. ישראל צריכה להבהיר ליו"ר הרש"פ לקראת כינוס המועצה המרכזית של אש"ף כי הפסקת התיאום הביטחוני עמה הינו בגדר חציית "קו אדום" והיא לא תעבור לסדר היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il