X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נחשף סרטון של הנשיא מקרון בגיל 15 מנשק את מורתו - בימי הרומן האסור סרטון של עמנואל מקרון, נשיא צרפת, מתנשק בגיל 15 עם מורתו ולימים אשתו בריז'יט טרונייה (וואלה/יום שני, 8 במאי 2017, 12:03)
▪  ▪  ▪
התנהגות לא נאותה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

להורי התלמיד עמנואל מיקרון שלום רב,
הריני להביא לידיעתכם כי בנכם, התלמיד עמנואל מיקרון, מפתח לאחרונה יחסים מסוכנים מאוד עם טיפוסים לא רצויים, ואנו, המורים וצוות החינוך, עוקבים אחר העניין בדאגה מרובה.
לאחרונה מיקרון, בנכם בן ה-15, החל להתקרב הן בשיעורים וגם בהפסקות באופן חשוד ומחשיד ובצורה פלילית ביותר למושא הערצתו ואהבתו. הוא מחניף ונשרך כל השעות אחר נשוא מחשבותיו, ואינו פנוי ללימודיו.
נשוא מחשבותיו של בנכם, אדון וגברת מיקרון, הוא הביריון של בית הספר, נער פלילי ביותר ופרובוקטור לא קטן בשם חסן חמינאי. הנער הזה, חסן חמינאי, מטיל את חיתתו על ילדי בית הספר, צועק ומאיים עליהם ואף מכה נערים חלשים ממנו.
מספר תלמידים אמיצים ובעלי מוסר שומרים על החלשים מפגיעתו של הביריון הזה. נערים אלו הינם חבריו הנאמנים של בנכם וליוו אותו כל שנותיו מהגן ועד התיכון, אך הוא מפנה להם עורף, מותח ביקורת על הדברים שהם משמיעים נגד חמינאי ואינו תומך בצעדיהם.
התקרבותו לביריון בית הספר היא לצנינים בעיני צוות המורים והמחנכים.
אבקש שתרסנו את בנכם.
אישית, ברצוני להציע לכם שתשכנעו אותו להצטרף לאחד החוגים שאנו מקיימים בבית הספר אחר שעות הלימודים. ייתכן שתוך כדי פעילותו בחוג תרותק תשומת לבו וחיבתו למעשים חיוניים ופרודוקטיביים, ותגווע הערצתו לילדים האלימים בבית הספר. בכך תרחיקו אותו מנזקים שעלולים להיגרם לו כתוצאה מחברותו עם הפגע רע הזה, חמינאי.
לדוגמה, אני ממליץ בחום לרשום אותו לחוג לדרמה. יש בבית ספרנו חוג מעולה לדרמה שזוכה לשבחים רבים, וכבר העלה הצגות רבות. המורה לדרמה, היא מורה מקצועית וחביבה בשם מאדאם בריג'יט טרונייה.
ככל הידוע לי בריג'יט אינה נוטה לקבל תלמידים לאחר תום הרישום לחוג, אך מכיוון שבכל זאת מדובר במקרה סוציאלי וטעון טיפוח, אשכנע אותה לקבל את בנכם לחוג לדרמה.
ברם, בטרם אפנה למאדאם טרונייה, אבקש לקבל את הסכמתכם בכתב לרשום את מיקרון לחוג האמור.
אנא העבירו אלי את האישור בהקדם.
תודה מראש,
מנהל תיכון אמיין
-----
וכל השאר היסטוריה...
C וכל הזכויות (לא) שמורות לנשרכים.
מקורות
נשיא צרפת: ישראל וארה"ב עלולות להוביל למלחמה. נשיא צרפת, עמנואל מקרון, מותח ביקורת על דברים שהשמיעו בכירים בישראל וארה"ב בעד ההפגנות באירן.
נשיא צרפת עמנואל מקרון שוחח עם נשיא ארה"ב והבהיר לו כי אינו תומך בכוונה להכריז באופן חד-צדדי על ירושלים כבירת ישראל (רויטרס/חדשות 2/פורסם 4.12.17, 23:49/עודכן, 5.12.17 04:40

תאריך:  16/01/2018   |   עודכן:  16/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
יו"ר הרשות הפלשתינית, שהתכחש בעבר לקיום השואה, מתכחש עכשיו לזכותה של ישראל להיות מדינה עצמאית, והכל בעטייה של הצהרת בלפור, בה הוא רואה את המכשול לשלום
עידן יוסף
כדי לאכוף את חוק המרכולים לא צריך אף פקח משום שהחוק חל על אדם אחד. למה להצהרות הרשויות המקומיות כאילו לא יאכפו את חוק המרכולים אין אחיזה במציאות, ולצורך מה נדרשים פקחים בכל זאת
רפאל לאופרט
חוק מימון הפריימריז - המשך והרחבה לחוק מימון המפלגות - הוא לדידי חוק משלים לקיים ועל כן חיובי מיסודו. מבחינה דמוקרטית, אני מעדיף מצב בו כל המפלגות יקיימו הליך בחירה מוקדם של מועמדיהן לכנסת. יכולתו של האורגניזם החברתי (במקרה זה) להתמודד באמצעים של שיפור החיסון העצמי מול איומי הכרסום הפנימי, מעידים על חוזקו ולא על חולשה או בזבוז משאבים
אברהם שרון
שיקום שכונות הוא מושג אדנותי, פטרנליסטי    הוא מדיף ריח עז אף יותר מריחו של הליזול הזול ביותר    ריח פוליטי סמיך    הפסיקו בבקשה, פוליטקאים יקרים, להשתמש במושג הריק מתוכן הזה
אלכס נחומסון
פעילות צה"ל באיו"ש לא מייצרת שחיתות עליה מתריעים אנשי השמאל ומעבר לציטוטי התוכחה מפי ישעיהו לייבוביץ', אין בידי השמאל כל חיזוק, ראיה או עבודת מחקר ש"הכיבוש" גורם לשחיתות    אותה שחיתות שמעסיקה את האקטואליה בימים אלה, בחלקה טעונה הוכחה ובחלקה האחר עומדת בפני עצמה - ללא כל קשר ל"כיבוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il