X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח [צילום: עמית גירון]
המהפכות הגדולות שבדרך
הרצאתו המרתקת של הפיזיקאי, היזם והממציא הרצל לאור על "חיידקים, כוכבים ואנרגיה" במוזאון לתרבות האיסלאם ועמי המזרח בבאר-שבע

על הגילויים שיובילו להוזלת מחירי הדלק בעולם, על החיידקים שישנו את חיינו לטובה, ועל הגילוי שמצליח להוציא את הפיזיקה מ מקיפאון ארוך-שנים - ידבר הפיזיקאי, היזם והממציא הרצל לאור, בהרצאתו המרתקת, שתתקיים בשבת הקרובה, 20 בינואר, בשעה 10.30 בבוקר, במוזאון לתרבות האיסלאם ועמי המזרח בבאר-שבע.
בהרצאתו על החיידקים יסביר לאור לקהל-מאזיניו למה אנו טועים לגביהם, מדוע החיידקים אינם "רעים", ואפילו מועילים רבות לאנושות; ומדוע הם לא "טפילים" בגופנו, אלא חיים איתנו בשיתוף-פעולה., עד כדי כך שגם המומחים והרופאים מופתעים ומדברים על מהפכה של ממש.
לאור ידבר על הכוכבים וגילוי גלי-גרביטציה, שמצליחים להוציא את הפיזיקה מקיפאון של מעל ל-40 שנה, ויספר על המהפכה בתחום האנרגיה, לאחר שחשבו כבר לפני כ-20 שנים שמאגרי הנפט אוזלים. מסתבר שבזכות גילויי שדות הגז (הגדול שבהם בים ליד ישראל), טכנולוגיות קידוח אופקי ופיצוח-סלעים - כבר החלה המהפכה במחירי הדלק.
שיח ושיג
האמת ניתנת להיאמר שהרצל לאור החל ביזמות עוד טרם המצאת המילה, ועסק בעיקר בתחום התקשורת בסיבים אופטיים. לשם כך הוא הקים חברות סטארט-אפ בארץ ובארה"ב, שהאחרונה ביניהן נמכרה בשנת 2000. מאז לאור חוקר ועוסק בתחומים טכנולוגיים מגוונים ובחידושים מדעיים.
הרצאתו של הרצל לאור על "חיידקים, כוכבים ואנרגיה" מתקיימת במסגרת סדרת-הרצאות של שיח ושיג, שנועדה לתת בימה לאלה שידיעותיהם וליבם קשורים קשר הדוק לאיזור, ולפרוס תוך כדי כך יריעה רחבה במגוון רחב של נושאים, כאשר בסיס הרעיון הוא להוציא את העיר וסביבתה מנמנום ולשתף את תושביה ביופייה של מורשתה, אתריה ואנשיה.

[צילום: עמית גירון]
תאריך:  18/01/2018   |   עודכן:  18/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
כל שאמר נאמר כל הזמן, בכל מיני צורות, וכל ילד פלשתיני, מגן הילדים, לומד זאת, חי זאת יום יום. לפנינו חברה המנותקת מהמציאות, והמציאות מתנתקת ממנה.
טל זהר
זו בדיוק הייתה גם גישתו של אובמה    היא לא קשורה לצדק או להוגנות    מטרתה - למנוע כאב ראש להרבה אנשים, כולל כמובן לו עצמו    השיטה - לא משנה מה עמדות המוצא של הצדדים, ההצעה תהיה פחות או יותר באמצע הדרך ביניהם
ציפי לידר
בשולי הכותרות: יאיר לפיד ראש הממשלה?    פחות שכר לַשַׂר - טובת הציבור או קמפיין ציבורי?    וּלקינוח חדר בריחה מקראי
אריה גל
תמ"א 38. בניגוד ל"פינוי בינוי" שהיא "מתנה שאוכלת", כאן הארנונה לא מטפסת לשמיים, כאן אדם נשאר בביתו הנוח, אך עם תוספת ממ"ד, ועם בלוני הגז הישנים והזולים, ועם הדוד שמש, אחלה
אפרים הלפרין
כנסו לאתר האינטרנט של מועצת העיתונות, תמצאו שם ארבע כותרות וכותרות משנה העוסקות בביקורת הנוקבת של ראש הממשלה על התקשורת, ואילו המתקפה על תוכנית עובדה על-ידי אחרים אפילו לא מוזכרת שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il