X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניתן למתוח ביקורת על חוקים ופסקי דין, וניתן כמובן להחליף שלטון אשר יחוקק חוקים באמצעותם ניתן לקבוע פסקי דין שונים, אך מי שמפר חוקים, מי שמעודד הפרת חוקים ומי מתעלם מפסקי דין, הריהו עולה על בית המשפט העליון ועל הכנסת עם בולדוזר
▪  ▪  ▪
לגרום נזקים [צילום: יניב נדב/פלאש 90]

כולנו זוכרים את ההתבטאות המקוממת והדוחה של חבר הכנסת יוגב, באמרו שיש לעלות על בית המשפט העליון עם בולדוזר. הוא התנצל על דבריו, אך יורשיו, ממשיכי דרכו, מן העבר הפוליטי השני, עושים זאת בפועל מבלי למצמץ.
עידוד להשתמטות מצה"ל
כאן באתר אנו נמצא כותב קבוע, אשר זכותו לביטוי איננה מוטלת בספק, אם כי זכותו להתבטא באופן המעודד השתמטות מוטלת בספק רציני, והוא מבין ומקבל את עקרונות ההשתמטות של חיילים מהצבא, ובכך מעודד, ומדיח להשתמטות, האם הוא נוהג בבולדוזר הזה? האם הוא זה שאחראי על הכף בלבד?
גילוי הבנה לנשים שמכות את חיילי צה"ל העומדים על משמרתם
כאן באתר נמצא אותו כותב קבוע אשר זכותו לביטוי איננה מוטלת בספק, אם כי זכותו להתבטא באופן המעודד תקיפה של חיילי צה"ל מוטלת בספק רציני. כותב אשר מבין את המכות שהיכו נשים בשטחי יהודה ושומרון, את בנינו חיילי צה"ל. האם בכך הוא מעודד את התקיפה הבאה? בולדוזר? על בית המשפט העליון? על הכנסת? על המטכ"ל של צה"ל? על חייליו ומשרתיו?
הפרת חוק המרכולים
חוק המרכולים יכול להיות טוב או לא טוב, מי שהחוק לא מתאים לו שיבחר שלטון אחר אשר ישנה את החוק. אך האם מותר להפר אותו? האם מותר להשתולל ולגרום נזקים במחאה נגד החוק? האם אנו כבר לא מדינת חוק? חוק אחד מצ'וקמק, וכבר החוק איננו נר לרגלנו? אם החוק לא מתאים לקבוצות פנאטיות חילוניות אז לא מקיימים אותו? פתאום שלטון החוק הפך לשלטון הרחוב?
גירוש מסתננים
בית המשפט העליון במותב רחב קבע כי מותר לגרש מסתננים למדינת מוצאם אם לא נשקפת להם שם סכנה ממשית, ומותר לגרש למדינה שלישית בתנאים מסוימים אשר המדינה עומדת בהם, למעט אם במקרה אינדיבידואלי יוכיח המבקש אחרת. אז פתאום זה לא חוקי? גם בית המשפט כבר לא מתאים לאנרכיסטים האלה? בולדוזר? על הכנסת? וגם על בית המשפט העליון? ואז גם נשיא בית המשפט העליון בדימוס מצטרף למקהלה, האם גם הוא על הבולדוזר? כנסת? בית המשפט העליון?
ממך יצאון המתחרפנים
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאון, כעת הם מהרסים ומחריבים במילים, באשדוד התחילו כבר להרוס עם הידיים, ובהמשך הם יהרסו עם טרקטורים ובולדוזרים, והמדרון החלקלק עליו דיבר השופט ברק ודאי קיים, אך הוא נוטה בכלל לכיוון השני, הוא נוטה לכיוונם של המהרסים והמחריבים שהחזיקו את הכנסת ובית המשפט קרוב לבטן, ופתאום גם הכנסת וגם בית המשפט מגלים קצת עצמאות, לא הרבה, בכלל לא הרבה, קצת, רק קצת, ואז הם מתחרפנים, מתחרפנים על כל הראש ומשתוללים, ואם ניתן להם הם יהרסו עד היסוד, אין להם אלוהים למהרסים האלה, ואנחנו לא ניתן להם!!! אנחנו נגן על הדמוקרטיה הישראלית מפני המאיימים להרסה ולהחריבה.

תאריך:  12/02/2018   |   עודכן:  12/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלטון החוק או שלטון הרחוב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע , הלפרין
שלמה המגיב  |  12/02/18 13:36
 
- תודה
ה.א  |  12/02/18 15:01
 
- *לא לגופו של הכותב ל"ת
ה.א  |  12/02/18 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
יד רוחצת יד, חבר מביא חבר, זה אנחנו יודעים זה מכבר, אבל בכול זאת... האם הנורמות האלה כמו הכשרת הסכמי אוסלו כאשר היה ראש השב"כ הביאו להתדרדרות הארגון?
רחלי בן-צור
הנה כי כן החליטה חברת החשמל להוסיף למצבת כוח האדם שלה גם את ה"שטקר" הזה שיקבל מעתה חשמל חינם וכל שני וחמישי ישבות שביתה איטלקית, ואנו נחיה ללא חשמל ועוד נשלם על זה הון תועפות    בטח חברת החשמל תכניס מחר לעבודה את "פקק", מחרתיים את "מתג" ולבסוף נקבל גם את "מכת חשמל"!
יוסף אליעז
כלום הארגון לא ידע בעת גיוסו של מר פרי אם האיש שירת או לא שירת בצה"ל? כלום אין זה אחד הדברים הראשונים שעל המוסד לבדוק?
עו"ד אמיר ויתקון
חוסר היכרות מספקת עם המורכבות של הליכי בוררות עלול להוביל לתוצאות לא רצויות, ובמיוחד בעסקות בינלאומיות. הנה המכשולים האפשריים והדרכים להתגבר עליהם
אליהו קאופמן
החיבור בין הערבים לשמאל - בעניין ההתאזרחות במדינה, איננו זהה אך בגלל השתלטות השמאל על ענייני מדיניות החוץ של הערבים הרי שאינטרסי הערבים מקופחים על-ידי השמאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il