X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א נחתה לאחר הניצחון 94:98 על אורטז - הגארד כבר חושב על היריבה ברבע הגמר שארפ נשמע מאופק למרות ההישג: "לא צריך לשמוח יותר מדי"
▪  ▪  ▪
וויצ'יץ' [צילום: AP]

מאושרת מהניצחון הדרמטי בצרפת, מכבי תל אביב נחתה אחר-הצהריים (שישי) בנתב"ג. חניכיו של נבן ספאחיה ניצחו אמש את פו אורטז 94:98 לאחר הארכה. זאת לאחר ש-40 הדקות הסתיימו בשוויון 89:89.
טל בורשטיין הצטיין בשורות הצהובים עם 21 נקודות כשהוא מחפה על חסרונו של ניקולה וויצ'יץ' הפצוע. גם וויל ביינום הרשים אך הוא איבד שני כדורים שכמעט עלו לצהובים בניצחון החשוב.
בעקבות הניצחון, מכבי תל אביב הבטיחה את השתתפותה בשלב ההצלבה בדרך לפיינל פור של היורוליג. הצהובים ייפגשו בשלב הזה את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, ויהיו חייבים לנצח ברוסיה על-מנת להעפיל לטורניר הגמר, שייערך באתונה.
וויל ביינום, סיפר ל-ONE לאחר הנחיתה: "הגיע הזמן שננצח משחק חשוב. חיכינו יותר מדי זמן לזה. היתה לנו הזדמנות לרוץ וליהנות מהכדורסל. ניקולה היה חסר ולכן כמה שחקנים היו צריכים להתעלות.
"בשביל שנשחק ברמה הזו, כל שבוע אנחנו צריכים לרוץ, לא רק בשלבים מסוימים של המשחק אלה לאורך כל המשחק. אני מקווה שנשחק ככה ב-40 דקות של משחק ולא רק בעשרים".
לשאלה אם מכבי יכולה להגיע לפיינל פור על חשבון צסק"א, ענה השחקן בביטחון: "בהחלט. למה לא? הרבה אנשים חשבו שלא נגיע כל כך רחוק כמו עכשיו. אז למה לא?".
מאמן הקבוצה, נבן ספאחיה: "היה משחק טוב. שלטנו ב-90 אחוז מהמשחק. בסוף עשינו הרבה טעויות. אני לא יודע מתי כבר נפתור את הבעיה הזו של הדקות האחרונות. לנצח משחק כזה בלי ניקולה זה לא קל".
לשאלה אם זו מכבי שהוא רוצה לראות, אמר המאמן: "מבחינת הכדורסל זה בדיוק מה שאנחנו רוצים. המשחק מול רומא לא יהיה לפרוטוקול בלבד. הוא חשוב לכולנו".
קפטן מכבי ת"א, דרק שארפ, נשמע מאופק: "נכון שהרבה אנשים לא האמינו, אבל אנחנו האמנו שנגיע לשלבים האלה. לא צריך לשמוח יותר מדי, כבר היינו במצבים האלה".
ליאור אליהו: "כיף לחזור כשאנחנו יודעים שאנחנו בשלב הבא. כיף לדעת שהמשחק מול רומא הוא לא משחק מכריע. אנחנו ממשיכים הלאה יש לנו הרבה עבודה, אין צורך להגיד על צסק"א איזו קבוצה טובה היא. אנחנו נעבוד קשה בשביל להגיע מוכנים.
"כמו תמיד היו לנו גם טעויות וגם דברים טובים. את הטעויות נצטרך לפתור ואת הדברים הטובים צריך להראות במשחקים הבאים". לשאלה אם מכבי יכולה לשחק ברמה של צסק"א, ענה אליהו: "צסק"א משחקת ברמה הכי טובה באירופה. אנחנו ננסה להגיע לרמה שלהם".

תאריך:  17/03/2007   |   עודכן:  20/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וויל ביינום: מכבי יכולה לעבור את צסק"א מוסקבה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
רוסנובסקי יבדוק את הקפטן הפצוע - בניון מצידו מבטיח: "אשחק בכל מקרה"    משרד התיירות בכוננות שיא לפלישת האנגלים    ה'מירור': נבחרת ישראל נחותה
מוט אקסמיט
שלושה קטינים שדדו נער באלימות בעת ששיחק במגרש הכדורגל של רוממה בחיפה
יהונתן דחוח-הלוי
הקהילה הישראלית של טורונטו מתעוררת לפעילות קהילתית, למען ישראל והתפוצות    לאחר הכנס המוצלח שנערך לא מכבר בהשתתפות מאות מבני הקהילה כהזדהות עם תושבי שדרות, יתקיים בשבוע הבא אירוע נוסף שנועד להביא למודעות הציבור את מצבם הקשה של שרידי הקהילה היהודית בגלות אתיופיה וקליטתם בישראל
אסף גדות
מחקר חדש מגלה כי משחקי יריות מגוף ראשון מסוגלים לשפר את יכולות הראיה המרחבית והממוקדת של בני-אדם
יהונתן דחוח-הלוי
הג'יהאד האיסלאמי נותן סיכוי לממשלת האחדות הלאומית הפלשתינית    ח'אלד אלבטש, מבכירי הג'יהאד, מציין, כי מידת התמיכה של הארגון בממשלה תלויה במידת מחויבותה ליישום עקרונות היסוד הפלשתינים וב"התנגדות הפלשתינית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il