X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יד רוחצת יד, חבר מביא חבר, זה אנחנו יודעים זה מכבר, אבל בכול זאת... האם הנורמות האלה כמו הכשרת הסכמי אוסלו כאשר היה ראש השב"כ הביאו להתדרדרות הארגון?
▪  ▪  ▪
פרי. גנב דעת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כזכור הכריז יאיר לפיד לאחר התחקיר הראשון בעניין יעקב פרי: "לא קובעים גורלות בתחקירים", אבל היה הראשון שהגיב על תחקיר שקרי שנעשה נגד גנדי, הראשון שצעק שמוכרחים למנוע את מורשת רחבעם זאבי... ואיזה חורז חרוזים כבר אמר: למפלגות ולפירטים - תכסיס-מקצוע משותף, הרבה ספינות של "דמוקרטים", שטות בדגל מזויף...
לפיד הגיב בבוז ובשאט נפש על התחקיר בעובדה ואמר כי התקשורת מנסה לפגוע ביש עתיד ועושה זאת דרך יעקב פרי... במקום לבדוק את מה שפורסם, הוא העדיף לגנות ולהאשים.
יעקב פרי ניהל בכנסת את "ועדת פרי לשוויון בנטל", ועל זה נאמר "לפעול במרץ יכולה רק ועדת שלושה, אשר אחד מהם חלה ואחד קיבל חופשה", והשלישי המשתמט הראשי, שעשה לפרנסתו, וגנב דעת כל השנים, והיה בקבינט הביטחוני, לא שירת אפילו יום אחד בצה"ל. אז איך עלה מעלה מעלה לראשות השב"כ? מי שלח אותו? מי כיסה עליו? האין נציבות שירות המדינה יודעת מימינה ומשמאלה? כמה כספים קיבל במרמה!
יד רוחצת יד, חבר מביא חבר, זה אנחנו יודעים זה מכבר, אבל בכול זאת... האם הנורמות האלה כמו הכשרת הסכמי אוסלו כאשר היה ראש השב"כ הביאו להתדרדרות הארגון? העובדה שהיה ראש השב"כ ונחשף בחוסר אמינות כל כך קיצוני, מטילה צל כבד על הארגון הזה. הוא לא שיפץ ביצוע, הוא לא אמר "הורדתי" מאה טנקים, כש"דפק" רק אחד, כאן ערפול של ממש, אם בכלל היה בשירות צבאי...
למשל, רוצחו של איתמר בן גל השתמש בפייסבוק. ומה נכתב שם? שירי הלל לשהידים, שירי שבח לסאדאם חוסיין, והוא טופל בבית השאנטי, בבית של עמותת עלם. ניחא שבנות יהודיות פתיות הלכו שבי אחריו וכתבו לו מילות אהבה והערצה כאשר מולם בלא שיטרח להסתיר זאת, רשימות שהידים, כלי נשק, וכו'. והבנות מכנות אותו "חתיך שלי", "חיים שלי", אבל איך השב"כ אינו מודע לדבר כזה?
המציל והגואל
מי שכן מנסה להציל את הבנות האלו, הוא בנצי גופשטיין. הוא עושה ימים ולילות בהצלת הבנות והכול מתוך אהבת ישראל. הוא מגיע אל הבנות שכותבות לערבים, מנסה למנוע את ההתרועעות המשותפת, מציל בנות שנמצאות כבר בתוך כפרים ערבים. והאם קיבל אי-פעם אות הצטיינות על מעשיו? או הודיה קטנה? לאחר שכל זמנו, מרצו וגם ממונו מוקדשים לכך. אז כן להורי הבנות, הוא המציל והגואל, אבל הוא גם יעד של השב"כ שדופק על דלתו באשמורת הבוקר, או באמצע הלילה, ולוקח אותו למעצר ולחקירות. הכל הפוך.
בחודש האחרון נרצחו שני אזרחים מטובי בניה של הארץ הזו. ומה עושים בשב"כ? הם נטפלים לאזרחים המתגוררים ביהודה ושומרון, כאלה שנמצאים על הכוונת של השב"כ, מטלפנים אליהם ופוקדים עליהם לבוא לחקירות, או מוציאים צווים להרחיקם מיו"ש! וכל כך למה? מחשש שיפעלו בפעולות נקמה בערבים לאחר שחבריהם נרצחו... עשרות נערים קבלו זימונים! אוי לנו ואבוי לנו, אם כך מתנהל שירות ביטחון כללי, זה מתאים יותר לשירות ביטחון לקלסטור (תלין).
היום כדי להתקבל לפשוטה שבעבודות דורשים שירות מלא בצבא. זו אחת השאלות לאחר שם, ומען, למי שמחפש עבודה, על כן איך אפשר להעלות על הדעת שמי שעומד בראש, כלל לא שירת וקיבל פטור משירות כיוון שהיה "בלתי כשיר תמידית". בתחקיר עובדה דווח כי פרי ציין בעבר כי שירת כטר"ש בצנחנים ולאחר מכן עבר לתזמורת צה"ל. אולם ותיקי הצנחנים והתזמורת אמרו כי פרי מעולם לא שירת באותן יחידות וכי בדה את הסיפור מליבו.
דומני שעוד שנים רבות לא יישכח סיפורו של יעקב פרי. לא יישכח הפוליגרף שעשה, ובו התגלה כי איננו דובר אמת, התגלה כי הדליף חומר חקירה לידידו אריה דרעי, וכשנזכור באיזה מעמד היה, יהיה קשה להאמין כי איש שהיה בצמרת, התגלה כחסר אמינות באופן הבסיסי והעמוק ביותר: יראה ומאפליה.
כולנו צריכים לקוות למען ביטחוננו, כי השב"כ שאמור לדעת, לחקור, להאזין, לאמת, עושה את תפקידו בהצלחה רחבה ועמוקה יותר, ממה שעשה עם מפקדו.

תאריך:  12/02/2018   |   עודכן:  12/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוועדה לשוויון בנטל
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
כל תכונה היא "טובה" וגם "רעה"
ב_שמואל  |  12/02/18 13:23
2
אין חדש תחת השמש.
קאטו הזקן  |  12/02/18 13:29
3
את כולם באף
אדון פרי הוליך  |  12/02/18 17:44
4
לדעת שאפשר להתברג
זה היה תדהמה  |  12/02/18 18:28
 
- ולהיות שר אוצר בלי בגרות נראה
קוקי  |  13/02/18 18:44
5
הצביעות פה זועקת לשמיים.
7_7_7.  |  12/02/18 18:39
6
מדהים איך כל הפוליטקאים
בושה וחרפה  |  13/02/18 00:16
7
למי שתהה האם בשב"כ ידעו או לא
קורןנאוה טבריה  |  13/02/18 06:58
 
- מאז ילדי תימן מזרח ובלקן
מה את מתפלאת  |  17/02/18 14:01
8
של גופשטיין שניאורסון ודומיהם,
אהבת ישראל הזו,  |  13/02/18 09:55
 
- מה ההבדל בין הגזענות
ב_שמואל  |  13/02/18 15:33
9
כי בשב"כ לא ידעו
מגוחך לחשוב   |  13/02/18 13:52
10
בעתון עיניים יחסי יהודי-ערביה
עיתון לבני 7-12.  |  13/02/18 14:30
11
א י ן
יעקב יעקב  |  16/02/18 00:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחלי בן-צור
הנה כי כן החליטה חברת החשמל להוסיף למצבת כוח האדם שלה גם את ה"שטקר" הזה שיקבל מעתה חשמל חינם וכל שני וחמישי ישבות שביתה איטלקית, ואנו נחיה ללא חשמל ועוד נשלם על זה הון תועפות    בטח חברת החשמל תכניס מחר לעבודה את "פקק", מחרתיים את "מתג" ולבסוף נקבל גם את "מכת חשמל"!
יוסף אליעז
כלום הארגון לא ידע בעת גיוסו של מר פרי אם האיש שירת או לא שירת בצה"ל? כלום אין זה אחד הדברים הראשונים שעל המוסד לבדוק?
עו"ד אמיר ויתקון
חוסר היכרות מספקת עם המורכבות של הליכי בוררות עלול להוביל לתוצאות לא רצויות, ובמיוחד בעסקות בינלאומיות. הנה המכשולים האפשריים והדרכים להתגבר עליהם
אליהו קאופמן
החיבור בין הערבים לשמאל - בעניין ההתאזרחות במדינה, איננו זהה אך בגלל השתלטות השמאל על ענייני מדיניות החוץ של הערבים הרי שאינטרסי הערבים מקופחים על-ידי השמאל
איתן קלינסקי
פרשת "תרומה" דנה במשכן פיזי ומשכן רוחני-ערכי. היא חייבת לאתגר אותנו כיום כחברה הבונה מערכת מיסוי. עלינו להיות קשובים לאלו שעול המס מכביד עליהם, לאלו שאינם יכולים לקיים את משפחותיהם, גם כשהם יוצאים לעבודה. פרשת "תרומה" חייבת להנחות אותנו כיום לשקול פעם נוספת את גובה המיסוי על שלל מצרכי יסוד חיוניים קיומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il