X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנהיג המדינה יוקלט 24/7 (הוא, אשתו וילדיו), הוא לא יוכל להתבטא באופן חופשי בישיבות הסגורות, באירועים הפרטיים, בבית השכנים ואפילו בתא השירותים
▪  ▪  ▪
יסתמו לו את פיו... [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

רשעים וחסרי אחריות הם נציגי השמאל המוכנים לשרוף את המדינה כדי שביבי לא יעמוד יותר בראשה. אפילו צדיק אחד לא נמצא ביניהם שיצעק: "די... הגזמתם, חידלו! עד מתי"? יבוא יום וגם השמאל יהיה בשלטון ולא בגלל שאני מעוניין בכך, אלא בגלל שזו מהותה של הדמוקרטיה, בה מתבצעים מהפכים אחת לכמה שנים (ואני מקווה שזה לא יקרה לפני שימלאו לי 120) אך ביום שזה יגיע, זה מה שצפוי להתרחש:
מנהיג המדינה יוקלט 24/7 - הוא, אשתו וילדיו (רצוי שהשמאל יטפח מנהיגים רווקים, גרושים או אלמנים, ללא ילדים). ראש הממשלה לא יוכל להתבטא באופן חפשי בישיבות הסגורות, באירועים פרטיים, בבית השכנים ואפילו בתא השירותים. הוא יזדקק לשומר צמוד שיעיר אותו בכל רגע שיתחיל למלמל מתוך שינה, כי... אולי הוא יפלוט משהו שהקלטה נסתרת תעשה מזה חגיגה (בעצם... מי יכול לסמוך על שומרים צמודים? רצוי שראש הממשלה יתקין חיישן שיעורר אותו אוטומטית ברגע שתצא ממנו מילה). גם בנסיעותיו יאלץ ראש הממשלה לשמור על שתיקה והדיבור היחיד בינו לנהגו הפרטי יסתכם בהזכרת יעד הנסיעה ומועד ההגעה לנסיעה הבאה.
לראש הממשלה העתידי לא יהיה אמון באף אחד ממקורביו כי במוקדם או במאוחר יגיעו כולם לחדרי החקירות וילחצו עליהם להעיד על חיבוק תמים של עובדת במשרד או של ילדה שביקשה ללחוץ לו את היד ובחקירות יהפכו את האירוע להתקפה מינית חמורה.
המועד הנכון
הדיונים בענייני ביטחון יהיו מורטי עצבים כי אי-אפשר יהיה לסמוך על-אף אחד שלא ידליף פרטים חשובים ורגישים, וראש הממשלה ייחקר על כל מילה שיפלוט גם בתחומים אחרים שתחת אחריותו. כל מסמך, כל הסכם וכל חשבונית יבדקו בקפידה רבה וראש הממשלה לא יסבול לבדו, כי גם שרים בכירים ונושאי תפקידים אחרים יחקרו עד שלא יוכלו לתפקד וייאלצו להתפטר (כפי שקרה לדוד ביטן בתזמון מדויק לאחר ש"החשדות" נגדו כבר התגבשו במשך שנים והחוקרים רק חיכו ל"מועד הנכון" להרחיקו מדרכו).
ראש הממשלה יפחד להתארח בראיונות טלוויזיונים, כי טובי המוחות ימצאו דרכים יצירתיות כיצד לעוות את דבריו ולהציגם באור שלילי, וכשהוא ירצה להשיב להם, יסתמו לו את פיו ויקטעו את דבריו.
שדרני התקשורת יתחרו אחד בשני, מי ילכלך יותר על ראש הממשלה ולמרות זאת הם יעזו להאשים אותו בסתימת פיות ובמתן שוחד תמורת פרסום מעט מאמרים אוהדים בתוך ים הפרסומים השליליים נגדו, וחקירות על גלידה, חמגשיות ובקבוקים ריקים יצטרפו לחקירות על דפי ממו, טיפקס, נצנצים וסיכות ביטחון. וכדי להעצים פסיכולוגית את ממדי החשדות נגדו, הם לא יסתפקו בכפולות של אלף (תיק 2000, 3000 וכו') אלא בכפולות של מיליון (תיק 3 מיליון, 4 מיליון וכו') מה רע? נראה לי שתומכי נתניהו שגו כשיישרו קו עם הכינויים הללו לתיקי נתניהו, מדובר נטו במינוח מגמתי שהומצא על-ידי תועמלן רשע אך מוכשר.
בבג"ץ יעבדו שעות נוספות כדי לעכב ולמנוע חוקים שהממשלה תרצה להעביר, וההפגנות תהפוכנה למסיבות ליליות המלוות ברעשי משרוקית אפילו בעיצומה של שבת המלכה, כדי שלא תהיה למנהיגנו טיפת מנוחה (הפגנות דומות תערכנה גם לצד בתיהם של משפטנים ובכירי המשטרה שייחשדו כמקורבים לראש הממשלה, ושכניהם יאלצו למכור את דירותיהם שערכן תרדנה למחירי קראוון).
נגלה חדשים לבקרים עדויות נגד מנהיגנו מחבריו בבית הספר, ונדע כולנו על הכריך שגנב, למי הרביץ (או מי הרביץ לו) ואיך הפך לילד הכאפות של הכיתה. כולנו נדע באיזה מקצוע הוא נכשל ואיך מלכת הכיתה סירבה לחיזוריו ועשתה ממנו צחוק שהשפיל אותו עד עפר (איש לא יוכל לבדוק את אמינותן של הידיעות הצהובות, אך פניה הרציניות של שדרנית החדשות לא ישאירו מקום לספקות ואת השידורים ילווה פסיכולוג בכיר שיקשר בין חוויותיו הקשות של ראש הממשלה בילדות לתפקודו הכושל בהווה).
אחרי שראש הממשלה יהיה כבול מכל הכיוונים, ואף איש איכותי לא ירצה להתקרב אליו ולהתמנות לתפקיד רציני (כי לא יוכל לתפקד), יכנסו שונאיו מסיבת עיתונאים ויעלו לפייסבוק מלא סירטונים, שם יסבירו כי ראש הממשלה חייב להתפטר כי... אין בכוונתם לאפשר לו להמשיך לתפקד.
זה לא באמת יקרה
נבואות הזעם לא באמת תתרחשנה כי בית המשפט שייך רק לשמאל וגם התקשורת ברובה עדיין כזאת. הימין מעולם לא שתל אנשים בצמרת המשפט, הצבא והמשטרה (ואם הוא מינה אנשי מקצוע לתפקידים חשובים, השיקולים היו בעיקר טהורים). תרחישי האיימים שציינתי לא יתבצעו, כי אנשי הימין פחות פרובוקטורים והרבה יותר ערכיים ואחראים, ומבינים שהגבלת ראש הממשלה תסכן את כל המדינה ולא רק את השמאלניים בלבד (בעוד ראשי השמאל מעדיפים שיעקרו להם את שתי העיניים בשביל להוציא לנתניהו עין אחת, ולא נראה לי שאחדש לכם אם אספר כי בית המקדש חרב בגלל שנאת חינם).
החלפת נתניהו במנהיג ימני אחר לא תפתור שום בעיה, כי גם את בגין ושמיר הפכו ל"אויבי העם" ושרון ניצל ממעמד דומה רק לאחר שביצע את ההינתקות המרה, ואהדת התקשורת למתחרי נתניהו בימין היא צבועה, מסוכנת וזמנית.
נקווה שמהפרשיות האחרונות הימין ייצא מחוזק ויסיים את המהפכה של בגין לאחר שיפסיק להתרפס למנגנוני השמאל ויתחיל לשלוט ביד רמה מבלי להתנצל, כי ראשי השמאל דומים לערבים: הם מבינים רק כוח, והתחשבות בהם נתפסת מבחינתם כחולשה.

תאריך:  25/02/2018   |   עודכן:  25/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשהשמאל יהיה בשלטון
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
עמוס-חדל להתבזות !
אבנר צפוני  |  25/02/18 10:26
 
- ההיפך
עמוס שנער  |  25/02/18 11:35
 
- הימין בהחלט רשאי,
אבנר צפוני  |  25/02/18 15:01
 
- לפי מה שכתבת, אתה ימני ל"ת
מייק  |  25/02/18 20:07
 
- אל דאגה עמוס
הג'וקר  |  25/02/18 15:19
 
- הבנתי אתכם
עמוס שנער  |  25/02/18 17:25
 
- מחבר נאמן בכת נתניהו.
זו דרישה מוגזמת,  |  25/02/18 13:45
 
- לא אני המצאתי אבל זה נחמד
עמוס שנער  |  25/02/18 17:55
 
- אני שמאלני מובהק
אבנר צפוני  |  26/02/18 09:35
 
- אבל קשקשן מקלדת תאום שלך ל"ת
לא אתה,  |  26/02/18 10:53
2
תוספת למאמר
עמוס שנער  |  25/02/18 11:25
3
לא יהיה ראש ממשלה מהשמאל
מייק  |  25/02/18 17:58
 
- נכון, אבל הרבה כבר התחפשו
מפכ"ל שמנמוך  |  25/02/18 18:20
4
מאמר מצוין !
מגיב ותיק  |  25/02/18 20:40
5
כמה ליצנים מרושעים מנסים
מאמר משובח  |  25/02/18 21:46
6
אוי לנו
אסתר אתגר  |  4/03/18 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
עומר כרמון
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "אם נתניהו ייחקר בפרשת הצוללות הוא חייב לפרוש מיידית. שר החוץ הגרמני אמר לי שיבטלו את ההסכם"    ח"כ יחימוביץ': "השאלה אינה אם נתניהו יהיה או לא יהיה ראש ממשלה, אלא כמה שנים ישב בכלא"    אהוד ברק: "נתניהו שייך להיסטוריה. זה כבר מאחורינו"
אפרים הלפרין
בואו נתאר מצב היפותטי בלתי אפשרי לחלוטין, במדינת אוטופיה, שם יש פוליטיקאי בשם שישי גבריהו, ושם יש עוד פוליטיקאי, סאמי פאריד ממפלגת "יש לי פיד"
אסתר שניאורסון גרי
כמה קטנים ועלובים כל העוסקים ב"מלאכה" הזו    אלה הקוראים לראש הממשלה לפרוש, אלה המספרים, מנתחים, מקרינים, שמונה מאות פעמים, את פילבר ואלוביץ יוצאים ונכנסים למעצר, עם כיתוביות מדובבות
עמוס גלבוע
"תיק 2000" הוא מזעזע וממחיש עד כמה התקשורת היא כחומר ביד היוצר ועד כמה ראש הממשלה חסר אמינות
יצחק מאיר
אבל ראשי הקואליציה, אינם עוברים על שום חוק כאשר הם אומרים חזור ואמור לציבור הסובל ממחנק כי הם לא ייוותרו על השלטון רק מפני שהנורמות הציבוריות מצפות לכך    אין סעיף, אין עברה, אין צורך בעדויות כי הם אומרים את הכל קול גדול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il