X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - הכנות לפלישה, אש קוצים, לקחים, ללכת שולל וטרור חקלאי שבת שלום
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. רקורד עשיר [צילום: STR]

א. ימי ניצחון
בשמונה במאי, יחגגו בעולם את יום הניצחון על גרמניה (V-E). בחמישה באוגוסט, בעוד שלושה חודשים, ייחגג יום הניצחון על יפן (V-J). ב-73 השנים מאז השתנה העולם לגמרי, אך נותרה הבעיה הקשה של דיקטטורים, שמאיימים על שלום העולם מחד-גיסא, ואחרים, שאדישים לסכנה, ומאפשרים להם להשתלט.
בין ימי הניצחונות ניהלו האמריקנים מערכה עקובה-מדם באוקיינוס השקט והכנות לפלישתם ליפן (כמובן, עם בעלות-בריתם). היפנים לא ישבו אדישים, והפעילו התקפות-זעם על הכוחות, שהתקדמו מאי לאי לעבר יפן - עד שנחתו באי איווֹ ג'ימה, שהוא כבר חלק מהמולדת הקדושה היפנית. כידוע, הצטרפו הרוסים למערכה נגד יפן רק מאוחר מאוד; ויש אומרים, שהטלת הפצצות האטומיות על יפן נועדה למנוע חלוקת שלל עם הרוסים (למרות שהם קיבלו לבסוף חלק מאיי יפן בסמוך לחופיהם).
ב. חלפה תהילתו
תודה לאל, כבר אין חוגגים אצלנו את אחד במאי - החג האדום, שנאנסנו לחגוג, למרות שכמה גורמים, וביניהם רודני התקשורת, עדיין מציינים את היום. באחד במאי חויבנו פעם להודות ולהלל את הסוציאליזם, למרות שהרס את ארצנו כמו שהרס מדינות אחרות. מיליונים נטבחו בשמה של המהפכה האדומה, שכילתה, כמו אש קוצים, הכל.
ג. אין בטוחה
האסון הנורא בנחל צפית צריך להיחקר עד תום, וצריכים להפיק ממנו, שלא כדרכנו, לקחים.
הלקח היחיד, שאין ללמוד ממנו, הוא הגדלת הפיקוח (רגולציה) על המכינות הקדם-צבאיות. אין שום בטוחה, שעוד פיקוח מינהלי על המכינות ימנע תאונות נוספות. ודאי שהוא רק יגביר את הסרבול, ויעביר את האחריות לרגולטור.
ד. נבל אנטישמי
דבריו של מכחיש השואה, אבו מאזן, על המקורות לשואה מוכיחים שוב את העובדה המרה, שאין לנו שותף לשלום. לו היה אומרם מנהיג אחר, הייתי מפטיר, בור. אלא שלאבו מאזן יש רקורד עשיר של הכחשת שואה, ואפילו עיוור, חירש ושוטה לא יילכו שולל אחרי הצגתו כשוחר שלום.
ה. שריפות
"הזורעים בדמעה ברִנה יקצורו" (תהלים קכ"ו, ה'). אין מאושר מחקלאי, שמצפה לקצור/לאסוף את יבולו, ואין מתוסכל מחקלאי, שיבולו נחמס על-ידי מזיקים, על-ידי פגעי טבע, על-ידי גנבים, או על-ידי מציתים. חקלאי ישראל הופקרו על-ידי השלטונות, והנתון שמסר לכנסת ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול, מדהים: היקף הטרור החקלאי בארצנו - 1.2 מיליארד שקל. פרט לחקלאים המתלוננים, אין קול ואין עונה. חברות הביטוח אינן מכסות את הנזקים, ורק החקלאים, שגם ככה סוגרים עונות בקושי, נושאים בעול.
הטרור החקלאי, אמר לוועדת הפנים של הכנסת, דובי אמיתי, נשיא חקלאי ישראל, אינו כלכלי, אלא לאומני. "מרבית העבירות מבוצעות על-ידי קבוצות מאורגנות מהרש"פ. זהו ניסיון להשתלט על אדמות המדינה בפעולות לאומניות בתחפושת פלילית". ובעצם, כך היה מראשית ההתיישבות - ובעיקר, במאורעות.
אזכיר כאן את שיר-הערש, שכתב עמנואל הרוסי לאבנר, בנו, "שכב, בני" (1929): "שְׁכַב בְּנִי, שְׁכַב בִּמְנוּחָה, / אַל נָא תִּבְכֶּה מָרָה. / עַל יָדְךָ יוֹשֶׁבֶת אִמְּךָ, / שׁוֹמֶרֶת מִכָּל רַע // ... בּוֹעֶרֶת הַגֹּרֶן בְּתֵל-יוֹסֵף / וְגַם בְּבֵית-אַלְפָא נִרְאֶה עָשָׁן / אַךְ אַתָּה בְּנִי הַקָּטָן / נוּמָה שְׁכַב וִישַׁן // לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה אֵשׁ / תֹּאכַל חָצִיר וָקַשׁ, / אָסוּר, אָסוּר לְהִתְיָאֵשׁ / מָחָר נַתְחִיל מֵחָדָשׁ....".
לכן, נדרשת התמודדות לאומית עם התופעה, ונקיטת יד קשה נגד העבריינים. זה מחייב פעילות בין-משרדית ונחישות; ולא - ימשיכו החקלאים לשלם על המחדל הממשלתי.

תאריך:  03/05/2018   |   עודכן:  03/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין שותף לשלום
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
גם אלוהים אינו פרטנר לשלום
סיסו  |  3/05/18 15:05
2
כשהמשטרה והפרקליטות סוגרים עין
שמעון מהצפון  |  4/05/18 16:47
3
המשטרה העלובה אינה ממלאת תפקיד
ד.ש  |  5/05/18 20:03
4
אין פרטנר לשלום,
מקס פאואר   |  6/05/18 18:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
ראובן לייב
היום הזה מאופיין בהדלקת מדורות, בהילולה במירון, בשימוש בחץ וקשת, ובהפסקת מנהגי האבלות
אורלי סילבינגר
יש למקם את המדורה בשטח פתוח, מבודד ונקי מקוצים, עשבים וכבלי חשמל    אסור להשליך חפצים וחומרים מתלקחים למדורה    חשוב ללבוש מכנסיים ארוכים ולנעול נעליים סגורות
מירב ארד
בשל מזג האוויר השרבי והרוחות העזות והמלצות שירותי הכבאות, פרסמו העיריות הודעות לתושבים האוסרות על הדלקת מדורות קהילתיות בכל המסגרות העירוניות    משרד החינוך פרסם הנחייות לפיהן ניתן לקיים מדורה בהתאם להמלצות כבאות והצלה ולאשר את מיקומה במוקד הרשות המקומית
אסתר שניאורסון גרי
רבי עקיבא המצחק במכאוביו, לא חרש הוא ולא מכשף, אבל עיניו נשואות להר המורייה    עוד ייכון שם בית הבחירה    כי מסירות נפש הייתה בירושלים של עקדת יצחק, כמו בשמע ישראל השם אלוקינו השם אחד
זכי הלר
לאחר הכנות נרחבות בתקופה האחרונה, מגן-דוד-אדום ערוך ומוכן לאבטח רפואית את מאות אלפי המתפללים שיגיעו להילולת הרשב"י במירון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il