X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תגובת התקשורת, או השמאל - הס מלהזכיר או להתייחס אף לא מילה טובה אחת, פתאום הם שומרים על סודיות מזלנו שיש ערוצי חדשות בחו״ל שמשדרים חדשות ולא מנשרים פוליטים אבל תגובת שקט היא עוד הרע במיעוטו
▪  ▪  ▪
נתניהו. אף לא מילה טובה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

אין כמו תגובת השמאל והתקשורת לגילוי המרשים של ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי להצביע על ההבדל המהותי בן שמאל לימין וההבדל המהותי עוד יותר בן האמת להסתה של התקשורת. הרשו לי להשוות בין תגובת הימין והשמאל לארועים דומים.
הפצצת הכור העירקי. ראש הממשלה בגין. תגובת השמאל כפי שביטא אותה שמעון פרס -ביקורת קשה על ההתקפה. הפצצת הכור הסורי. ראש הממשלה אולמרט. בנימין נתניהו לא ניסה למזער את הארוע, לא ניסה ללעוג לאולמרט, אלא מיד יצא חיזק וחיבק והודיע שהוא תומך.
אגב יש הבדל מהותי בן שתי הפעולות. הפעולה בעירק הייתה מורכבת, ארוכת טווח ופגעה בכור שעמד להיות מופעל (אני יודע, הייתה לי בזמנו נגיעה קלה בנושא). הההפצה בסוריה פשוטה שבעתיים, מדובר במבנה שהיה בבניה. אולם ללא ספק שתי הפעולות חשובות מאד.
ועכשיו לשני הארועים האחרונים. שני ארועים שלכל אחד מהם נגיעה ישירה לקיום מדינת ישראל.
אסון נוראי
ארוע ראשון, השמדת כ-200 טילים ארוכי טווח שהיו מכוונים לישראל, אני מניח שכ-100 מהם היו מכוונים לתל אביב. והשאר למטרות כמו בסיסי חיל האויר, בסיסי צהל ועוד מטרות שפגיעה באחת מהן הייתה מביאה אסון נוראי לעם ישראל (איזה מטרות? הפעילו לבד את הדמיון ). לא אחטא אם אומר שנחסכו חייהם של מאות או אלפי ישראלים. אילו נפגעו מטרות רגישות אחרות מי יודע להעריך את הנזק!
תגובת התקשורת, או השמאל, הס מלהזכיר או להתייחס. אף לא מילה טובה אחת, פתאום הם שומרים על סודיות. מזלנו שיש ערוצי חדשות בחו״ל שמשדרים חדשות ולא מנשרים פוליטים. אבל תגובת שקט היא עוד הרע במיעוטו.
אין ספק שגניבת מסמכי הגרעין האירנים, הם אירוע המאה. מין מבצע אנטבה של המוסד. מבצע שעוד ילמדו עליו בכל השרותים החשאים בעולם. אין לדעת בוודאות אם גילוי זה יביא לביטול הסכם הגרעין שהוציא את אירן מהבוץ ואיפשר לה לא רק לממן טרור בעולם, לפלוש ל-4 מדינות כשיש עוד על הכוונת, אלא גם להמשיך את תוכנית הטילים האירנית, והמשך הדיכוי של בני עמם. אם גילוי המסמכים יהיה ״הקש״ אי-אפשר לדעת. אבל חובה היה על ראש הממשלה לנסות את כל מה שהוא יכול כדי לעזור לטראמפ לקבל החלטה!
אין מספיק מילים כדי לשבח ולהלל, הוצאת חצי טון מסמכים מתוך לוע האריה האירני הוא דבר שלא יאומן וכמו שמבצע אנטבה היה בלתי אפשרי, ממש כך גם מבצע מרשים זה. ואכן תגובת העולם הייתה בהתאם, התפעלות ומחיאות כפיים מכל מקום בעולם.
עמוק באדמה
אבל בישראל, התקשורת והשמאל לא חיכו לסיום הצגת האירוע על-ידי ראש הממשלה ומיד התחילו ההשמצות וההסתה - מלגלוג ועד האשמות. זה התחיל מציטוט האירנים שהמסמכים לא מוכיחים דבר, שהמסמכים חסרי ערך, ועד האשמות שאפילו לא שווה לפרטן.
אחזור ואמר זאת - תפקיד שירותי המודעין לספק מידע שיעזור בקבלת החלטות מדיניות או צבאיות. אין זמן נכון יותר או מתאים יותר מאשר שימוש במידע זה כדי להשפיע על החלטת הנשיא טראמפ.
מאחר שקראתי ברשתות החברתיות שהשמאל פתאום מאשים את בנימין נתניהו באי הפצצת הכורים באירן אז הרשו לי להזכיר חלק מהשתלשלות העיניים שבעקבותם לא התבצעה הפעולה. ראשית לא מדובר בכור בודד אלא במספר רב של אתרים שפזורים במדינה גדולה. זאת ועוד - האתרים נבנו עמוק באדמה!
כשבנימין נתניהו יחד עם ברק (כן אהוד ברק שהיום טוען שאין סכנה אירנית, היה אז חוד החנית לפעולה נגד אירן) מחליטים שיש לטפל בבעיה ונערכים לפעולה רחבת היקף נגד מערך הגרעין האירני, הפעם יש בצה"ל כבר גנרלים שמונו בעזרת הקרן ושנשואים לנשות ווטש. המידע דולף והחגיגה מתחילה.
איש לא נשפט
קמפיין ענק במימון ענק (מעניין מי מימן) נגד השמדת מערך הגרעין האירני. להזכירכם בתקשורת מתפרסם אפילו מכתב קריאה לטייסים לסרב פקודה! מכתב כזה, קריאה לסירוב פקודה, הוא עבירה ברורה על החוק. איש לא נשפט. לא הכותבים ולא המפרסמים.
בין השאר זעקו בשמאל שהאמרקאים צריכים לעשות זאת ולא ישראל. מי שמימן את הקמפיין נגד השמדת הגרעין האירני, ידע יפה שתוך כמה חודשים יהיה נשיא בשם אובמה שלא רק שלא יפציץ את מערך הגרעין האירני אלא יממן אותו. כשעלה אובמה לשלטון הודיע שאם מטוסים ישראלים יטוסו מעל שטח עירק, מטוסים אמרקאים יפילו אותם.
אינני יודע מה מנע בזמנו פעולה נגד אירן, הקמפיין הממומן של השמאל, או אולי המציאות. אבל למי שאסור היום לזעוק שבנימין נתניהו לא השמיד את תוכנית הגרעין האירנית הוא לשמאל בעל התרומה הנכבדה ואולי המכרעת במניעת הפעולה.

תאריך:  07/05/2018   |   עודכן:  07/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסמכי הגרעין - שמאל-ימין, ההבדל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הכור, היה צריך לעמוד לדין
מי שמנע את הפצצת   |  7/05/18 16:34
2
עמדת השמאל
נדב  |  10/05/18 00:41
 
- אתה צודק
ברור  |  12/05/18 22:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עמי דור-און
סביר להניח כי האירנים שיקרו בערמה את נציגי המעצמות כאשר גיבשו את הסכם הגרעין אבל למה לנו להלין על מעשיהם כאשר הם פועלים בשיטות שאנחנו המצאנו והפעלנו כמדיניות במשך שנים רבות. כנראה שנתניהו מכין את עצמו לקראת הבחירות
מוטי הרכבי
אובמה העביר לאירנים 100 - 150 מילארד דולר (+ חצי מילארד דולר לשחרור המלחים החטופים) כחלק מהסכם הגרעין שהוא הזרע העיקרי למלחמה עולמית
עידן יוסף
את הירי, ככל הנראה לעבר צפון הארץ, צפויים לבצע קציני חיזבאללה שנשלחו לסוריה על-מנת לטשטש את עקבות האירנים והשיעים    ייתכן שהירי יכוון למטרה צבאית ולא אזרחית
מירב ארד
דווח כי נפגש בחשאי פעמיים עם שר החוץ האירני בניסיון להציל את ההסכם עליו חתם הנשיא אובמה    קיים פגישות גם נשיא גרמניה ושוחח טלפונית עם בכיר במועצת האיחוד האירופי
יוני בן-מנחם
מתרבים הסימנים המעידים על עימות צבאי קרוב בין ישראל לאירן על אדמת סוריה. "משמרות המהפכה" האירנים מפעילים לחץ על הנהגת אירן להגיב צבאית נגד ישראל כדי לשמור על מעמדה של אירן בסוריה ובמזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il