X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
381 נסיכים היו במעצר, ביניהם המיליארדר הנסיך וליד בן טלאל, שניקנס במיליארד דולר סך הכל נגבו מהעצורים 400 מיליארד ריאל סעודי, ששווים 100 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
מוחמד בן-סאלמן [צילום: כריסטוף אנה/AP]

צעד חסר תקדים ננקט בסעודיה במרוצת שלושת החודשים האחרונים. יורש העצר מוחמד בן-סלמן בגיל שלושים, הוא השליט האמיתי במדינה, שליט הכל יכול.
הוא הנחה את המשטרה לעצור 381 עשירים, רובם נסיכים למשפחת המלוכה. תנאי המעצר לא היו רעים, מלון חמישה כוכבים פלוס בריכות שחייה, סאונות ומדריכי כושר גופני. המטרה הייתה מלחמה בשחיתות. לשם כך הקים יורש העצר מועצה עליונה למלחמה בשחיתות שהוא עמד בראשה.
בסעודיה יש מעל לששת אלפים נסיכים השייכים למשפחת המלוכה בדרגות שונות. גובה הדרגה תלוי בקירבה למלך. מי שיותר קרוב זוכה לדרגת נסיכות גבוהה יותר. הנסיכים מקבלים מענק חודשי לפי הדירוג שנקבע. 381 נסיכים היו במעצר, ביניהם המיליארדר הנסיך וליד בן טלאל, שניקנס במיליארד דולר. סך הכל נגבו מהעצורים 400 מיליארד ריאל סעודי, ששווים 100 מיליארד דולר. זהו בדיוק התקציב השנתי של סעודיה וזהו כמעט התקציב השנתי של ישראל. צעד מדהים נגד השחיתות. הלוואי עלינו.
חברה בלי נשים
הרפואה המודרנית עוסקת בסוגית קביעת מין העובר, זכר יהיה או נקבה. אם הדבר הזה יתאפשר, הוא עלול להמיט אסון על האנושות בכלל ועל הערבים בפרט. ראשית, המסתורין שאופף את חיי המשפחה בעת ההריון לגבי הציפיה לבן או בת, הוא תופעה יפה שיוצרת מתח חיובי ומהנה.
לגבי הערבים, הדעת נותנת שלא תיוולד אף בת בחברה הערבית ואחרי דור או שניים, כל הערבים יהוו חברה של זכרים בלבד. מימים ימימה נודעו הערבים בנטייתם להיות הורים לבנים בלבד. ולפני האיסלאם, הייתה נפוצה הנטייה להתפטר מהבנות על-ידי קבורתן חיות. המנהג המגונה נקרא "ואד אלבנאת".
הקוראן גינה את התופעה בפסוק שמשמעותו: "ביום הדין, תשאל הנקברת החיה, באיזה אשמה הומתה".
קולות שפויים
לצידם של מאמרי השיטנה נגד ישראל שמתפרסמים בתקשורת בעולם הערבי, יש גם קולות שפויים ופרגמתיים שעוסקים בבוקרת עצמית בונה. להלן דוגמאות:
"כן לדיכוי אצלנו"
סוהייל קיאון, סופר פלשתיני, עיתון אלקודס אלערבי 28.12.2017:
"בעולם הערבי, יש ערבים שסובלים ממחלה ששמה לא לעיוותים של ישראל, כן לעיוותים של הערבים".
יש קולות שזועקים נגד העושק והחמס של ישראל, אבל אף מילה על הדיכוי ורצח העם של המשטר הסורי נגד עמו. אף מילה נגד משטר הדמים הרצחני באירן. ואף מילה נגד סבלו של העם האירני. אף מילה נגד משטר שרושם שיאים בביצוע פסקי דין מוות בתליה על מנופים ועמודי חשמל. אף מילה על סבל הפליטים הפלשתינים בלבנון וקיפוחם ושלילת זכויות העבודה והטיפול הרפואי. אף מילה נגד משטרים שמדכאים עיתונאים ופוגעים בחופש הביטוי במדינות ערב.
אנחנו מתפעלים מחבר כנסת ערבי מהרשימה המשותפת שצורח מעל במת הכנסת נגד ממשלת ישראל ויחסה כלפי האסירים הפלשתינים, אבל לא תשמע מחאה כלשהי נגד משטרי הדיכוי במדינות ערב, שמתעללים ומחסלים אסירים ורודפים את בני משפחותיהם.
ולבסוף, אתה הקורא "סובל ממחלה כזאת של התעלמות ממה שקורה בקרבנו. כנראה אתה זקוק להרחה במצבך".
שלא תחיה אומה שכזאת - משעל אל פראג', עיתון אלחאי-רווית 14.8.2014:
"נהיה גלויים ללא כחל וסרק".
אנו הערבים אומה שמהווה נטל על כדור-הארץ. לא תרמנו לה משהו מועיל מאה שנים ויותר. ללא ציביליזציה וללא תעשיה. ההפך הוא הנכון. עסקנו בייצור השקר, הקנאה, הבוגדנות, השוחד והפרת האמונים ומאחורי כל המנהגים המגונים מסתתר ערבי.
ילדינו מריעים כל בוקר בבתי הספר: (תחי האומה הערבים). הלוואי שלא תהיה אומה שכזאת. אינני מתפלא שהאומה הערבית מתקוממת בכל הזדמנות. האסון בכך שרוב המשטרים שלנו, מתגאים בצדק, בשוויון, חופש הדתות, אך כל זה שקר וכזב. ולא זו בלבד... ערבים נאבקו כדי לגרש את הקולוניאליזם הזר, אך במקומו יש קולוניאליזם מקומי שמחולל בנו, מה שלא חולל הקולוני אליזם הזר".

תאריך:  22/05/2018   |   עודכן:  23/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלוואי עלינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מעניין שאין קוראים כמותו
"הלואי עלינו"  |  24/05/18 05:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
"הליהוק" הזה של העצרת הוא ליהוק המביע הכרה תודה עמוקה לנשיא שהכיר בעובדה כי האוונגליזם האמריקני זקוק לשגרירות אמריקנית בירושלים כעדות לדרך הנכונה בה הוא צועד בהיסטוריה של האנושות, בדרך להצלת כל שאינו מקבל את אדנותו של ישוע ודינו גיהינום, מן העונש האולטימטיבי הזה
יהודה קונפורטס
בנק ישראל מעודד את המערכת הבנקאית לאמץ את הטכנולוגיות הללו    הפיקוח על הבנקים פועל בנחישות להובלת השינוי הטכנולוגי    הקמנו בסוף 2016 אגף ייעודי לטכנולוגיה וחדשנות, שפועל להורדת החסמים הרגולטוריים המעכבים את החדשנות, מתאים את אבטחת ניהול הסיכונים לסביבה המשתנה, מוביל פרויקטים תשתיתיים רחבים ומנחה את הבנקים לבצע חינוך דיגיטלי – הכשרה והסתגלות של הציבור הרחב לסביבה הדיגיטלית"
בעז שפירא
יוצא שלא רק שרצון הבוחר אינו מקבל ביטוי אמתי, אלא שהוא מעוות עד כדי יצירת עוול    עוול לאמת, עוול לשיטה, עוול לבוחר
מוטי הרכבי
אבל למרות הקושי צריך להעריך את המאמץ והנחישות של ״עיתונאי ישראל״, שלא הרימו ידים ממשיכים לחפש בנרות וגם מוצאים
גרשון אקשטיין
מאחר שטורקיה בראש מעיינינו, לפני כ-10 שנים כתבתי מאמר שנושאו פשעי המלחמה של טורקיה    לא הייתי משנה אפילו מילה אחת, מלבד התוספת האחרונה בסוריה    קראו ותהנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il