X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מממצאי דוח הביניים עולה, בין היתר, כי גלברד קבע תנאי העסקה של בכירים בחברה במסגרת ועדה מצומצמת שבה אסור היה לו לשבת
▪  ▪  ▪
יעקב גלברד [צילום: ארכיון]

דוח הביניים של הבודק החיצוני לפרשות החשבונאיות בבזק, עו"ד יורם דנציגר, מפורסם במלואו כעת. בדוח נכתב כי "לאחר עיון ובחינה מעמיקה של מסמכים הנוגעים לפעילות בזק, ולאחר קיום ראיונות עם דירקטורים, נושאי משרה ועובדים ויועצים מקצועיים, מצאתי כי נפלו פגמים עקרוניים בין פרוצדורליים בהתנהלותה של בזק בכל הנוגע לאופן קבלת ההחלטות בחברה, בכל הקשור לתגמול נושאי המשרה ולהענקת אופציה לבכירי החברה. בבדיקה לא נמצאה 'ולא שמץ של ראיה' להתנהלות שאינה בתום לב מצד מי מנושאי המשרה, העובדים או היועצים של החברה. נהפוך הוא, התרשמותי היא כי כל בעלי התפקידים שמו לנגד עיניהם את טובת החברה ופעלו לקידום מטרותיה".
הבודק דנציגר מצא כי גם לאחר שהתברר לדירקטוריון כי נפל פגם באישור תנאי העסקתם של בכירים, ושעליו לאשר את התנאים מחדש, הוא לא אישר אותם מחדש בעת הענקת המענקים לבכירים ב-2005. כמו כן, מצא דנציגר כי קיימים מקרים שבהם עניינים הנוגעים למדיניות בזק הובאו לדיון והכרעה בישיבות נציגי בעלי השליטה, כשרק לאחר מכן הם הועלו לדיון פורמלי בישיבות הדירקטוריון. עוד מצא דנציגר כי מענקים כספיים שניתנו לבכירים בבזק חרגו מהתקרה הקבועה בהסכמי ההעסקה ולא אושרו כנדרש בוועדת הביקורת ובדירקטוריון.
מבדיקתו של דנציגר עולה כי בזק "כשלה ביישום הנחיית התגמול ובגילוי המתחייב מכוחה ביחס להקצאת האופציות לבכירים, וכן כשלה בדיווח אודות הענקת המענקים לבכירים". עם זאת, קובע דנציגר כי מרבית הפגמים והכשלים ניתנים לתיקון וקיימת נכונות מלאה של החברה לתקנם.
מהבדיקה מתברר כי בנובמבר 2005, כחודש מיום כניסתו לתפקיד של המנכ"ל גלברד, האציל דירקטוריון בזק לוועדת תגמול מצומצמת שמנתה את יו"ר החברה ואת המנכ"ל, סמכויות לאשר את תנאי ההעסקה של נושאי משרה בכירים. המנכ"ל גלברד, קבע לבד את תנאי ההעסקה והפרישה של בכירים שאינם כפופים לו ישירות, כשלא נערכו פרוטוקולים מסודרים. על-פי חוק החברות, גלברד כמנכ"ל אינו רשאי כלל לשבת בוועדת תגמול מצומצמת שמקבלת סמכויות מהדירקטוריון.

תאריך:  12/04/2007   |   עודכן:  12/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"פגמים עקרוניים באופן קבלת ההחלטות בבזק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מהמידע שהגיע ל-Nfc עולה, כי החברה מבקשת לשפר, בדרך זו, את התשואה על הונה העצמי המתואם, ואין מדובר רק בפיצוי בגין עליית חומרי הגלם
ניר יהב
רשות המיסים הודיעה על דחיית מועד דיווח ותשלום מע"מ, ניכויים ומקדמות בגין חודש מרס 2007 במידה וימשכו העיצומים בבנק הדואר ביום א'
ראובן לייב
האופניים הם אמצעי תחבורה נוח, זול ולא מעצבן שצובר לו תומכים גם בארץ    באירופה הנשים עורכות באמצעותו קניות, טיולים, ספורט
מתי טוכפלד
מפלגתו של עזמי בשארה מפרסמת באתר האינטרנט שלה את התייחסותה לפרשת בשארה: "ישראל מגיבה בהסתה, השתקה, הפללה והגדרת הציבור הערבי כאיום אסטרטגי"
מתי טוכפלד
חודש וחצי לפני הפריימריז בדק Nfc את אתרי האינטרנט של המועמדים לראשות מפלגת העבודה    איזה אתר משופע בסרטי וידיאו? מי מזמין את הגולשים להציג לו שאלות? ומי כלל לא מפעיל אתר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il