X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועדון הלקוחות של רשת מוזס יוצא לדרך, הביסטרו התל אביב Sergos משיק תפריט משלוחי ערב חדש ומוזיקה חיה בכל ערב בבירמן הירושלמי
▪  ▪  ▪
בירמן [צילום: rest.co.il]

תחת קורת הגג הבוהמיינית והחמימה של בירמן, ביסטרו-פאב מוזיקלי ירושלמי בהנהלת דן בירון, מתקיימות הופעות חיות בכל ערב. במהלך החודש הקרוב יופיעו שם:
שישי 20.4 לב ליפלבק - פסנתר, ג'אז קלאסי (14:30); שבת 21.4 עופר גולני - M4P) 21:00); ראשון 22.4 - סגור; שני 23.4 - ערב יום העצמאות - אבנר ואיתמר כהן - שירה, גיטרה ובס (22:00); שלישי 24.04 מיקי בוסידן - אילתורי פסנתר לסרטון של באסטר קיטון (21:00); רביעי 25.04 רועי וילנר - גיטרה בלוז אקוסטי (22:30); חמישי 26.04 בירון וחברים - בלקניאדה (חצות).
בירמן - מדרחוב דורות ראשונים 8, ירושלים 02-6236115
  • מועדון הלקוחות של רשת מוזס יוצא לדרך
לאחר עבודה בת שנה וחצי ובהשקעה של 350 אלף שקל, הושק בימים אלה מועדון הלקוחות של מסעדות מוזס, תחת השם moses friends. המועדון הוקם בליווי מקצועי של שירלי פאר, יועצת להקמת מועדוני לקוחות, אשר ליוותה את הקמתם של מועדוני לקוחות רבים, ביניהם המשביר לצרכן, AM: PM ואחרים. זהו מהלך שיווקי ראשון מסוגו בארץ בתחום מועדוני לקוחות למסעדות, והוא מבוסס על מודל חדשני ומתקדם, תוך הכרת שוק מועדוני הלקוחות בארצות הברית. המועדון בנוי על מערכת מידע ממוחשבת חדשנית מסוגה בעולם, המסוגלת לתת מענה אמיתי לקשר בין המסעדה לבין הלקוח, להכרתו, להבנת צרכיו ולשיפור הקשר עימו.
moses friends יעניק למנוייו הטבות אמיתיות. בין היתר יקבלו הלקוחות 10% הנחה בכל ארוחה (למעט עסקיות צהריים), כולל בתפריט הלילה, כאשר כל הסועדים בשולחן, עד 14 איש במספר, ייהנו מההנחה, גם אם אינם חברי המועדון. בנוסף, תוענק לחברים מתנת הצטרפות, הטבת יום הולדת, עדיפות בבחירת מקומות במסעדה, קבלת מתכונים ייחודיים ועוד. חברי המועדון אף יוכלו בלעדית להזמין מקומות מראש לשעות הלילה, מה שלא אפשרי ללקוחות שאינם חברי מועדון. בשבועיים הראשונים לפתיחת הסניף החדש ברמת החי"ל, יקבלו לקוחות המועדון 50% הנחה על כל המנות בתפריט.
דמי הצטרפות למועדון יעמדו על 100 שקלים, והסועד ייהנה מהטבה מיד ברגע ההצטרפות. בני זוג אשר יצטרפו יקבלו זוג כרטיסי מועדון אישיים במחיר של אחד. יובל סלע, מבעלי מוזס, אומר כי הוא צופה כ-5,000 מצטרפים בשנה הראשונה אשר יצטרפו ישירות ו-5,000 נוספים אשר יצטרפו באמצעות חברות האשראי. "בשנת 2006 סעדו ב-2 סניפי מוזס, בת"א ובהרצליה, כ-650 אלף איש. עם פתיחתו הקרובה של הסניף השלישי ברשת, ברמת החי"ל בת"א, אנו מצפים למיליון לקוחות בשנת 2007.
לקוחותינו הם לקוחות חוזרים באחוזים גבוהים מאוד, ולפיכך הצטרפות למועדון תעניק להם הטבות משמעותיות" אומר סלע. הקמתו של המועדון מלווה בהשקתו של אתר אינטרנט חדש, www.mosesrest.co.il, אשר יאפשר הרשמה למועדון און ליין, יציג את ההטבות המשתנות ויאפשר לחברי המועדון, באופן בלעדי, להזמין מקומות למסעדה באמצעות האתר.
מוזס - שד' רוטשילד 35, תל אביב 03-5664949
  • חדש: Sergos עד הבית, גם בערב!
Sergos, הביסטרו התל אביבי שפועל מסביב לשעון, משיק תפריט משלוחי ערב חדש שמביא אליכם את המסעדה (רק בלי שמש הברמן), למי שמתעצל לצאת מהבית. Sergos מרחיבים את שעות פעילות המשלוחים עם השקת תפריט משלוחי ערב, בנוסף למשלוחי הצהריים המוצלחים. השירות יפעל ברחבי תל אביב ויספק את המנות המעולות של Sergos בזריזות עד פתח הבית.
תפריט המשלוחים מבוסס על תפריט הערב של Sergos וכולל את המנות הפופולריות של המסעדה: ראשונות כמו רביולי תרד וגבינות עזים ברוטב חמאה, עגבניות ופרמזן (34 שקל), פטריות עם ארטישוק ירושלמי ביין לבן, חמאה ובזיליקום (38 שקל), פטה כבד עם צ'אטני פירות וחזרת (32 שקל); עיקריות כמו המבורגר בקר וטלה (39 שקל), חזה עוף בגריל במרינדה של למון גראס, ג'ינג'ר, שום ודבש (48 שקל), צלע חזיר ברוטב סיידר ובייקון עם פירה ובצל מטוגן (72 שקל), ולקינוח - מוס פרלין (28 שקל), עוגת גבינה (24 שקל), צלחת פטיפורים (14 שקל), מוס שוקולד חלב (26 שקל) ועוד.
Sergos - המלאכה 8, תל אביב 03-5615121

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
לא חסרים גאדג'טים אשר יספרו עבורכם קלוריות, אך ה-Cal-Carb Clicker סופר עבורכם לא רק קלוריות, אלא גם את צריכת הפחמימות
הדר פרבר
בין המתנות השונות שקיבל האפיפיור: 80 בקבוקי בירה בווארית ממינכן, עוגת יום הולדת מרומא, דב פרווה ענק
איריס פרחי
צעירה שטופלה אצל קוסמטיקאית בשל בעיות אקנה התאכזבה לגלות שהטיפול נכשל    בית המשפט חייב את הקוסמטיקאית להחזיר את הכסף לאור הבטחתה
איריס פרחי
תבעה ספר בטענה שתוספות שיער גרמו לה כאב וסבל    בית המשפט חייב את הספר לשלם ללקוחה 1,000 שקל בשל אחריותו לאירוע שהצריך טיפול רפואי
מערכת PCאון
מישהו חמד לצון ומנויים רבים קיבלו הודעות SMS לפיהן הם עלולים למות מוירוס קטלני המועבר דרך הטלפונים הסלולאריים    מתיחה שיצאה שליטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il