X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חבל שכה רבים מתרשלים בתפקידם, עושים מעשה זמרי, ומבקשים שכר כפינחס מהללים את תפקודם, את מעשיהם, ויראים להתייצב מנגד
▪  ▪  ▪
דרום תל אביב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

השבוע נקרא את פרשת פינחס. ומה בפרשה? בלעם ראה שלא יוכל להם לישראל. לא יוכל לקללם כי ברוכי אלוקים המה, על כן יעץ לשולחיו, שכדי שיגברו על ישראל, יש להוריד את ישראל מדרך הישר. תחילה לגרום לכך שישראל ידבקו בבנות מדין, וכאשר זה יקרה, הם כבר ידבקו גם באלוהי הגויים.
התחבולה הצליחה בידו: "ויחל העם לזנות אל בנות מואב". ואל מול בלעם אשר כוחו בפיו, עומד פינחס בן אלעזר בן אהרן הכהן. כאשר הוא רואה את זמרי בן סלוא, נשיא שבט שמעון עם האישה המדיינית, כזבי בת צור. פינחס ניצב בודד והוא מקנא את קנאת אלוקי צבאות ישראל, ודוקר את זמרי ואת האישה שאביה נמנה עם ראשי מדין, אחד מחמשת מלכי מדין. בעקבות המעשה הנועז פורצת מלחמת מדיין שבה נהרג בלעם הרשע בחרב, ואילו פינחס ההורג את ההולכים אחר בעל פעור, זוכה לברית שלום ולכהונת עולם.
לאחר נקמתו בזמרי ובאישה התחילו כמה משבטי ישראל לבזות אותו ולקרוא כלפיו: "הראיתם בן פוטי זה (בן בתו של פוטיאל הוא יתרו חותן משה) שפיטם אבי אמו עגלים לעבודה זרה. רבים בעם מטילים דופי בפינחס על מוצאו המשפחתי הנחות כביכול מצד אמו שהייתה גם היא כציפורה אשת משה, בתו של יתרו, ואלעזר אביו של פינחס נשא אותה לאישה. אבל הכתוב מדגיש יחוסו לאהרן, מאחר ששבעים זקני ישראל עמדו מן הצד ושתקו, ורק פינחס עשה המעשה: "פינחס בן אלעזר בן אהרן הכהן השיב את חמתי מעל בני ישראל בקנאו את קנאתי בתוכם".
ומי היה פינחס? נאמר, פינחס זה אליהו מבשר הגאולה. "הנני נותן לו את בריתי שלום". פינח"ס בגימטריא נחמ"ו נחמ"ו, לומר שיבוא לנחם ולבשר לישראל.
ארבעה שנאמר עליהם שבאים ממשפחה פחותה: פינחס שיתרו סבו טרם שהתגייר, היה מפטם עגלים ושוורים לעבודה זרה, אוריה הנביא שהיו ישראל קוראים אחריו, לא גבעוני אתה? יחזקאל הנביא וירמיהו הנביא, היו ישראל מזלזלים אחריהם ואומרים, לא מבני בניה של רחב הם?
סחי ועליבות
אם כך עומדים כל חשובי העדה, רואים את הנהייה אחר בנות מואב, ואינם מוחים. רואים את שנאתם של המדיינים שהפקירו בת מלך לזנות, כדי להחטיא את ישראל, ושותקים. ואדם אחד, זה שעוד ישיב לב אבות על בנים, ולב בנים על אבותם, מעמיד בסכנה את גופו (שכן בני שבט שמעון היו עלולים להרגו) ואת נשמתו (שהרי החכמים בקשו לנדותו) ועומד יחידי בפרץ.
אדם אחד. ופה מדינה שלמה אינה יכולה לעשות מעשה כנגד אלה שכול יום מבעירים את שדותיה, וזורקים אש לתוכה, ויורים עליה. ועוד מעבירה לתוך קן הצרעות, בכסילותה כי רבה, חשמל, ודלק, ומים. מדינה שמפקירה את כבישי יהודה ושומרון, כאשר ערבים מתנכלים למכוניות ולנהגים, כשזורקים הנהג מהרכב ונסים, לא פעם עם ילדים שנותרו ברכב. שר חינוך שנותן ל"מורים" להתעלל בתלמידיהם כשאלה אינם מקבלים את דעתם (וראינו זאת השבוע בשנקר), לשם מה קיימת המילה פיטורים? שר הממונה על ביטחון ומפקיר את כל ישובי הדרום.
הבדואים - גונבים מכול הבא ליד, שודדים בתים, לוקחים פרוטקשן מבעלי עסקים, עמותות השמאל המסוכנות כל כך, פועלות להן כרצונן, מקבלות כספים ונתמכות על-ידי גופים אנטישמים, מופיעות בבתי ספר לפני ילדים, ונותר רק להביט עליהם בעיניים עגומות, התקשורת הערביסטית משדרת, ומדבררת, ברמייה ושקר, לרצונם הם מעלים עוד ערוצים 12,13,14,11, למרות שבכול הערוצים מכזבים באותה לשון, ובכול הערוצים יושבים אנשים משובטים. במקום לעמוד כצור איתן מול אומות העולם ומול שליטים מטורללים כארדואן, משלמים לו דמים רבים כדי לפייסו ולקנות את ידידותו (וזה אינו מצליח), את עניין המסתננים בדרום תל אביב, לא הצליחו לפתור והתושבים האומללים, ממשיכים את שיגרת חייהם, בפחד, בסחי ובעליבות. הדיקטטורה של בג"ץ, אינה משתנה, הרבה דיבורים וכמעט ואין מעשים. עקירת בתים של יהודים, איננה משהו יוצא דופן. מידי זמן מה רוצה הבג"ץ לראות יהודים המתחננים על נפשם, על ביתם על עתידם, ולדחותם בקש.
חבל שכה רבים מתרשלים בתפקידם, עושים מעשה זמרי, ומבקשים שכר כפינחס. מהללים את תפקודם, את מעשיהם, ויראים להתייצב מנגד. שר חינוך מול המורים השפלים, שר הביטחון מול הערבים, השר לביטחון פנים מול הבדואים והמסתננים ושר התקשורת... יש כזה שר? ושרת הספורט מדברת הרבה, מאיימת הרבה, אבל אינה מקדמת אמנות ימנית, וראש הממשלה? כבר הורדוס הבנאי, הוא לא יהיה.
עשו מעשה פינחס, ואל תבקשו רק שכר.

תאריך:  05/07/2018   |   עודכן:  05/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין מעשה לשכר
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
איזה יום שמח
לי היום,  |  5/07/18 11:26
2
שאלה לכותבת המוכשרת
משה גרינפלד  |  5/07/18 13:27
 
- שלום משה
אסתר שניאורסון גר  |  6/07/18 18:37
3
קורא נלהב
אורי מועלם צופים  |  5/07/18 13:30
 
- אורי- מרוב התלהבות
והערצה,  |  5/07/18 16:55
4
כל הכבוד על הקישור לפרשת השבוע ל"ת
יהודית שגיא  |  5/07/18 17:20
5
נהניתי מפרשת השבוע
קוראת ותיקה  |  6/07/18 16:54
6
היחידה שיש לה אומץ להעלות על
האחת והיחידה  |  8/07/18 11:10
7
לנו אנשים אמיתיים כמו פנחס
חבל שבפוליטקה אין  |  9/07/18 07:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
אין שאלה בתחום הביטחון הלאומי שאין לה תשובה    זו ניתנת בדרך-כלל במונחי "מחיר" והדיון עולה שלב נוסף, בו נדרש לקבוע מהו "מחיר סביר" ומהו "מחיר בלתי-סביר"    הממשלה וצה"ל הם מכשירים של הציבור להפסקת תוקפנות, במקרה זה חמאס, בגבול רצועת עזה; נותר רק לחבר נכון בין הצורך למכשיר
מחלקה ראשונה
העיתון "אל חיאת" מדווח כי שליחים גרמנים ביקרו ברצועת עזה ונפגשו עם בכירי חמאס כדי לדון בעסקה חילופי שבויים אפשרית
מרדכי ליפמן
בעוד יש חברי כנסת הסוברים כי ראוי להרים כף של D-9 על ביהמ"ש העליון, וחוטפים גינויים למכביר, מתברר כי נוצר מצב עובדתי הפוך לחלוטין    המפעיל הכל-יכול של ה-9-D, בכל אירועי ההרס הקשורים להתיישבות ביהודה ושומרון, הוא לא אחר מאשר ביהמ"ש העליון    וגם - נמצא אב רחום (ללא 9-D), שתחת כנפיו חוסה בניה ערבית בלתי חוקית בהיקפי ענק    היכן? בתוככי מדינת ישראל
יורם הר-לב
חשבתי על הדרישה שלך, של קנצלר גרמניה להסיר את מצור על עזה    הגעתי למסקנה שאתם צודקים    כדי להסיר את המצור מעזה, אני מציע לפתוח את הגבול הימי של עזה אל העולם   
אי לכך כינסתי את הקבינט כדי להעביר החלטה של פתיחת הגבול הימי של עזה    יראל תעמיד לרשות האזרחים שירצו לצאת ספינות שיקחו אותם בבטחה עד לחופי צרפת.
עידן יוסף
ארגון הטרור השתמש בזהויות בדויות ושוחח עם חיילים בוואטסאפ ובפייסבוק    במהלך השיחה הם התבקשו להוריד את הישומונים שבאמצעותם אפשר היה להשתמש במיקרופון ובמצלמה של המכשיר - ללא ידיעת החיילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il