X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקן מכבי ת"א נשאר צנוע לפני סיום השנה הטובה בחייו על השיפור ביכולתו: "הרבה רשום לזכות נבן" ועל המועמדות לתגלית העונה באירופה: "מאוד מחמיא"
▪  ▪  ▪

העונה האירופאית הסתיימה עבור מכבי תל אביב וכעת נשאר לצהובים רק הקרב על האליפות. ככל שמתקרב הקיץ, מתרבות הספקולציות לגבי עתידם של שחקני ומאמני מכבי ת"א, והן כבר שגורות בפיהם של הסוכנים, העיתונאים, ואפילו האוהדים.
נציגים של סיאטל הגיעו לארץ כדי לבדוק את מצבו של יותם הלפרין וזוהי רק הסנונית שמבשרת את ההתעסקות בעונה הבאה עבור מרבית השחקנים.
שחקן אחד אותו ירצו הצהובים בוודאות להשאיר בקבוצה הוא ליאור אליהו, שכבר נבחר ע"י היוסטון רוקטס, אשר בונה על הפוורורד הצעיר והמוכשר שעשה קפיצת מדרגה משמעותית העונה. אליהו, שממעט לדבר על החלום הגדול, אמר ל-ONE בצניעות המאפיינת אותו: "לא רוצה להיכנס לסוגיה הזאת, זה נראה לי מוקדם מדי לדבר על זה".
על חברו יותם הלפרין, שזכה לביקור מצד נציגי הסיאטל סופרסוניקס, הוא דווקא מוכן לשפוך הרבה מילים טובות: "אני חושב שהוא שחקן ברמות הגבוהות ביותר. השנה לא יצא לו כל כך להראות את היכולות שלו, אבל אני בטוח שכולם יודעים מה הוא מסוגל לעשות. הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם, ואני מקווה בשבילו שהוא יוכל להגשים את החלום".
עם ניצחונה הקל על מכבי ראשל"צ, 87:108, הבהירה מכבי ת"א כי את האליפות לא יהיה קל לקחת ממנה. אליהו, שהיה מהבולטים במשחק, קלע 16 נקודות, כמו הלפרין וירטין.
לאחר המשחק אמר אליהו: "היה חשוב לנו לנצח את המשחק בצורה שניצחנו אותו, להראות ולהוכיח לעצמנו שלא לקחנו את ההפסד מול צסק"א יותר מדי קשה. כמובן שזה לא כיף ולא קל, אבל אנחנו יודעים להמשיך הלאה ולא להיתקע יותר מדי על ההפסד הזה. עשינו את זה ונקווה להמשיך את זה באשקלון ואח"כ נגד הפועל ירושלים".
לאורך העונה חוותה מכבי עליות וירידות במעבר בין משחקי היורוליג למשחקי הליגה, אך דווקא לאחר ההדחה מהיורוליג, לא היה נראה שהמעבר קשה לצהובים. לאליהו, עם זאת, לא היה קל: "לא פשוט מבחינתי המעבר הזה. כל הדברים השנה זה פעם ראשונה בשבילי. זה לא פשוט שלא משחקים ביורוליג, אבל צריך לקבל את זה. יש עוד קרב קשה על האליפות לפנינו וצריך לבוא בכל הכוח".
על הפועל ירושלים שנראית כרגע כמועמדת ללכת לקרב ראש בראש מול מכבי אמר הפורוורד: "הם קבוצה טובה אבל אני מעדיף לא להתעסק בהפועל ירושלים אלא רק להתעסק בעצמנו. אני חושב שאם נמשיך לעבוד ולהציג את היכולת שאנחנו מציגים עד עכשיו, אין שום סיבה שלא ניקח את התואר. יש עוד זמן עד האליפות ואנחנו בהחלט צריכים להמשיך לעבוד קשה".
אז רגע לפני ששוכחים לגמרי את העונה באירופה, אליהו יכול להתנחם בכך שהוא מועמד ל"תגלית העונה" באירופה: "זה מאוד מחמיא וכיף", הוא מודה, "אבל הייתי מוכן לשים הכול בצד בשביל להגיע עם מכבי לפיינל פור. זה נחמד וכיף אבל לא יותר מזה. ניקולה ייסע לשם ואולי גם אני אבל זה לא העיקר. העיקר בשבילי זה הניצחונות. זה רק בונוס נחמד".
בקיץ, כאשר הגיע אליהו מהגליל, ההנחה היתה שהוא מגיע בעיקר כדי לעזור ולא במטרה להיות אחד מהשחקנים המובילים בקבוצה כבר בשנתו הראשונה, אך מהר מאוד הבינו כולם כי הכישרון הזה כבר מספיק בשל כדי להיות אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה: "אמרתי בקיץ שאני לא בא כדי להיות כוכב ולשנות את פני הדברים, אלא לתת את מה שאני יכול", הוא משחזר. "אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות. הרבה רשום לזכות נבן, שהוא מאמן מצוין ונשאר לי רק להודות לו. גם כשהוא מעביר ביקורת על המשחק ותוך כדי משחק, הכול מאהבה ומרצון לשפר אותי".

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליאור אליהו: עדיין מוקדם מדי לדבר על ה-NBA
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במכתב ללינדנשטראוס טוען אריה אבנרי לחשדות להסכמים פוליטיים בלתי חוקיים לקניית שלטון בכסף    אמר שעיני דרש מיושב-ראש הסתדרות המעו"ף לשעבר, ליאון מורוזובסקי, שלא להתמודד מולו - תנאי לקבלת פיצויי פרישה
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערך המכון הלאומי לסרטן (NCI) בארה"ב    בקרב 97% מהחולים שקיבלו גליבק לא היתה חזרה של המחלה    בעקבות הממצאים נסגר המחקר והחוקרים מאפשרים את הטיפול גם לקבוצת הביקורת
רונן ליבוביץ
ראשי הרשויות בקו העימות החליטו להחרים את טקס יום העצמאות שמשרד הביטחון מקיים לכבודם כמחאה על אי העברת תקציבים לשיקום הצפון מאז סיום מלחמת לבנון השנייה
רונן ליבוביץ
שר הרווחה, יצחק הרצוג טען בכנס התקווה השביעי כי שער הדולר הנמוך הוא בבחינת מכה קשה של מאות מיליוני שקלים למגזר השלישי    עובדים בהסתדרות: "עופר עיני הפך את כנס התקווה לכנס פוליטי"
אסף דוד-מרגלית
בעתירה נגד הרבנות בפ"ת, רב העיר והחברה קדישא נטען כי לא התאפשר לאישה להספיד את אביה    רב העיר נהג כ"מנהג ירושלים"    בית המשפט, בפסק דין לקוני, הורה לחברה קדישא לאפשר לנשים להספיד מתים בבית העלמין "סגולה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il