X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, מוריד את הרף לקבלת רישיון לאחזקת כלי נשק פרטי למי שעבר קודם לכן מתאימה בצה"ל
▪  ▪  ▪
הרחבת התנאים [צילום: דוברות משטרת ישראל]

בעוד שבארה"ב יכול כל אזרח להצטייד באקדח ללא עוררין, צפוי רק עכשיו בישראל המשרד לביטחון-פנים להנמיך את הרף לקבלת רישיון לאחזקתו של כלי הנשק הזה לצורך הגנה עצמית, וזאת בעקבות מגמת העלייה המסתמנת במתח הביטחוני.
בימים אלה משלימים במשרד לביטחון פנים תוכנית להרחבת התנאים לקבלת רישיון פרטני, כך שכמעט כל מי שהשלים שרות קרבי בצה"ל יהיה זכאי לרישיון לשאת אקדח. אלא שיחד עם זה אין, כמובן, להתעלם מהקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן להשיג נשק אצלנו.
מסתבר כי חלק הארי מהנשק הבלתי חוקי באחזקתו הפרטית בידי האזרח המצוי מגיע אליו מצה"ל, עם זאת יש, כמובן, גם נשק מוברח מהמגזר הערבי, שמוצא את דרכו לידיים עברייניות, העושות בו שימוש בלתי חוקי.
הדרך סלולה
השאלה הגדולה שמעסיקה שמעסיקה כיום את מרבית האזרחים בישראל היא האם אכן נהיה עדים בקרוב ליום שבו יגיע הסוף למגיפת הנשק הבלתי-חוקי. לפחות דבר אחד ברור בינתיים: השר לביטחון פנים סוף-סוף התעורר והחליט לקחת את העניינים בידיים.
מכירת נשק מיד שנייה צריכה להתבצע בתוך תחנות המשטרה, או בתוך חנויות למכירת כלי-יריה. בכל מקרה אין לרכוש כלי-נשק מבלי שתהיה לקונה כל הניירת הדרושה לכך, ויש, כמובן, לברר אם אין הוא משמש כאיש-קש לגורמים אחרים.
כך או אחרת, הרי שבתוקף הנסיבות הקיימות, לא ניתן עדיין להעניק בארץ אקדח לכל אזרח, כדי שלא ייעשה בו, חלילה, שימוש שהוא בלתי-חוקי, אך בעם זאת ישנה התעוררות ברוכה בנושא.

תאריך:  09/07/2018   |   עודכן:  09/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
החוק הפולני - הצהרה משותפת - סערה מיותרת    החוק הפולני - מנסה לטהר ולרכך את חלקם של הפולנים בשואה    ההתנגדות העזה, בישראל ובעולם המערבי, הביאו למפנה ולהשפעה על הממשלה בפולין, לתקן ולרכך את החוק
יהודה קונפורטס
BCG פרסמה מחקר על מדד העושר הפיננסי של אזרחי העולם    המחקר התבסס על ניתוח חכם של ים הנתונים הקיים בשווקים    ומה מרקס היה אומר על הנתונים?
יצחק מאיר
אני ילד מלחמה, אני ואמי ואבי ואחי נאסרנו על-ידי כוחות וישי, הושלכנו למחנה בברנס, לאחר שברחנו חיינו כצרפתים במרסיי, אבי הוסגר על-ידי אנשי וישי, נשלח לדראנסי, משם לאושוויץ, משם לא חזר
אלעזר לוין
מבטיח להביא לארץ 12 חברות בניה זרות    דיבורים לחוד ועובדות בשטח לחוד    אחרי מאמצים של יותר משנתיים בכל העולם, נבחרו 6 חברות בניה זרות מתוך 49, וחלקן כבר עזבו את הארץ    השפעתן על שוק הדירות - כמעט אפסית
יובל לובנשטיין
נוזלי הניקוי בשוק מיוצרים על-ידי מספר שחקנים ונבדלים ביניהם במותג, באריזה, בריח ובאחוז החומר הפעיל    מקובל לומר, שאחוז החומרים הפעילים של 24% - הוא אחוז טוב ומספק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il