X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם תופעת הלהט"ב היא נורמה חברתית רצויה או שמא עלינו להוקיע אותה מעל כל במה? שהרי ממה נפשך - אם חלילה ילכו בדרכם זו רוב בני-האדם כי אז ברור ופשוט הדבר שתבוא כליה על האנושות שממילא תחדל להתקיים
▪  ▪  ▪
מאבק ערכי מהמעלה הראשונה [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

כבר לפני תשעה באב נודע שביום הקדוש יפעלו הלהט"ב ותומכיהם ברחבי הארץ וברחובה של עיר לקידום התמיכה בנטיותיהם ובמה שהם תובעים כ"זכויותיהם". לעולם לא אחדל מלהתנגד לתופעה הזו שבעיני רבים היא מגונה ומחטיאה וכמדומני שאין בנמצא יצור חברתי נורמטיבי שיחלוק על ההגדרה המינימליסטית דלקמן - "סטייה מנורמה חברתית רצויה", שכן הלהט"ב (הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים ובי סקסואליים) היא תופעה שבאם תתפשט חלילה ותסגה - תהפוך לאיום ממשי על אושיות החברה, כאמור לעיל.
במהלך שעות הערב המאוחרות האזנתי לרדיו. למרבה החרפה היה הדיווח על אירועי היום מוקדש רובו ככולו ללהט"ב ופועלם. הפגנות התקיימו בשעות היום ברחבי הארץ ושיאן היה בערב בכיכר מלכי ישראל בתל אביב, עיר שהוכתרה לפני כמה שנים כיעד תיירותי מספר אחד בעולם למי שמכנים עצמם "קהילה הגאה" - אוי לבושה!!
בשולי הדברים ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, דווח ברדיו על החייל אביב לוי השם יקום דמו שמסר את נפשו על הגנת המולדת, מעט על נבחרת כדורסל שזכתה באליפות אירופה, וגם על מזג-האוויר. אף מילה על היום הקדוש, אף מילה על החורבן, אף לא אזכור של האבל של היהודים על חורבן בית המקדש. ואילו על ה"קהילה הגאה" ופועלה - דיווחים לרוב, כולם אוהדים, כולם מפרגנים, כולם מתבטלים מפני הכוחנות של הלהט"ב, כוחנות המלובה והזוכה להעצמה על-ידי תקשורת שאבדה מכבר את ערכיה ומוסריותה.
וראה זה פלא, מלבד כל מה שיש לומר על התופעה הנלוזה והמחטיאה הזו - דבר אחד "קטן" נשכח מלב - טובת הילד. והרי מוסדות הרווחה, הרשויות המקומיות, מערכת החינוך ובראש כל אלה מערכת המשפט - כולן כאחת מדגישות בכל הזדמנות שהשיקול המכריע (בענייני אישות, גידול ילדים, ההחזקה בהם ורווחתם של הילדים) צריך להיות טובת הילד. והאם יש לך דבר פשוט מהאמת הצרופה והנצחית בכל הדורות על פיה טוב, ראוי ונכון הדבר שילד, כל ילד, יגדל להורים נורמטיביים ולמשפחה נורמטיבית בה יש אב ואם?
השאלה הנ"ל היא כמובן אלה רטורית, אלא שבחלקים מהחברה הישראלית מכה הטירוף הזה כמו מחלה ממאירה ונראה שאין לו גבולות. התקשורת מתהדרת ב"נאורות" שכולה זיוף ושקר, סוגדת ל"קהילה" ופועלת באינטנסיביות להאדירה ולקדמה. פוליטיקאים הניצבים כעלה נידף נוכח התקשורת ממהרים ליישר קו בתמיכה בסטייה מהנורמה הרצויה והבריאה, מערכת המשפט מניפה את דגליה בראש חוצות - כולם בעד ה"קדמה", כולם בעד ה"נאורות". כולם נגד ה"חושך", נגד "הנבערים מדעת", נגד הפרימיטיביים הדתיים. כולם כאחד נגד אבא ואמא.
אחת הבעיות הגדולות היא שהמכבש התקשורתי והתעמולתי הזה מקלקל נוער תמים הנחשף לתופעה ומתרגל להתייחס אליה כאילו הייתה טבעית, טובה ואף רצויה. נוער זה, תמים, סקרן ובעל פתיחות, בתמימותו אינו יודע אחרת. הראו לי מחנכים ובתי-ספר המתריעים נגד הסטייה מהנורמה, המציאו לי תוכניות טלוויזיה המתריעות מפניה, הראו לי פוליטיקאי המתריס מזהיר ועומד בשער על-מנת להציל.
כמעט שאין. בוודאי לא בחברה המכונה חילונית, בוודאי לא במדינת תל אביב "היעד התיירותי מספר אחד בעולם ללהט"ב".
נחזור ונבהיר את שאמרנו לא פעם בעבר. המאבק הערכי והמוסרי איננו בהכרח נגד חברי הקהילה הזו כפרטים. בתור יחידים הם זקוקים לסיוע, להכוונה, לעזרה ולעיתים לריפוי. יש לא מעט אמפתיה לנער מבולבל שהוסט מהדרך, לבחורה הנכנעת לזרם התודעתי המורעל, לגברבר הנמצא בשלבי גיבוש זהותו המינית ונופל בפח. כל אלה כיחידים אינם מהווים איום על החברה, אלא זקוקים לסיוע מצידה, לשיקום, הכוונה ותמיכה.
הידעתם, למשל, כי יש רבים המעידים על כך שבחלוף 10 עד 12 שנים מיום הניתוח לשינוי מין אצל טרנסג'נדרים, מתפתחים אצל אחוזים ניכרים מהם רגשי חרטה ואף דיכאון עד כדי תחושות אובדניות? ומי יהיה אז לצדם על-מנת לסייע ולהפוך את מה שהנו בלתי הפיך?
"המגדר" שהיה לאסוננו ל"אייטם" מקובל בחברה "הנאורה", משבש את סדרי הטבע ומאיים להפוך את החברה למשהו אמורפי, א-מיני, חסר זהות ומנותק ממציאות הטבעית והאנושית על פיה נברא העולם ובה הוא מתקיים. כך "האחר הוא אני", כך אישה שווה לגבר (גם ביחידות לוחמות בצה"ל), כך יש מדינות בהן הגיעו לאבסורדים שאין הדעת סובלתם. בקנדה למשל מוקע מי שאומר "הוא" ו"היא". ה"תקינות הפוליטית" תובעת לומר "זה" - "it" בלעז.
הטירוף בשיאו! וכאן בישראל הלהט"ב ובעלי תיאוריות המגדר מושכים את החברה כולה לאותו כיוון. אגב, המאבק מנוהל, ממומן ומלובה על-ידי גופי שמאל קיצוני. כך תמצאו מתאם גבוה בין התומכים באויב הערבי, במסתננים הלא חוקיים מאפריקה ובמה שמכונה "מדינת כל אזרחיה" - לתומכים בלהט"ב.
המאבק אותו עלינו לנהל, ללא פשרות, הוא כנגד ה"תנועה" הפוליטית והכוחנית העושה שמות בחברה תוך ניסיון לקעקע את יסודותיה הבריאים. המשימה אינה פשוטה, שכן השופרות העיקריים (תקשורת, פוליטיקאים ומעצבי דעת קהל ריקים מערכים) משתפים פעולה עם ה"קהילה" הזו. אלא שבהעדר כל ברירה, נלחם בהם עד חורמה ונאחז בכל אמצעי חוקי בו ניתן לאחוז. נתייצב מולם בכל חזית, נוקיע ונגנה. לא ניתן להם לקדם חקיקה "שוויונית" שהיא בעצם חקיקה של כיליון ושמד. לא נאפשר להם לדון תינוקות וילדים להיות חיים כבסדום ועמורה במסגרת שאינה על-פי צו הטבע. לא נאפשר להם להשחית את הנוער, לבלבל את הבוגרים ולאמלל רבים.
זהו מאבק ערכי מהמעלה הראשונה. מאבק בין חפצי החיים לבין המובילים לכליה ומוות של האנושות. מאבק בין המקדשים את התא המשפחתי הנורמטיבי לבין המבקשים לפוררו, מאבק בין הטוב לרע ובין האמת לשקר.

תאריך:  01/08/2018   |   עודכן:  01/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאווה או בושה
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
בעולם בו"אין איש יודע את האמת"
נתין מדמנת ישראל  |  1/08/18 12:15
 
- הכול חלק ממגמה
בעז ש  |  2/08/18 09:39
 
- שפירא מבחין "במגמות"
שלמה המגיב  |  2/08/18 18:13
 
- שלמה אני רק שאלה: מה היה קורה
בני בנקר  |  3/08/18 09:28
 
- ואני רק "שאלה" לאדון בנקר
שלמה המגיב  |  3/08/18 13:57
 
- הניואנסים הדתיים של שפירא
בני בנקר  |  3/08/18 20:06
2
שקרים והבלים
אמיר גינת  |  2/08/18 12:03
 
- אמיר צודק ל"ת
בכל מילה  |  2/08/18 14:13
3
כמה שקרים במאמר אחד?
ספי  |  2/08/18 14:31
4
אלוהים שלך הוא טיפוס משונה
הירונימוס  |  2/08/18 15:20
 
- עוד תגובה פבלובית - ללא שכל
טודא  |  2/08/18 23:28
 
- עוד קשקוש בכייני חסר תוחלת
הירונימוס  |  3/08/18 10:37
 
- ולמי כאן תגובה פבלובית ללא שכל
שלמה המגיב  |  3/08/18 12:08
5
בורות וטפשות
דרי  |  2/08/18 15:51
 
- תשובה לדרי
בעז ש  |  2/08/18 16:18
6
זו לא תופעה זו מערכת מאורגנת
חשדנית  |  2/08/18 15:53
7
תגובה
ריקי לוי  |  2/08/18 16:17
8
!תגובתי!:::
איתן ב.  |  2/08/18 22:52
9
דעה חשוכה
ענת ב.  |  2/08/18 23:26
 
- 23:26 מעוניינת?: בבקשה ואדרבא.
איתן ב.  |  3/08/18 03:20
 
- בסדר 23:26:
עוד סתם אזרח  |  3/08/18 03:29
10
על תופעת הטיפשות המדבקת
RLS  |  4/08/18 18:33
11
מאמר שכולו בושה ובורות
אורי אור לגויים  |  5/08/18 01:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
הנהייה קלת הדעת אחר סיסמאות תלושות מקרקע המציאות, המסווגות את חוק הלאום כחוק גזעני ובלתי שוויוני בעליל, מהווה סממן של גישה שטחית על סף הבורות, שמאחוריה הסתייגות אוטומטית כמעט מכך יוזמת חקיקה ממשלתית, מבלי לבדוק ולנתח את המשמעויות המסוכנות הנגזרות מנקיטת עמדה נחרצת חפוזה ומיציאה לרחובות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הטרור בבית - היכן הרשויות?    ברושי - הראש מתחת לחגורה    ולקינוח אל תהיה קח-לון
שמואל פישר
טענתי היא שחוק הלאום המוצע (בהנחה שבניסוחו הנוכחי הוא יכול בכלל למנוע כניסת ערבים לישובים יהודיים) מטרתו היא בסך-הכל ליצור שוויון - דהיינו, כשם שיהודים מודרים (בחסותה של המדינה!) מישובים ערביים כך גם ערבים אינם אמורים להתיישב בישוב יהודי
יוני בן-מנחם
גורמים מדיניים בכירים בישראל מעריכים כי ישנה התקדמות לעבר הסכם "הסדרה" בין ישראל לחמאס בתיווך של מצרים והאו"ם    הסכם "ההסדרה" לא יכלול את דרישת חמאס להקמת נמל ימי ברצועה    ישראל חוששת שנמל כזה ישמש להעברת נשק מתקדם מאירן לרצועה
יהודה שלם
"זוהי החלטה זדונית, הואיל והיא עושה שימוש במונח 'גזענות' לא לתיאור מסכת עוולות אמתיות וממשיות, אלא ככינוי-גנאי המוטח בפני כל מי שהוא במקרה יריבו של מישהו, היא הופכת רעיון ארסי ומתועב למכשיר אידיאולוגי ותו לא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il