X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מציעה שתורו למספר סוהרות להיכנס למקלחות של האסירים הביטחוניים כדי שיפקחו על בזבוז המים אני מבטיחה לך שהאסירים הביטחוניים יהיו מאוד ממושמעים, שכן מיד עם הופעתן של הסוהרות בתאי המקלחות - בזבוז מים יהיה הדבר האחרון אותו יעשו
▪  ▪  ▪
פתרון יעיל [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

נציב שירות בתי הסוהר
שלום רב,
לאחרונה דווחנו בתקשורת על תופעה מדאיגה הניצבת לפתחך, שאסירים ביטחוניים מבזבזים מים למכביר במקלחות בתי הסוהר. ובכן, לא אלמן ישראל ולכל בעיה - פתרון. מי כמונו יודע שהראש היהודי ממציא לנו פטנטים. חלקם טפשיים וחלקם טפשיים יותר.
ברצוני להציע לך את הפתרון לבעיה הנוכחית שלך: אני מציעה שתורו למספר סוהרות להיכנס למקלחות של האסירים הביטחוניים כדי שיפקחו על בזבוז המים. אני מבטיחה לך שהאסירים הביטחוניים יהיו מאוד ממושמעים, שכן מיד עם הופעתן של הסוהרות בתאי המקלחות - בזבוז מים יהיה הדבר האחרון אותו יעשו.
אין ספק בלבי שהאסירים הביטחוניים חמי המזג זקוקים למקלחות רבות כדי לצנן את התלהבותם ורוחם הסוערת.
והנה, לא מזמן גיליתם שכדי ליצור שקט תעשייתי ולהביא את האסירים הביטחוניים לכדי רוגע ושלווה מדיטטיבית, ניתן להשתמש בכוח הנשי שהוא פוטנציאל לא יסולא בפז בשב"ס, ולכן מה טוב יהיה אם הסוהרות יופעלו גם בנושא בזבוז המים של האסירים הביטחוניים.
אפשר לפתח הלאה את העניין ולהשתמש בסוהרות על-מנת להרגיע את החמאס בעוטף עזה, את המסתננים בדרום תל אביב, את הבדואים ברחבי הנגב ואת השופטים בירושלים. את הממשלה אין צורך להרגיע. היא מאוד רגועה.
אני מקווה שתאמץ את ההצעה. ניסיון כבר יש בשב"ס. החוכמה היא לרתום את הניסיון לאפיקים פרודוקטיביים ויצירתיים.
בברכה,
וכל הזכויות שמורות.
מקורות:
חשד: סוהרות בשב"ס הוטרדו על-ידי אסירים ביטחוניים לאחר שנכפה עליהן שיבוץ באגף ביטחוני - זאת לפי בקשה מיוחדת של המחבלים, כך לפי חשיפה של ערוץ 20.
לפי פרסום של לירן לוי, כתב "חדשות 20", י', סוהרת באחד ממתקני הכליאה של שב"ס וסוהרת נוספת, סיפרו למקורבים כי קצין המודיעין בכלא הכריח אותן לעבור מאגף פלילי לאגף המחבלים, לאחר שאחד ממנהיגי המחבלים בכלא הבחין בהן וביקש אותן. על-פי העדויות של הסוהרות, הצעד נעשה על-מנת לרצות את המחבלים ולשמור על שקט תעשייתי.
חשיפה: המחבלים הכלואים בישראל מבזבזים מים בשווי מיליוני ש"ח. מנתונים שהגיעו לידי הקול היהודי עולה בזבוז מכוון של המחבלים על-רקע לאומני של כ-750,000 קוב בשנה בשווי של כ-5 וחצי מיליון ש"ח. שב"ס: "תופעה מדאיגה".

תאריך:  01/08/2018   |   עודכן:  01/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פלד
לצ'רציל מיוחסת אמירה מעניינת וחשובה, וכך נאמר: "ממשלת הוד מלכותו חשבה שעליה לבחור בין השפלה לבין מלחמה - היא בחרה בהשפלה, והיא תקבל גם מלחמה"    אני רוצה לחזור ולהדגיש שוב: "ממשלת הוד מלכותו חשבה שעליה לבחור בין השפלה לבין מלחמה - היא בחרה בהשפלה, והיא תקבל גם מלחמה"
בעז שפירא
האם תופעת הלהט"ב היא נורמה חברתית רצויה או שמא עלינו להוקיע אותה מעל כל במה? שהרי ממה נפשך - אם חלילה ילכו בדרכם זו רוב בני-האדם כי אז ברור ופשוט הדבר שתבוא כליה על האנושות שממילא תחדל להתקיים
רפאל בוכניק
הנהייה קלת הדעת אחר סיסמאות תלושות מקרקע המציאות, המסווגות את חוק הלאום כחוק גזעני ובלתי שוויוני בעליל, מהווה סממן של גישה שטחית על סף הבורות, שמאחוריה הסתייגות אוטומטית כמעט מכך יוזמת חקיקה ממשלתית, מבלי לבדוק ולנתח את המשמעויות המסוכנות הנגזרות מנקיטת עמדה נחרצת חפוזה ומיציאה לרחובות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הטרור בבית - היכן הרשויות?    ברושי - הראש מתחת לחגורה    ולקינוח אל תהיה קח-לון
שמואל פישר
טענתי היא שחוק הלאום המוצע (בהנחה שבניסוחו הנוכחי הוא יכול בכלל למנוע כניסת ערבים לישובים יהודיים) מטרתו היא בסך-הכל ליצור שוויון - דהיינו, כשם שיהודים מודרים (בחסותה של המדינה!) מישובים ערביים כך גם ערבים אינם אמורים להתיישב בישוב יהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il