|
1 |
|
|
להן דיווח על כתב האישום "...הועלו על ידי הנאשמת דרין טאטור בת33 מכפר ריינה, תמונות ברשת החברתית , הבולטת היא תמונת המחבלת איסרא עבד מהתחנה המרכזית בעפולה , שם ציינה הנאשמת "אני הולכת להיות השהידית הבאה", בנוסף הועלו גם סרטוני וידאו המראים פעילי טרור המבצעים פעולות אלימות וברקע נשמע קולה של הנאשמת בו היא מקריאה שיר שכתבה שנקרא "התנגדו בני עמי, התנגדו", שם היא קוראת לפעולות אלימות בתוך תחומי הקו הירוק. הנאשמת אף הזדהתה עם ארגון טרור ועם פעולותיהם ...." מי שפועל כך אינו איש רוח, אלא הוא מחבל פשוטו כמשמעו, ומיהם בכלל אנשי הרוח, האם אני איש רוח? האם איתן איש רוח? נתניהו איש רוח? ומה פתאום הגנה לאיש רוח מפני הדין הפלילי? ואולי ברושי הוא גם איש רוח ומותר לו לגשש ולמשש? ונתניהו אולי גם יגיד שהוא איש רוח ותעזבו אותי במא ש'כם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
המגיב מתעלם מכך , שאיתן אינו מסכים עם התוכן השירי התומך בתרבות השהאיד בתרבות הסגידה למוות ובסגידה להמית של המשוררת. ואתה המגיב מתעלם שאיתן גם מסתייג מהפיתרון של להמית את האחר כמו שהמיתו את העמלק . כשעיתונאי דורש להתייחס להומואים וללסביות כמו שהתייחסו לעמלק.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
לרגע לא סברתי שאיתן מסכים, השאלה היא מה גבול ההסכמה של החברה כולה להסתה, האם היא תלוית דובר (משורר, עותונאי, סנדלר או חייט) כפי שאיתן מציע או תלויית מסוכנות הדברים כפי שקובעים החוק והפסיקה, לטעמי איתן טועה ומסוכנות הדברים היא הקריטריון, איתן מתייחס לדברי אותה אסירה כדברי שיר בעוד שכתב האישום מצייר תמונה הרבה הרבה יותר חמורה. גם המילה עמלק חמורה הרבה הרבה יותר מאשר היא נשמעת, מצווה 10 בתקי"ג המצוות היהודיות מחייבת למחות את זכר עמלק, כלומר אין מדובר רק בהיסטוריה של מלחמות עקובות מדם בין העמלקים לבני ישראל, אלא גם במצווה לעתיד לבוא, ובאזניים של שומרי מצוות יש לאמירה הזו משמעות הרבה יותר מסיתה מאשר לאוזניים של כאלה שאינם בקיאים במצוות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
ממאמר ארוך איתן לא ציטט מאומה . הוא הביע הסתייגות מרוח המאמר הקורא להתיחחס לקהילה מסויימת כמו שיש להתייחס לעמלק. והיחס לעמלק פירושו להרוג מעולל ועד יונק.
משיר ארןך איתן לא ציטט מאומה, הוא הביע הסתייגות מתרבות המוות של השהאיד המקדש את המוות ומוכן להמית.
כל היתר זו טרחנות של המגיב ה.א, שאינו מוכן לקבל שהזירה שצריכה לשפוט שירה אינה בבית המשפט.
אם ה.א משוכנע שהוא צודק בתגובתו שיחיה בשלום עם צדקתו. |
|
כתובת IP: |
199.203.138.117 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורנה ב |
|
|
|
|
|
כשה-"שירה" הנה הסתה יש לשפוט בבית משפט ולפי העונשים הרשומים בחוק.
כולל הסתה של בני החסות של איתן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
כשהמאמר דורש ערב מצעד הגאווה בירושלים להתייחס לצועדים כמו שחובה להתיחס לעמלק זו לא הסתה להרוג מעולל ועד יונק , זו לטיפה ומחמאה.
אני מבינה מהמגיב הוותיק שהוא מצדד בדיון בבית המשפט לדון רק בהסתה להרג של העיתונאי נגד ההומואים ולא לדון בהסתה להרג של המשוררת.
מה יש לצפות מקשקשן כמו מגיב ותיק
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קשקוש ותיק |
|
|
|
|
|
ישראל היא מדינת חוק, בעניין זה של הסתה יש תקדימי בית משפט, התקדימים לא מבדילים בין משוררים, עיתונאים, או כל דובר אחר, וטוב שכך. אין כלל הגדרה בחוק של מיהו משורר מיהו עיתונאי, מיהו איש רוח ומיהו איש חומר, וכל ניסיון להבדיל בין סוגי דוברים הוא בור בלי תחתית (והכותרת ההזויה של איתן היא "לא למאסר של אנשי רוח"). ההבדל הוא במסוכנות של הדברים, עד כמה הם עלולים להוביל למעשי איבה ולסיכון חיי אדם. איתן אינו מביא דבר וחצי דבר מכתב האישום ובכתב האישום מדובר שלא רק היו כמה מילים באיזה ספר שירים נידח, אשר איש לא קרא, קורא או יקרא, ואשר מידת המסוכנות שלהם אכן נתונה בספק אלא נעשה שימוש מניפולטיבי ומאד מאד מסית ומסוכן בדברים במדיה ציבורית עם תהודה ותפוצה מאד מאד גדולה. להבנתי את כתב האישום, הוא הוגש כאמור לא בגלל כתיבתו של שיר - אלא בגלל השימוש המניפולטיבי והמסכן חיי אדם בו, אשר במקרה בוצעו על ידי אותה אישה, ולכן היא הורשעה והלכה לכלא, בצדק רב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ומי שקרא להתנהג עם קהילה מסוימת כמו לעמלק להרוג מעולל ועד יונק הוא לא הבית לרצח . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חצי אמת |
|
|
|
|
|
למען הסר ספק, כל מי שמסית להתנהג עם קהילה מסוימת כמו לעמלק להרוג מעולל ועד יונק הוא לטעמי בית לרצח ולכן מקומו עמוק עמוק בבית האסורים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אני המגיה ה.א מתקשה להסיר ספק, שאני טרחן בלתי נלאה.
איתן הביע הסתייגות מתוכן של שיר, שכתבה משוררת , והסתייג מתוכן של מאמר שכתב עיתונאי. הוא הסתייג משיר וממאמר. שרואים בהמתת הזולת דרך פעולה לגיטימית.
ואני ה.א החלטתי, שאיתן מציג חצי אמת, כשאמי התעלמתי ממאמר ארוך שפורסם באתר ובגלי תקשורתי מוער ולא על ידי משוקקת אלמונית, שאנחנו בטיפשותנו הפכנו אותה למשוררת גדולה.
אפשר להתווכח, אם איתן צודק , שבית שמשפט לדעתו אינה זירה מתאימה . אבל להגיב בטרחנות כמו ה,א ובהתלהמות מרושעת כמו ב.ל זה תת רמה .
ושתהיה לכולם שבת שלום
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני ה.א |
|
|
|
|
|
מה היא עשתה לך? ולמה לבזות את השמאל? מה השמאל עשה לך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
3 |
|
לאיתן |
|
לאיתן | 2/08/18 18:03 |
|
|
איתן, לידיעתך , כלי התקשורת שפרסם את המאמר הקורא להתייחס להומואים וללסביות כמו לעמלק הוא כלי תקשורת של הימין . לזכותו, כעבור מספר ימים הוא הוריד את המאמר. אני רואה בהורדת המאמר הרהור של חרטה על אמירה המחייבת המתה כלפי קהילה גדולה בישראל. צערי, השיר המצדד בהמתה של עם אחר לא הורד .
גם אם הערוץ לא נימק מדוע אחרי כמה ימים הוא הסיר את המאמר זה מדבר בזכותו של הט\אתר למרות יותר מדי תגובות של תמיכה בכותב המאמר. אך מדוע השיר המדובר לא הוסר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאיתן |
|
|
|
|
|
גם news1 מוריד אחרי כמה ימים מאמר. כך שהורדת המאמר המדובר אינה מעידה על חרטה. המאמר אינו ראוי כמו שהשיראינו ראוי . עם שניהם אין להתמודד בבית המשפט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י. י. |
|
|
4 |
|
|
זה לא יפה שציטטת באריכות רבה מהמאמר הארוך , שכל תוכנו הוא חזרה על רעיון אחד, שיש להתייחס קהילה הגאה כמו שיש להתייחס לעמלק, ולא ציטטת באריכות רבה מהשיר שקורא למוות לכתובתו של הציבור היהודי ומפסק הדין.
איתן לפחות בלי ציטוטים הביע הסתייגות מהמאמר ומהשיר.
המאמר שקרא להתייחס ללסביות ולהומואים כמו לעמלק זה דבר מגונה, כי הוא רואה באלימות ובהרג כלי לגיטימי, אותו דבר מגונה עשתה המשוררת.
או שבית המשפט ישפוט את כולם או שעדיף שהשיח יהיה במישור הציבורי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה למגיב מס'1 |
|
|
5 |
|
|
לאיזה שפל הגיע המיסיונר הפלשתיני בכסות ישראלית כשהוא מציע חסינות לכל שוחט ילדים יהודים אם יכתוב חרוז או חיבור או אולי יצבע דף נייר או סתם ייתן קולו בשיר ובכך יוכל הבזוי להגדיר אותו כאיש רוח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|