X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - שמרטפים, מימון חתרני, לוחמה משפטית ושיירה וכלבים
▪  ▪  ▪
טראמפ. מתנער [צילום: קרולין קסטר/AP]

א. הטפשה
שירות השמרטפות הלאומי, הידוע גם כמשרד החינוך, הודיע שלא יהיו יותר שיעורי-בית. זה עוד צעד נמרץ במרוץ הבלתי נלאה של המשרד לקראת הטפשת בני הנוער הישראלים - במקום להגדיל את הדרישות מהם, כדי להבטיח קדמה ולהעלות את הרמה.
אין לי הרבה ניסיון כמורה, אך העברתי את עצמי ואת שלושת ילדיי דרך מערכת החינוך עד תארים אקדמיים. איני מאמין בלימודים ללא שיעורי בית. זה לא הולך, ובעיקר, לא בלימודי שפות ומתמטיקה. אפילו באוניברסיטה, שבה לרוב אין מסורת של שיעורי בית, נדרשים הסטודנטים לחזור ולתרגל משיעור לשיעור, כדי להטמיע את חומר הלימוד.
ב. ידה בכל
מארגני הפגנת הדרוזים דיברו על מאתיים אוטובוסים, שנשכרו להביא את המפגינים לכיכר בתל אביב, ואף אחד ממראייניהם לא תמה מהיכן המימון למיזם הזה. ביום ראשון פרסם עקיבא ביגמן בישראל היום, כי מאחורי מחאת הדרוזים נמצא ארגון "אנו", שממומן על-ידי האיחוד האירופי ועל-ידי הקרן החדשה לישראל - שני גופים, שמממנים כל חתרנות אפשרית נגד ממשלת נתניהו ונגד אופיה היהודי של המדינה.
העובדה מאוששת את ההנחה, כי הקצינים הדרוזיים, שיזמו את ההפגנה בתל אביב, הנם כדור משחק בידי גופים פוליטיים, שמעוניינים לשמר את אש ההפגנות נגד נתניהו, ולא משנה מה נושאן.
ואכן, המחנה הציוני ומפלגת העבודה אינם מסתירים את העובדה, כי הם מנסים לקושש תמיכה בקרב הדרוזים. בינתיים, הם דגים בכל מקווה מים עכורים מתוך תקווה קלושה לחזור לשלטון - משימה קשה כששני שלישים מהציבור תומכים בחוק הלאום.
אנחנו נכנסים לשנת בחירות, שאולי לא תארך תריסר חודשים, וסירחון הבחירות מאפיל על הכל, ויחריף ככל שינקפו הימים.
ג. תחקיר מדהים
ביום שישי היה מה לקרוא בישראל היום. העיתון פרסם תחקיר, המבוסס על ממצאי מרכז המחקר הישראלי NGO Monitor, שמפנה את תשומת-הלב למימון עתק של ממשלת נורווגיה ושל האיחוד האירופי למערכה המשפטית נגד מדינת ישראל - בעניין הריסת בתים ובנייה בלתי-חוקית ביהודה ובשומרון - באמצעות המועצה הנורווגית לפליטים (NRC), שמציף את בתי-המשפט הישראלים בתביעות, שנועדו לשבש את המשילות הישראלית ביהודה ובשומרון. כך, דוחים את הכוונות להרוס בתי מחבלים, או מבנים שהוקמו ללא אישור.
בשנת 2017 התקציב הכולל של פעילות NRC ביהודה, בשומרון ובעזה היה 16.5 מיליוני דולר, כשכשליש מתקציב הארגון תרמו בשנת 2016 ממשלות זרות, וביניהן ממשלת נורווגיה, ממשלת בריטניה, ממשלת ארצות-הברית (אני מניח, שזה לא יישנה בממשל טראמפ), ממשלת שוודיה וממשלת גרמניה. תורמת גדולה לארגון הייתה נציבות הפליטים של האו"ם, וכמותה האיחוד האירופי.
ד. הטעות של טראמפ
טראמפ עשה טעות מרה, אמר נשיא אירן בפרוס העיצומים הכלכליים, שהטילה ארצות-הברית על ארצו.
הנשיא טראמפ אינו חסיד של מדיניות זביגניב בז׳ז׳ינסקי, שיעץ לנשיא אובמה להעדיף את אירן על ישראל ועל טורקיה במאזן הכוחות במזרח התיכון. דוקטרינת בז׳ז׳ינסקי הניבה את הסכם הגרעין האומלל, שהנשיא טראמפ מתנער ממנו כעת, כמו מרוב מרכיבי מדיניות אובמה, למרות התנגדות האיחוד האירופי למדיניות טראמפ ולעיצומים על אירן.
עכשיו מבחינת אירן ומבחינתנו הכל תלוי מה יקרה בבחירות אמצע הכהונה, הצפויות בארצות-הברית בחודש נובמבר. לכאורה, אין הנשיא מתמודד בהן, אך זה מבחן חשוב לעוצמתו. הן יקבעו, בנוסף, האם ימשיך להיות רוב רפובליקני בשני בתי הקונגרס.
אחריהן יחלפו שנתיים, והנשיא טראמפ יעמוד שוב למבחן הבוחר - למרות שהעיתונות האמריקנית עוינת אותו מאוד, ולא סלחה לו על שנבחר למורת-רוחה. הכלבים נובחים, אומר הנשיא לעצמו, והשיירה עוברת.

תאריך:  07/08/2018   |   עודכן:  07/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טעות מרה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
דמגוגיה והתנשאות של בן צדף
שלמה המגיב  |  7/08/18 16:21
 
- שלמה,למה בחוק יסוד כבוד האדם
בני בנקר  |  7/08/18 21:13
 
- התבלבלת חביבי
אלטע קאקער  |  8/08/18 02:04
 
- אתה ליצן,מה אתה באמת מאמין
בני בנקר  |  8/08/18 10:37
 
- עוד פעם , בנקר ?
שלמה המגיב  |  8/08/18 08:04
 
- אסביר לך למה לא "שיוויון"בנקר
שלמה המגיב  |  8/08/18 09:32
 
- ועוד משהו שלמה,הכתיבה שלך
בני בנקר  |  7/08/18 22:22
 
- שלמה הבולשביק רוכב שוב
פרשנדתא  |  11/08/18 10:07
2
אין
שמ   |  7/08/18 20:28
3
מצפון תיפתח הרעה -ירמיהו צדק
שמעון מהצפון  |  7/08/18 21:46
 
- אתה התבלבלת,ברק ביטל את זכות
בני בנקר  |  8/08/18 13:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
העצרת הדרוזית-אופוזיציונית במוצ"ש, 4.8.18, בת"א, היא שלב חדש ומסוכן בפוליטיזציה של צה"ל ושל השירות בצבא ובמערכות הביטחון, כאמצעי סחטנות מגזרית נגד הממשלה, הכנסת והמדינה    בהיות תופעת הפוליטיזציה בצה"ל ושל צה"ל לשכיחה וגוברת, יש לבלמה מכל וכל ולמנעה לאלתר ובהחלטיות
יצחק מאיר
המעמד המופלא בו משביע הנביא הישיש את כלל האנשים והנשים והטף לדבוק ממעמקי הנפש באמונה כי קטן כגדול, רחוק כקרוב, שווים בעיני אלוקים ואדם, ולהשמיע קול גדול הוא כמעמד הר סיני
עמי דור-און
גם אם מייחסים לאדם מסוים ביצוע עבירה פלילית כמו הטרדה מינית, הוא זכאי לכך שהרשות השופטת תראה בו נקי מכל עבירה כל עוד לא הוכחה אשמתו מעבר לספק סביר
עמי דור-און
עכשיו, בימי בלותו, מחפש יונתן גפן לעצמו עדנה חדשה    ובאין לו מלים יפות, מלים של טעם, הוא מנסה לחזור לחרוזים של פעם    מנסה ככישלון חרוץ שריח באושים עולה ממנו
איתן קלינסקי
"צודקים" העיתונאים ריקלין את סג"ל, שמשדרים לאומה את דבר התגלית המדהימה, לפיה ראש הממשלה הנוכחי הוא למעשה שליחו של האל כיום עלי אדמות    ושליחו של האל עלי אדמות "תמיד צודק"!!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il