X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנצ'סטר יונייטד פיגרה כבר 2:0 מול אברטון אבל השלימה קאמבק מפואר, ניצחה 2:4 והגדילה את הפער בפסגה. צ'לסי ובולטון נפרדו ב-2:2 - 77 דק' לטל
▪  ▪  ▪
עידן טל. 77 דקות [צילום: טלספורט]

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה היום (שבת) שהיא ראויה לזכות באליפות. חניכיו של אלכס פרגוסון פיגרו כבר 2:0 במשחק החוץ שלהם מול אברטון אבל חזרו בצורה הירואית, ניצלו שתי טעויות קשות בהגנה הכחולה וניצחו 2:4.
צ'לסי, ששיחקה במקביל מול בולטון, נותרה מאחור לאחר שסיימה את משחקה הביתי מול בולטון בתיקו 2:2 והיא מפגרת כרגע ב-5 נקודות אחרי היונייטד כשבקופה נותרו 9 נקודות לסיום העונה.
ארבעה ימים לפני הגומלין מול מילאן בחצי גמר ליגת האלופות, פרגוסון הותיר את כריסטיאנו רונאלדו מחוץ להרכב ובדקה ה-12 זה עלה לו ביוקר. פטריס אברה הכשיל את מיקאל ארטטה ואלן סטאבס ירה את הכדור החופשי לרשתו של אדווין ואן דר-סאר.
גם השער השני של אברטון היה יפהפה. ארטטה מסר לפרננדז, שירה לחיבורים והדהים את האוהדים האדומים ביציע. זו היתה הבעיטה השניה בסך-הכל של אברטון לעבר המסגרת של השוער ההולנדי.
היונייטד לא ויתרו וחזרו למשחק בעזרתה האדיבה של הגנת אברטון. בדקה ה-61 ג'ון אושיי ניצל טעות קשה של השוער איאן טרנר ודחק מקרוב פנימה. פרגוסון הכניס את רונאלדו במקומו של אלן סמית' ובדקה ה-67 הפורטוגלי נגח לעבר השער. הכדור הגיע לפיל נוויל, שדחק לשערו והחזיר את קבוצת נעוריו ל-2:2.
12 דקות לאחר מכן, המהפך של היונייטד הושלם ושוב בעקבות טעות קשה בהגנת אברטון. הכדור הגיע לוויין רוני, שעבר את אחד המגינים, גילגל לרשת של טרנר וקבע 2:3 מדהים למנצ'סטר יונייטד.
כריס איגל חתם את המהפך האדיר כשניצל מסירה נהדרת של רוני וקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. תוצאה, שהקפיצה את פרגוסון שרץ עם שריקת הסיום לכר הדשא וחגג את תואר האליפות המדהים של חניכיו.
צ'לסי קיוותה להתקרב למנצ'סטר יונייטד אבל דווקא בולטון היתה זו שמנעה ממנה את הניצחון המיוחל. שלושה ימים לפני הגומלין מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, המנג'ר הפורטוגלי, ז'וזה מוריניו, הותיר את פאולו פריירה, פרנק למפארד, אשלי קול, קלוד מקללה, ג'ו קול ודידייה דרוגבה על הספסל.
המנג'ר האורח, סם אלרדייס, ביצע אף הוא מספר שינויים והציב את עידן טל בהרכב. הקשר הישראלי שיחק 77 דקות לפני שהוחלף על-ידי טרבור סינקלייר.
בולטון הפתיעה בסטמפורד ברידג' כשעלתה ליתרון מרגליו של לובומיר מיכאליק בדקה ה-19. 3 דקות לאחר מכן ווין ברדיג' הקשית את הכדור לרחבה וסלומון קאלו נגח נהדר פנימה. הכדור פגע בדרך בעידן טל, שעמד על קו השער.
בדקה ה-34 צ'לסי היתה בעמדה מצוינת לאחר ששוערה של בולטון, יוסי יסקלאינן, הדף את הכדור לשערו לאחר שלמפארד, שהחליף את ריקארדו קראבליו שנפצע בדקה ה-29, הגביה לעברו של קאלו, שנגח לכיוון השער.
הוונדררס המשוחררים לא ויתרו ובדקה ה-54 הישוו ל-2:2 לאחר שגארי ספיד הקשית לעברו של קוין דייויס, שנגח לרשת. אז בדיוק שחקני יונייטד נכנסו לפעולה והותירו את אוהדי צ'לסי מדוכאים.

תאריך:  28/04/2007   |   עודכן:  28/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט ו-AP
אלפי משתתפים ביום שני של מהומות שפרצו בעקבות הסרת אנדרטה לזכר חיילי הצבא הרוסי בעיר טלין    נשיא רוסיה פוטין: מודאג מהאלימות
יואב יצחק
פרופ' מיכאל בלומנטל היה חולה במחלה ממארת    ח"כ לשעבר נעמי בלומנטל חזרה בה מהערעור על הרשעתה בשל מחלת בעלה
מערכת ONE
הכוכב העולה של טורונטו ממשיך לעורר התעניינות בארה"ב, אבל לא לשכוח את ארץ הקודש: "אני יודע שהם חלק מכל החוויה שלי פה. אני מודה להם"
רונן ליבוביץ
חברים בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת תוקפים את דבריו של ראש הממשלה בנושא תקיפת מתקני הגרעין באירן    ח"כ שטייניץ: "התנהלותו הבלתי שקולה של ראש הממשלה בעיתונות הגרמני הינה חמורה במיוחד וחסרת תקדים"    ח"כ מילר: "במקרים מסוימים, נראה לי שעדיף פחות דיבורים ויותר מעשים"
הילה רפופורט
עיתון ה"מירור" הבריטי ציטט ידיד של קייט מידלטון, חברתו לשעבר של הנסיך וויליאם, שטען כי הזוג נפרד בגלל לחץ שהפעיל הנסיך צ'רלס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il