X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי שאידליב תתמוטט ואסד ישתלט על כל סוריה, יפנה הנשיא הרצחני את צבאו לעבר הגבול הצפוני של ישראל ויאמר לכל העולם: הגיע שעת מלחמת גוג ומגוג לא רק שאני רוצה מלחמה, אני גם יכול להילחם והוכחתי זאת
▪  ▪  ▪
אסד. שליט אכזר [צילום: SANA VIA AP]

בדפי ההיסטוריה יירשם נשיא סוריה בשאר אל אסד כשליט האכזר שהצליח לטבוח כחצי מיליון מבני עמו במלחמת דמים שנמשכה שבע שנים, ושעלה בידו להבריח ממולדתם מיליוני פליטים, ולהרוס עד היסוד ערים רבות. עתה נראה כי מלחמת האזרחים בסוריה עומדת בפני סופה, כאשר צבא אסד נערך לקראת המערכה הגדולה האחרונה שלו: הקרב הצפוי על אידליב, המחוז שאליו נמלטו רבבות מורדים.
איש אינו יודע כיום כמה זמן תימשך המלחמה הרצחנית באידליב אך ככל הנראה הסוף בלתי נמנע: הרבה דם יישפך בקרב הזה לפני שיגיע לקיצו אך ככל הנראה צבא אסד ינצח. לא לחינם רבים בצבא סוריה מכנים את המצביא העליון שלהם "הקצב מדמשק".
מאז פרוץ מלחמת האזרחים שימש מחוז אידליב בצפון כמעוז מרכזי של המורדים הסורים. המחוז הפך למקום אליו גירש משטר אסד השיעי את נתיניו הסונים מרחבי המדינה. בדרך זו הוכפלה אוכלוסיית מחוז אילדיב ועברה את שני מיליון התושבים.
בשנה החולפת פלש צבא טורקיה למחוז אידליב כדי לגרש את כוחות הכורדים הפעילים שם. טורקיה מציגה את מעשיה במחוז ככוונה להגן על מעוז הסונים. אך טורקיה אינה היחידה הבוחשת בקלחת אילדיב. גם רוסיה רוצה נתח מן הקלחת והיא משגרת נחתות נושאות חי"ר אל האזור דרך נמל לטקיה. לא ירחק היום וגם כוחות אירנים יגיעו לאזור כדי להשלים את כוונתם להשיג לעצמם גישה יבשתית אל הים התיכון. וכשזה יקרה תתחיל מלחמה שתוביל להשתלטות מלאה על המחוז ולהרחקה טוטלית של השיעים. מי יהיו שותפיה של סוריה במלחמה זו קשה לדעת אבל סוריה לא צריכה שותפים להרג הצפוי. היא מסתדרת טוב לבד.
האחות תרזה
מה שאני כותב עכשיו ודאי יפתיע רבים מקוראי הנאמנים, אבל גישתי ראויה לתשומת לב. מנקודת ראות היסטורית חשוב להשוות את אסד להיטלר. זו אינה גוזמה. בהשוואה זו אסד ינצח. היטלר מעולם לא טבח בבני עמו הגרמנים. הוא שיגר את צבאותיו לרחבי העולם להילחם עד מוות ואולי גם להיהרג, כדי להוכיח כי "גרמניה היא מעל לכול". אם נשווה את אסד להיטלר ניתן לומר באירוניה כי היטלר דומה לאחות תרזה ואסד דומה להיטלר בימיו הגרועים ביותר. בהבדל עקרוני. היטלר מעולם לא טבח בבני עמו. גישתו זו של היטלר לבני הגזע הארי זיכתה אותו בכינוי חיבה מצד עמו. הם כינוי אותו Unzere Adolf (אדולף שלנו).
בימי חייו, לקראת מפולת שלטונו הדיקטטורי, ניסו מספר קצינים בכירים בצבאו של היטלר לחסל אותו והטמינו פצצה ליד כסאו. למרבה הצער הניסיון הזה כשל. ברור שאם הניסיון היה עולה יפה היה העולם נראה אחרת, אולי אפילו טוב יותר.
מן ההשוואה הזו חשוב מאוד שישראל תלמד לקח ותסיק מסקנות. צריך להיות ברור לישראל שאחרי התמוטטות אידליב והשתלטות אסד על כל המדינה, יפנה הנשיא הרצחני את צבאו לעבר הגבול הצפוני של ישראל ויאמר לכל העולם: הגיע שעת מלחמת גוג ומגוג. לא רק שאני רוצה מלחמה, אני גם יכול להילחם וכבר הוכחתי זאת.
נוכח אפשרות כזו על ישראל לעשות מעשה אחד: לחסל את אסד אישית. מי שיבוא אחריו לא יוכל להיות כמוהו. בלי אסד ומלחמת האמונה שלו, שיעים נגד סונים, יהיה העולם טוב יותר. בטוח יותר.

תאריך:  27/08/2018   |   עודכן:  27/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'הקצב מדמשק' טובח בעמו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
השוואה מקוממת בנוסח עמי
שלמה המגיב  |  27/08/18 16:35
2
אסד הפסיכופט, מוטב בלעדיו ל"ת
מייק  |  28/08/18 12:44
3
תגיד אתה אמתי?, לא טבח בעמו?
מקס פאואר  |  28/08/18 14:52
4
ישראל שגתה של התערבה בחיסול אס
החתול הג'ינג'י   |  28/08/18 15:31
5
ועוד על פרשנות צבאית נוסח עמי
שלמה המגיב  |  28/08/18 17:17
6
אסד בסך הכל מגן על השלטון שלו
חםםם  |  28/08/18 17:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
עידן יוסף
אירן וסוריה חתמו על עסקה למכירת נשק וציוד    אמיר האתמי, המבקר בדמשק, אמר בראיון לרשת אל-מיאדין כי לא ניתן לסמוך על גורמים חיצוניים בנוגע לביטחון האזור: "אסור להרשות למדינות אחרות להתערב כדי למנוע מרוץ חימוש"
איתמר לוין
בעיות ביטחון הפנים של מדינות ערב מסבירות מדוע הן אינן מסוגלות להיחלץ מהחלטות רעות במדיניות החוץ. ואילו ארה"ב אינה נתפסת כמשענת אמינה וממשל טראמפ מתקשה להתמודד עם האתגר שמציב העידן החדש
איתמר לוין
אחרי האביב הערבי מרגישים כל המשטרים במדינות אלו שהם חייבים להתערב בנעשה במדינות אחרות. אלא שאז הם נקלעים ל"דילמות הביטחון": מה שאמור להגביר את בטחונם, למעשה פוגע בו
איתמר לוין
מארק לינץ' מתאר ב-Foreign Affairs את חוסר הסדר שנוצר בעולם הערבי בעקבות אירועי 2011, תוך התמקדות בהשלכות המהותיות שלהם על מדיניות החוץ ועל מאזן הכוחות באיזור
שאול מנשה
זה שנים רבות, אני עוקב אחרי המדיה בעולם הערבי ומתמקד במיוחד בשקרים המופצים נגד ישראל והעם היהודי    גם בכלי התקשורת של מדינות שיש לנו איתן יחסי שלום ובמדינות ששואפות להתקרב לישראל    שקרים שחוזרים ונשנים ללא הרף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il