X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנאום של טראמפ היה מפתיע מבחינת הסגנון והרוגע שבו נאם הנשיא, להבדיל מאישיותו הבומבסטית עם זאת, התוכן היה תקיף, חזק, ברור עם מסרים חדים לאירן, לאלה שמנהלים מסחר איתה והשלכות שיהיו לכך, עם יציאה טראמפיסטית קלאסית, שהוא וממשלתו הטובים ביותר בהיסטוריה האמריקנית
▪  ▪  ▪
נתניהו. מבריק [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]
מנהיג קטן
למרות שאכן יש לו הישגים לא מבוטלים - לגבי ישראל - ידיד אמת - שומר אמונים וחומות ירושלים, נאומו של טראמפ היה נאום רוחני - יבש, חלש, לא מרשים. נאום אבו-מאזן, למרות הטון התוקפני, התוכן בכייני, מזיק לפלשתינים ומעמיד אותו כמנהיג קטן, אישיות מוגבלת, וקריאתו בזכות "השהידים" - רוצחי יהודים, מסיימת את הקריירה שלו - כי אין פרטנר קלאסי.

מלאכת מחשבת
נאום נתניהו - מלאכת מחשבת של רטוריקה. אפילו מתנגדיו הקבועים בציבור ובתקשורת נשארו המומים ופעורי פה לנוכח היכולת הוורבלית, הצגת הנתונים והגילויים המודיעיניים. המסרים מהנאום היו ברורים, בעיקר לאזור אירן, סוריה, לבנון, עזה והפלשתינים. ישראל יודעת, שומעת, מבינה ובעלת יכולות להגיע לכל מקום ולכל אדם, בכל עת, כדי לשמור ולהגן על ביטחון ישראל. הנאום היה גם במסגרת שעון מעורר לאירופה שנרדמה לאחרונה וכאילו כושפה על-ידי אירן והסכם הגרעין, שיתפוצץ לה בפנים.

להקת מעודדות
העובדה שהימין הקיצוני באירופה זוכה להצלחה בבחירות ברוב המדינות, צריך בהחלט להעיר אותם מהתרדמת. אבל בלי ביקורת על נתניהו אי-אפשר' אז חיפשו ומוצאים שוליים וספיחים ומנסים להפיח בהם חיים. מירי רגב ביציע עם שרה - בראש להקת מעודדות וכפיים.

נאום טראמפ - תקיף, עם מסרים חדים, טוב לישראל, טוב ליהודים - טוב לאמריקה. טראמפ - מחזיר את אמריקה לגדולתה ולהנהגת העולם. נאום רוחני - ריקני, לא רציני, איומי סרק סרק - ברק ללא רעם.
נאום אבו-מאזן - לא ל... לא... לא...ל... - "הידד לשהידים" - רוצחי יהודים.
נאום נתניהו - ללמד בבתי ספר לנואמים, כותבי נאומים ולא להתעלם מהמסרים הגלויים, הנסתרים והנרמזים כלפי פנים וכלפי חוץ. הנאום היה מכוון לא רק לעולם - לאירופה, אלא גם לציבור בישראל, עם שאלה נסתרת מאחורי הדלפק של האו"ם. מי עוד ממנהיגי ישראל מסוגל לעשות זאת? ברור שלא בעת הזאת.
הנאום
נאום נתניהו - אנחנו על המפה של האו"ם, אפילו מתנגדיו, מבקריו וכמה פרשנים מנופחים מחשיבות עצמית מזויפת לא יכלו להסתיר את התפעלותם מהנאום המצוין ובעיקר מהנואם המבריק. עד כדי כך הפליגו בשבחו כדי להדגיש שהוא האורטור, כלומר הנואם הטוב באו"ם ואולי בעולם, וזה ציטוט. הנאום כלל כמה הפתעות מודיעיניות, אך בעיקר ובדגש על המסר לשכנינו, לאויבינו, להפרטנרים ולתומכינו. אנו יודעים היכן, אנו יודעים איך וגם מתי יהיה כדאי. ואם עדיין לא ברור הרי הפירוט... סוריה, לבנון, עזה ובעיקר אירן לא חסינים, לא מוסתרים ולא עמידים.
ישראל יכולה ובעת הצורך תגיע לכולם ולכל אחד בנפרד. ולגבי אירופה אם היא לא תתעורר בזמן, היא תשלם ביוקר. יש מדינות שכבר הבינו זאת והתחזקות הימין באירופה בעיצומו. העובדה שטראמפ לצד ישראל, היא עובדה מוגמרת וכדאי להפנים זאת. נאום אבו מאזן רק חיזק את נתניהו פנימה והחוצה והזיק קשות לפלשתינים. כאשר אבו מאזן מצדיע לרוצחי יהודים בפומבי מול כל העולם הוא לא היה ולא יהיה לעולם פרטנר לא לשלום, לא להסדר ולא למלחמה. סתם מנהיג שעבר זמנו והגיע לסוף דרכו המסכנה.
אז כדאי שלבני גבאי זנדברג ועוד חולמים מסוגם יבינו את המסר ויפסיקו להטריד אותנו עם חזון תהליך מהלכים ואופק מדיני ויראו את המציאות בעיניים פקוחות. ההנהגה הנוכחית של חמאס לא תוביל ולא תגיע רחוק. ולא לשכוח כי הנאום המבריק היה גם לציבור בישראל... לפני, או כהכנה לבחירות, שנאמר מי עוד יכול כמוני לעמוד מול העולם ולסחוף אותם לאקסטזה ישראלית יצירתית ומשכנעת? לא האיש עם הזקן והחברה לקנביס רפואי ולא האחרים בלי הזקן עם שפה מגומגמת ומסרים שחוקים שלא תואמים למציאות המתפתחת. ולכל השואלים מה עשתה מירי רגב ביציע עם שרה, התשובה פשוטה. ארגנה מחיאות כפיים סוערות וספונטניות. גם זה צריך כרקע להופעה.

תאריך:  30/09/2018   |   עודכן:  02/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל על מפת הנואמים באו"ם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תאור ברור ומדוייק ל"ת
כל הכבוד  |  6/10/18 19:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
טילי אס-300 נמצאים בסוריה כבר יותר משנה שאז הוכנסו לשימוש ביחידות טילי נ"מ של רוסיה המוצבים בסוריה, וככל הנראה קיימים בחיל-האוויר אמצעי התגוננות מפני טילים אלו
אליזבט רימיני
אז מה זו באמת דמוקרטיה? האם הרוב קובע? ואם לא הרוב קובע, אז מי קובע? כמה תשובות פשוטות לשאלות פשוטות, ואל תשכחו שרוב ומיעוט ומחלוקת ביניהם קיימים תמיד, בכל גוף
זאב בן-יוסף
זהו הסוד לשיתוף הפעולה והיחסים האישיים המעולים בין פוטין לנתניהו, מה גם שראש ממשלת ישראל מהווה גם גשר תקשורתי מעולה עם נשיא ארה"ב
פרופ' צ'לו רוזנברג
פוטין לא יעשה שום חשבון לאף אחד אלא רק עבורו ועבור רוסיה. אנחנו לא במשוואה הזו כי אנו מזוהים עם המערב, ובצדק
בעז שפירא
ה"דוקטור" מכחיש השואה, הארכי מחבל הזה שתכנן את הטבח במעלות, שארגן את המימון לטבח במינכן, שהיה יד ימינו של הרוצח ערפאת ומי שקורא ככרות על שם רוצחים ערבים ומממן את פעילותם ומשפחותיהם ביד רחבה - הוא "החבר" של העבריין אולמרט והוא זה אותו אולמרט "מכבד מאד"? תצלינה אזני השומע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il