X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבחירות לעיריות ומועצות מקומיות נתנו לנו הצגה של תחרות, מאבקי שלטון, מהפכים ושמירה על הקיים והיציבות תלוי באיזורים בצפון - משם תפתח מהלך המהפך - מחיפה וצפונה במרכז חולדאי שמר על כוחו ויציבותו והזמיר עדיין יכול לשיר אבל באופוזיציה ועכשיו נראה איזה פוזיציה הוא יבחר מסקנותי לבחירות - להגביל בחוק את הקדנציה לשלוש פעמים בלבד
▪  ▪  ▪
שגיא מוקי [צילום: רועי אלימה/פלאש 90]
נאמנים לאסד
הדרוזים ברמת-הגולן הפתיעו כאשר החליטו שהם עדיין נאמנים לאסד, שטובח בעמו והגיע לכדי 500,000 איש ואשה, וזה בהחלט מעיד לאן פניהם מועדות. וזה גם משדר את המסר - למה היה צריך לעת הזאת את "חוק הלאום", כזהות של המדינה, כמדינת היהודים.

נוער זהב
ספורט הג'ודו באבו דאבי. שתי מדליות זהב ועוד אחרות מארד, בתוספת הדמעות של מירי רגב והמנון התקווה, בהחלט גאווה לאומית, ומסקנה - יש לנו נוער זהב!

אדני אמת
מינוי רמטכ"ל חדש - לפי האגדה כשכוכב נופל מביעים משאלה. אבל כשכוכב עולה נביע תקווה לשינוי, לקידום לביטחון ושלום, או שקט ממושך ומבוסס על אדני אמת וביטחון צבאי וכלכלי.

בחירות ומהפכים
החיים בהכחשה בתל אביב עת הזמיר לא הגיע. בפרשת זדורוב גם לקט ופאה לא שכנעו את הפרקליטות להודות בפשלות ולהכריז באומץ אנו בעד משפט מוזר.
תוצאות הבחירות כולל המהפכים - מסקנה יש להגביל בחוק את המשרה לשלוש קדנציות בלבד ותודה לאסף הראל שעזר לחולדאי ומנע מהפך צעיר ומצער. באזור נבחר ראש מועצה בשם פכטר. בהפגנה של עוטף עזה בתל אביב בלט אחד הפעילים בשם פכטר. זה היה שבוע הפכטרים...
הדרוזים בגולן - מתגעגעים לאסד
הדרוזים ברמת הגולן מחרימים את הבחירות כי הם מזדהים עם סוריה. עכשיו תבינו את חשיבות חוק הלאום והנאמנות של הערבים לישראל כמדינה יהודים.
ספורט - ונוער זהב
עוד מדלית זהב בגודו באבו דאבי וזה עדיין לא הסוף. דגל ישראל והתקווה בראש מסקנה יש לנו נוער זהב וזאת רק ההתחלה. זה נוער זה... שגיא מוקי מדלית זהב באבו דאבי. מירי רגב מעניקה מדליות ובוכה עם התקווה. רק בשל הדמעות של מירי היה כדאי שהיא תיסע ותייצג את גאוותינו.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  06/11/2018   |   עודכן:  06/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
עידן יוסף
יו"ר הליכוד בעיר: אין לי אמון בתוצאות הבחירות    יו"ר ועדת הפנים: החלטת מזכיר ועדת הבחירות בבני ברק להודיע על ספירת קולות המעטפות הכפולות בדוא"ל בלבד, 20 דקות לפני הספירה - כשר אבל מסריח
עמי דור-און
עינת קליש-רותם חייבת להתחיל לעבוד ללא שיהוי כדי שתושבי חיפה יבינו בהקדם אם הצבעתם שהדיחה את יונה יהב תביא תועלת לעיר או ששגו שגיאה חמורה ותוצאות הצבעתם יתדפקו במהירות על דלת קיומם, ולא לטובה
איתמר לוין
כמה הערות, תובנות ומחשבות אחרי הבחירות המקומיות אצלנו, לפני בחירות האמצע בארה"ב ולקראת הבחירות לכנסת מתישהו בשנה הקרובה
עידן יוסף
ההסכם מולו עשוי להכריע את הבחירות    התמורה: סגנות ראש העיר ותיק מזרח ירושלים    קינג: "סידור עבודה לחגית משה על חשבון האינטרס של הציונות הדתית"
עידן יוסף
משקיף השליך מעטפות כפולות על אחד השולחנות בהם נערכה הספירה    ספירת קולות החיילים נתנה מושב שני לסיעת מאמינים על חשבון מרצ    קיימת ככל הנראה מניעה משפטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il