|
1 |
|
|
קלינסקי שתמך בהתר למסתננים מאפריקה להישאר בארץ נושא באחריות לרצח ולאונס היהודייה אולימפיה חביב סבתה לשלושה נכדים שנאנסה ונרצחה כמעט על ידי מסתנן אריתראי שקלינסקי אישית פעל להשאירו בארץ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
אני מר גבלס ממקום מושבי בגיהנום מהלל את תלמידי החרוץ ב.ל העושה את עבודתי נאמנה שם למטה עלי אדמות . עלה והצלח בעבודתך המסורה .
באתי על החתום יוסף גבלס מתחתיות השפל במרתפי הגיהנום. ב.ל, אתה המזור היחיד שנותר לי כאן בגיהנום. ןשוב תודה לך . אוהב אותך יוסף גבלס. |
|
כתובת IP: |
199.203.204.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מהלל את ב.ל |
|
|
|
|
|
מטורפי החמאס מברכים את העמיתים שלהם כמו ערוץ 20 ואת המטרף ב.ל . החמאס וערוץ 20 הם עמיתים במלאכת הצדקת שריפות והרג כדרך חיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החמאס מברך.. |
|
|
2 |
|
|
האם ייתכן שאיתן מגן על דה לוקה וספרו בחירוף נפש עקב קרבה אידיאולוגית? כי הרי שניהם קומוניסטים אדוקים ביותר. לחילופין קשה להבין בכלל את הביקורת הכה קיצונית שמותח איתן על מותחי הביקורת על משרד החינוך. איתן יכול לסבור שהתאורים האירוטיים של בן ובת בני 13 מתאימים לתלמידי החטיבות הגבוהות, ואחרים יכולים לסבור אחרת, לדעת הרוב המכריע של המומחים, בני 13 לא בשלים לקיום יחסי מין, וזאת על אף שגיבורי הספר ייתכן שכבר היו, אך ללא ספק ניתן לסבור שלימוד ספר כזה, היוצר הזדהות מאד גבוהה עם הגיבור או עם הגיבורים, ועלול להביא את בני הנוער לקיום יחסי מין טרם זמנם. הויכוח הוא לגיטימי, לא בכדי הספר הוא ספר רשות, והקיצוניות של איתן בבקרו את הביקורת, די מעלה אצלי את החשש שמקור הביקורת לא ספרותי אלא אידיאולוגי, שמקורה לא הספר אלא הסופר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א לא קרא את הספר. אין בספר תיאורים אירוטיים.
ילדי ישראל נפגשים עם ספר חובה בשיעורי תנ"ך וקוראים סיפור המתאר בן מלך בישראל האונס את אחותו, ובעקבות האונס מתבצעת נקמת דם.
ילדי ישראל קוראים בשיעור תנ"ך סיפור שחובה לקרוא אותו על מלך שלא שלט ביצריו ושכב עם אישה ואת רעייתו שלח למותו.
בספר המדובר אין תיאורים אירוטיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א לא קרא |
|
|
|
|
|
בכוונה לא השתמשתי במונח פורנוגפיה, כי פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה (נקודת מבט) אך ללא ספק יש בספר אירוטיקה בין שני הילדים/נערים ותיאורים מיניים אחרים. סיפורי התנ"ך הם סיפורים מאד רחוקים, שודאי אינם יוצרים הזדהות, נהפוך הוא, יוצרים דחיה, וגם שם יש הדרגה דידקטית בחשיפת הילדים והנערים לתכנים, על פי מידת בגרותם המשוערת. אישית אינני שולל את לימוד הספר הגם שהוא ספר בחירה, אך התגלגלות על ביקורת כאילו היא סוף העולם היא מאד מאד מביכה ומיותרת, ונותנת את הרושם הקשה שמדובר בשיח קומוניסטים חמוצים וקיצונים, הרבה יותר מאשר הגנה על יצירה ספרותית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אין בספר תיאורי מין. אין ! אם לא התקוממת על סיפור בנות בספר בראשית שכפו יחסי מין על אבא, לו נחשפים ילדים קטנים. לא התקוממת נגד סיפור של בן מלך שכפה יחסי מין על אחותו, לו נחשפים ילדים בבית ספר יסודי, מה אתה פתאום נבהל מסיפור לו נחשפים נערים בני כשמונה עשרה, שאכזריות עולם המבוגרים בשכונת עוני בנפולי מביאה אותם לנווט את חייהם שגם היה בו מפגש מיני., שהוא בהחלט לא מרכז הספר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אין בספר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פשוט לא קראת את הספר. ואם קראת, תביא ציטוט אחד שיש בו תיאור ארוטי. אתה ומר דני רופ מתייחסים לספר שלא קראו. ראוי לברכה משרד החינוך ששילב את הספר "הר אדוני" במסגרת ספרי בחירה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א.. |
|
|
|
|
|
מתוך החומרים העוסקים בספר "...שני הילדים הנטושים נצמדים זה לזה. הם מחליטים שהם "מאורסים". מריה היא היוזמת את הקשר ומשמשת כאם, כאחות וכאהובתו של הנער. הנער נענה לחיזוריה בהשתאות, בהערכה ובהוקרת תודה גדולה. מריה מלמדת את הנער כמה מסודות ההתבגרות ומובילה אותו בעדינות מרגשת להתנסותו המינית הראשונה...." אין כל ספק שהספר מתאר יחסים מיניים בין קטינים בני 13 ייתכן שהם אירוטיקה מפספס קצת ודווקא השם רומנטיקה מתאים יותר, אך אלה כולם מושגים העוסקים במין, אשר יש רבים הסוברים שגיל 13 הוא מוקדם מידי עבורו. אינני מצדד בביקורת אינני דוחה אותה, ייתכן שהביקורת על משרד החינוך הייתה קיצונית מידי אך ודאי שהביקורת הבוטה של איתן היא קיצונית מידי, וככל שנחפש מניע אפשרי, ודאי נמצא אותו בשמאל ההזוי, בקומוניזם האדוק, המהווה בית משותף לסופר ולאיתן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
בדיוק כמו ש"הוכיח" ה.א באמצעות תנאית דמסייעת בדמות פרופסורית באוניברסיטה את חרפת מתן 8 נקודות אקדמיות וארוחת ערב למי שהשתתף בחוג ליהדות במועדון סטודנטים, כך הוא מגיב על ספר שלא קרא ונטל ממה שאחרים אמרו.
הרדידות זה כלי ביטוי נלעג, ומר ה.א אימץ את הרדידות ומתוכה הוא מבקש להמודד עם רשימה על ספר קריאה. כמה זה נלעג שמגיבים על ספר מבלי שקראו אותו.
רק יש לומר תודה למפקחים על הוראת הספרות, שאגב כולם במקרה אנשים דתיים, שצירפו את הספר הנידון כספר בחירה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א אוהב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הוא מעולם לא יכתוב מילה רעה על פשעי הפלשתינים גם כשהם יורים טיל לעבר אוטובוס אזרחי או מפגיזים גן ילדים לקלינסקי יש מחויבות נפשית עמוקה לעודד את הפלשתינים בכל דרך בדרכם להשמיד יהודים באשר הם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
למגיב ב.ל הטיפש.
לאיתן קלינסקי יש מילים רעות על ב.ל ועל כל עמיתיו בחמאס. כמו שהחמאס רואה את כל הארץ הזו שלו ואינו רוצה לראות בה יהודים כך ב.ל נמנה אל אלו שכל הארץ היא שלהם ואין מקום לערבים.
כמו שב.ל וחברו בערוץ 20, חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת ישראל ביתנו, התנפלו על שר הביטחון , שהוא חבר בממשלה שהסכימה להפסקת אש, חמאסניקים יותר קיצוניים מהחמאס ממלאים את התקשורת החברתית בקללות על מנהיגי החמאס, שהסכימו להפסקת אש עם הציונים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החמסניק ב.ל |
|
|
|
|
|
גבלס מתפעל מעבודתו היסודית של התחמיד הנאמן והחרוץ ב.ל. גבלס שולח יום-יום ממרתי הגיהנום בו הוא מצוי את הערכתו לתגובות של ב.ל , שחבר לאנשי הממאס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מעריץ את ב.ל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ה.א, כמי שקורא את מאמריך בשמך האמיתי, אתה אינך מגיע לקרסולי הידע של הקומוניסט האיטלקי ביהדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאלוף ה.א |
|
|
|
|
|
מגיב טיפש, מה עניין קומוניסט לספר הזה. דווקא הקומוניסט האיטלקי עושה מאמץ להפגיש את קהל קוראיו עם היפה והטוב שבארון הספרים היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובת הטיפש ה.א |
|
|
3 |
|
|
כמה יפה שהתלמיד בישראל נפגש עם דמות הסנדלר המתקן נעליים חינם לדלפונים. את עולמו הרוחני הוא שואב מיוחנן הסנדלר. נשמות טהורות בביב השופכין של נאפולי. ומאבקם של הילדים אין בו מאום מתיאורי מציצנות, אלא סיפור התרסה קשה . בו עניי נאפולי שומרים על טוהר ומוסר . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.. |
|
|
4 |
|
|
טוב עשה משרד החינוך, שהמליץ על ספר בו דון רפילנו, אדם הנושא על כתפיו ניסיון חיים טרגי הוא האדם, המעניק לגיבורנו את הדבקות בטוב , בהומאני ובמוסרי בתוך עולם אכזרי המשתולל בשכונת העוני "הר אדוני" בנאפולי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דון רפילנו |
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
בנות גופות יחסי מין עם אבא זה סיפור מאד חינוכי. ואיתו מתמודדים ילדים רכים עם כל ההסברים המוכרים, ופתאום מפגש עם ילדים, שהמציאות גזלה מהם ילדות ונעורים, זה סיפור אמא, כי הם התבגרו בטרם עת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לדואגים לחינוך |
|
|
7 |
|
|
בנות קיימו יחסי מין עם אבא זה סיפור מאד חינוכי. עם הסיפור הזה מתמודדים ילדים ישראל בבית הספר היסודי. איתו מתמודדים ילדים רכים עם כל ההסברים המוכרים, ופתאום מפגש עם ילדים בנפולי, שהמציאות גזלה מהם ילדות ונעורים, זה סיפור אימה, כי הם התבגרו בטרם עת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לדואגים לחינוך |
|
|
8 |
|
|
בנות קיימו יחסי מין עם אבא זה סיפור מאד חינוכי. עם הסיפור הזה מתמודדים ילדים ישראל בבית הספר היסודי. איתו מתמודדים ילדים רכים עם כל ההסברים המוכרים, ופתאום מפגש עם ילדים בנפולי, שהמציאות גזלה מהם ילדות ונעורים, זה סיפור אימה, כי הם התבגרו בטרם עת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לדואגים לחינוך |
|
|
9 |
|
|
בנות כופות יחסי מין על אבא זה סיפור שילדים רכים בני 7 לומדים אותו בשיעורי תורה, רק מפגש עם ילדים בנפולי שהילדות נגזלה מהם זה סיפור לא חינוכי לתלמידים בני 17 _18 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיפור לא חינוכי |
|
|
10 |
|
|
בנות כופות יחסי מין על אבא זה סיפור שילדים רכים בני 7 לומדים אותו בשיעורי תורה, רק מפגש עם ילדים בנפולי שהילדות נגזלה מהם זה סיפור לא חינוכי לתלמידים בני 17 _18 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיפור לא חינוכי |
|
|
11 |
|
|
בנות כופות יחסי מין על אבא זה סיפור שילדים רכים בני 7 לומדים אותו בשיעורי תורה, רק מפגש עם ילדים בנפולי שהילדות נגזלה מהם זה סיפור לא חינוכי לתלמידים בני 17 _18 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיפור לא חינוכי |
|
|
12 |
|
|
בנות כופות יחסי מין על אבא זה סיפור שילדים רכים בני 7 לומדים אותו בשיעורי תורה, רק מפגש עם ילדים בנפולי שהילדות נגזלה מהם זה סיפור לא חינוכי לתלמידים בני 17 _18 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיפור לא חינוכי |
|
|
13 |
|
|
רפנילו מבהיר לילד-נער כי הוא לא יעוף להר ה' שבירושלים, כי מי שנולד מרחם לא יוכל לעוף מהר ה', ממשכן העוני והניוון בנפולי, להר אדוני האמיתי בירושלים. הסופר נעזר במדרש שמות כדי לעצב את הדמויות . ולמי שיקרא את הספר ראוי שייתן דעתו לדמות הסנדלר ולרבדים ששאל הסופר מהתרבות היהודית במיוחד מהתלמוד. |
|
כתובת IP: |
199.203.204.157 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפנילו בליל ה-30 |
|
|
14 |
|
|
כמה יפה שבני 18 בכתה י"ב בישראל ייפגשו עם עמ'18 - "רפנילו הוא מתקן את הנעליים של הדלפונים ולא לוקח תשלום". ובעמוד 19 הגיבור ללא שם , הנער בן ה-13 "נועל סנדלים אפילו בחורף ... הם קטנים עלי " וכשהנע מטאטא את החדר הוא מבצע את עבודתו עחף "כדי לא לכלות את הסנדלים" וזה הזמן שהספיק להתקין סנדלים שמתאימים לרגליו. - "העור של הסנדלים קם לתחייה" בידים של מי ש"אוהב את כולם" . המפגש של תלמיד י"ב בישראל זוכה לקבלת מנה יפה של הומאניזם בעמוד 25 עם רפנילו ש"הוא בא לנפולי בטעות , רצה ללכת לירושלים אחרי המלחמה. ירד מהרכבת וראה את הים בפעם הראשונה...המוני יחפים, הרבה ילדים כמו בעיירה שלו ..." ועם היחפנים האלו הוא מבקש לחיות ולעשות רק טוב "כפות הרגליים הביאו אותו לכאן" (108) וכאן עולמו נכסף להר ה' בירושלים ועם כיסופים אלו הוא עושה רק טוב נלכל אלו שהחיים התאכזרו להם בפרבר העוני בנאפולי - בהר ה' שבנפולי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מה יש בספר |
|
|
15 |
|
|
למלעיזים על הספר הנה מובאה "המוכיחה" שיש בספר ארוטיקה ופורנוגרפיה, כשהסופר מתריס כלפי בעל בית זקן העושק את עניי נאפולי - "קמצן, יש לו יד בתולה, אף אחד לא הצליח לפתוח את האצבעות שלו".(עמ' 71)
אך מה שכן יש בספר זו דמות נפלאה "שלמדה את מקצוע הנעליים מן התלמוד" עמ' 63) ועל הגיגיה של הדמות "עם כל הכבוד הראוי לנאפולי, לארץ הקודש ולירושלים אין סניפים" (עמ' 66) ואז בכאב אומר גיבורנו "אני נשארתי כאן, בעלייה להר ה' אחר, כמו תייר שטעה בהזמנת מקום מראש". (עמ' 67) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיבים שלא קראו |
|
|
16 |
|
|
בגאווה רבה מדבר ערוץ 20 על ערכים יהודיים. אך מסתבר, שהערוץ הזה מבאיש את ריחה של היהדות ופוגע קשות בארון הספרים היהודי.
ערוץ עשרים נתן במה לאדם נאלח , העונה לשם יצחק גבאי, שכיסה את המרקע בהנאה רבה ובדברי גאווה פטריוטיים על כך , שהואזה ששרף חדרים בבית הספר הדו לשוני בירושלים. הוא גאה על כך שהוא ישב שלוש שנים בבית הסוהר רק בגלל המעשה הנעלה שביצע בכך ששרף כיתות בבית הספר הדו לשוני בירושלים.
המראיין לא הקשה , לא הסתייג, רק נתן את כל הבמה לתועבה המבאישה את היהדות היפה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ערוץ 20 |
|
|
17 |
|
|
מטורפי החמאס גאים על הצלחתם לשרוף ולהרוג. בדיוק כך מתנהג ערוץ 20 , כשנתן במה ליצחק גבאי , שהתגאה בכך שהוא זה שהצית כיתות בבית הספר הדו לשוני.
הופעה מחייכת , גאה , מבליטה את "הפטריוטיות" שלו. ואת כל הבמה נתנו אנשי ערוץ 20 לאדם נאלח. לא הקשו עליו, לא הסתייגו ממעשיו. שידור ישיר בנוסח החמאס, הגאה בשריפה ובהרג. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ערוץ 20 מתנהג |
|
|
18 |
|
|
פושעי ערוץ 20, שנתנו במה לפושע , ששרף כיתות בבית ספר בירושלים. פושע שגאה במעשיו. פושע שקיבל שלוש שנים ישיבה בכלא על המעשה הנפשע, הוא לא סתם קיבל במה בערוץ 20 , התאפשר לו לקבל מיקרופון בערוץ תקשורת ציבורי ולהתגאות במעשיו.
ערוץ תקשורתי, שמעריץ את ד"ר אורי מילשטיין, ערוץ תקשורת שמעריץ את הימין בישראל , הערוץ הזה נתן במה לפושע להתגאות במעשיו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פושעי ערוץ 20 |
|
|
19 |
|
|
מטורפי החמאס שגאים במעשי הזוועה של שריפת שדות של יהודים ועכשיו גאים בירי על ערים בישראל בהרג ובהרס הם מברכים את עמיתיהם בערוץ 20 שנתנו במה למחבל יהודי שגאה בשריפת כתות בבית ספר.
אגב אותו אדם נאלח הביע חרטה על מעשיו כדי לזכות בשחרור מוקדם. ועכשיו כשהוא כבר חופשי דווקא בערוץ 20 הוא אינו מביע חרטה, אלא גאה במעיו.
כבר לא מדובר בתגובות של נאלחים כמו ב.ל, עכשיו מדובר בערוץ טלוויזיה ף בערוץ 20, שיש לסגור אותו ומייד!!!
לסגור את האח התאום של החמאס. אח אחד בשם חמאס מטיף לטרור כדרך חיים בעולם הערבי ואח שני בשם ערוץ 20 נותן במה למי שרואה בטרור כדרך חיים בחברה שלנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטורפי החמאס |
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
לתחקירן ה.א תעשה תחקיר כמו שעשית באוניברסיטת חיפה, ותביא אותן מסקנות, "המעידות" שהמחבל היהודי הוא צדיק מוחלט, אז מה אם הוא אינו מתחרט על כך שהוא שרף בית ספר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לתחקירן ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
המגיב ה.א מבקש ציטוטים. הוא לא שמע על הראיון עם המחבל היהודי. אני מציעה שיפנה לאפרים הלפרין ויבקש את הציטוטים. מה שערוץ 20 צריך לעשות , שאותו מראיין באותה מסגרת יקום ויתנצל. טוב שמנהלי ערוץ 20 הביעו הסתייגות , הגם שהיא היתה הסתייגות חפיפניקית, היא עדיפה מלא כלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצעה למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
ערוץ 20 נתן במה למחבל יהודי, המביע סיפוק מהמעשה של שריפת בית ספר בעיר ירושלים. באותה עת ערוץ חמאסי נתן במה למחבל ערבי שהביע סיפוק מהמעשה של שריפת שדות וחורש במדינת ישראל.
בערוץ 29 השדרן מר גל, חבר כנסת לשעבר, גידף את שר הביטחון ליברמן, שלדעתו , תמך בנצירת האש . באותה עת חמאסניקים בערוצי התקשורת החברתית של החמאס דיברו בגנות מנהיגי חמאס שחתמו על הסכמים של הפסקת אש.
ערוץ 20 בעברית ואחיו התאום בעזה בערבית הם האסון שלנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חייבים לסגור |
|