X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קטר משחקת משחק כפול, מצד אחד היא מציגה את עצמה כמי מסייעת לישראל לפתור את הבעיות ההומניטריות ברצועה אך מאידך-גיסא היא מסכסכת בין ישראל לפלשתינים. אחד משופרות התעמולה של קטר טוען כי ישראל מתכננת מלחמה חדשה ברצועת עזה כדי לחלץ את סעודיה מפרשת רצח ג'מאל חאשוקג'י
▪  ▪  ▪
תמים בן חמד אאל ת'אני , אמיר קטאר [צילום: איוואן ווצ'י/AP]

שיירת המכוניות של השגריר הקטרי מוחמד אלעמאדי נרגמה באבנים ביום שישי שעבר בעת שהגיעה אל אזור הגבול עם ישראל ברצועת עזה כדי לעמוד מקרוב על מאמצי ההרגעה של חמאס במסגרת ההבנות על הסדרה עם ישראל. לעבר השגריר אלעמאדי הושמעו גם קריאות: "הסתלק מכאן, הסתלק יא סוכן! (של ארה"ב וישראל)".
הנהגת חמאס משחקת את המשחק מול שליטי קטר שתומכים בה ובתנועת "האחים המוסלמים" אך הציבור העזתי יודע היטב מיהי קטר. מדובר במדינה שמתקיימת על שיטת "הפרד ומשול" וסכסוכים בעולם הערבי, שליטיה נוקטים במדיניות צבועה והפכפכה כדי להרוויח מכל סכסוך אפשרי במזה"ת ומנצלים את הכסף הרב שברשותם כדי להתערב בסכסוכים, להעצימם ואח"כ להצטייר כמי שסייעה לפתור אותם.
מדובר במדינה תומכת טרור שמארחת בשטחה את מפקדת חמאס ואת מנהיגי "האחים המוסלמים" שנמלטו ממצרים ועוד עשרות פעילי טרור ואגודות איסלאמיות קיצוניות.
לכן, מדינות ערב המתונות, סעודיה, מצרים,איחוד האמירויות ובחריין מחרימות את קטר יותר משנה בגלל תמיכתה בטרור ובגלל התערבותה בעניינים הפנימיים של מדינות ערב.
באחרונה עירבה ישראל את קטר ואיפשרה לה דריסת רגל גדולה יותר כדי לפתור את המצוקות ההומניטריות של רצועת עזה בנוסף למעורבות שלה מאז תום מבצע צוק איתן בשיקום הבתים שנהרסו במלחמה.
קטר מממנת את הסולר התעשייתי עבור תחנת החשמל בעזה כדי להגדיל את אספקת החשמל, היא הסכימה לממן את משכורות פקידי חמאס ב-6 החודשים הקרובים בסך 90 מיליון דולר ולדברי השגריר מוחמד אלעמאדי, ארצו מנהלת משא-ומתן עם ישראל על הגדלת אספקת החשמל מישראל לרצועת עזה ועל הקמת נתיב ימי מרצועת עזה לקפריסין.
אולם, למרות המעורבות הקטרית במאמצי ההסדרה ברצועת עזה, למורת רוחן של מצרים והרש"פ, הדבר איננו מפריע לה לסכסך את ישראל עם הפלשתינים ועם העולם הערבי.
אתר האינטרנט "אלח'ליג' און ליין" הנחשב לאחד משופרות התעמולה הקטרית פרסם ב-13 בנובמבר כתבה פרשנית הטוענת כי חלה התקרבות חסרת תקדים בין ישראל לסעודיה בימים האחרונים וכי ישראל מתכננת לפתוח במלחמה חדשה על רצועת עזה כדי להסיט את תשומת הלב העלמית מפרשת העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י. בדיווח נטען כי ישראל רוצה להפוך את רצועת עזה ל"שעיר לעזאזל" כדי להציל את יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן המואשם באמצעי התקשורת במתן ההוראה לרצוח את ג'מאל חאשוקג'י בקונסוליה הסעודית באיסטנבול.
מוחמד מצלח,הפרשן לענייני ישראל מצוטט בכתבה במשפט הבא:"ישראל תעשה הכל לשמור על בן בריתה הסעודי עד כדי פתיחת חזית עימות ומלחמה חדשה ברצועת עזה כדי ליצור בעיה ולהסיט את תשומת הלב העולמית מסעודיה".
ואילו הפרשן המדיני ת'אבת' אלעמור מעריך: "ישראל תפתח במלחמה נגד הרצועה כדי להפחית את הלחץ הגדול על סעודיה בגלל פרשת חאשוקג'י". השקרים של קטר באמצעות שופרות התעמולה התקשורתיים העומדים לרשותה הינם הסתה חמורה נגד ישראל.
קטר משחקת כהרגלה משחק כפול, מצד אחד היא מציגה את עצמה כמי שרוצה לסייע לישראל לפתור את המשבר ההומניארי ברצועה אך מאידך-גיסא היא משתמשת בישראל כדי לנגח את אויבתה המסורתית סעודיה ובמיוחד את יורש העצר מוחמד בן סלמאן.
הבעיה היא שבקרב הפלשתינים יש רבים האוהבים את תיאוריות הקונספירציה והשקרים של קטר רק מסייעים להגביר את השנאה נגד ישראל ולהציג אותה כמי שמנסה לעזור ל"רוצח" מוחמד בן סלמאן על גבם ודמם של תושבי רצועת עזה. הגיע הזמן לחשוף את שקריה של קטר, השנאה התהומית שלה כלפי סעודיה מעבירה אותה על דעתה עד כדי המצאת עלילות דם נגד ישראל.

תאריך:  14/11/2018   |   עודכן:  14/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יעקב עמר
את הרעל, השנאה וההמרצה לטרור לא משדר הבניין עצמו אלא חבורת הטרוריסטים שבתוכו    להודיע להם להתפנות מראש הזוי באותה מידה לו הודיעו למשגרי טילים שיתרחקו כי הולכים להשמיד את הטילים...
אסתר שניאורסון גרי
זה הרי מביש, מקומם, מטורלל, ואלה שלא רואים זאת כך, ואתה מסביר להם, מביטים בך במין מבט של מרמור, של טינה, של בוז    התנשאות שבאה לידי ביטוי בשפת הגוף
עידן יוסף
המפגינים מישובי העוטף מוחים על הסדר הפסקת האש עליו החליט הקבינט וקוראים קריאות בגנות נתניהו    בעזה נישאים נאומי ניצחון    מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס לדון במצב בעזה
איציק וולף
החמאס והג'יהאד האיסלאמי קיבלו את מתווה הפסקת האש שהציעו המצרים    "נהיה מחויבים להפסקת האש במידה וישראל תהיה מחויבת לה"    בינתיים נמשך הירי ופצצת מרגמה פגעה בבית בחוף אשקלון    בבית החולים ברזילי טוענים: האגף הממוגן לא אוכלס במלואו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - שירים וחברה, ניקוז יתרות, פרשיית קרן וקסנר, אסטרטגיית סלאמי ואחריות משפטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il