X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לא ראינו את זה כבר איפשהו? עם מתחרים שדומים מדי זה לזה ואתגרים שלא מחדשים - העונה השנייה של "לרדת בגדול" מעוררת תחושת דז'ה-וו
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

מי זוכר את העונה הראשונה של "לרדת בגדול"? לא אני. מלחמה קטנה אחת הפריעה לה לתפוס שטח דומיננטי בזיכרון שלי. עכשיו מגיעה העונה השנייה של סדרת הריאליטי הזאת, שמבקשת לרדת לחייהם של כמה אנשים כבדי משקל, ובגדול.
אמש בערוץ 10 התייצבו המרכיבים המוכרים בתבשיל ההרזיה הזה: שני מאמנים, קבוצת הכחולים, קבוצת האדומים וציפי שביט אחת. ויחידה. ושוב הם אוכלים סלרי עבש ובוץ טרי ושוב הם מתחרים בתחרויות שמזכירות מסיבת ילדים אכזרית שיצאה מכלל שליטה.
האם הפעם נזכור משהו מ"לרדת בגדול"? מישהו דאג ללהק לתוכנית טיפוסים חזקים ובלתי נשכחים. אבל משום מה, הנפשות הפועלות דומות מאוד זו לזו. בשלב מסויים רוב הבנות - לפחות לשלוש מהן יש שיער חום חלק - הפכו בעיני לגוש אחד, מלבד שימי המודחת. הבנים בכלל פרחו מזיכרוני, למעט מוטי, 180 ק"ג של מופע מזעזע של דום נשימה בשינה. כולם עצובים וכולם בוכים וכולם לחוצים וכולם נורא רוצים. ולא רק שהם דומים אחד לשני, רוב המתחרים דומים מאוד למתמודדים שנראה לי שכבר ראיתי בעונה הקודמת. לא בטוחה בזה לגמרי - אני פשוט לא זוכרת.
גם האתגרים נראים דומים לדברים שכבר ראינו. בטח מדובר בתחרויות חדשות לגמרי, אבל כמה כבר אפשר לאתגר מרזים? מנופפים להם בגוש חמאה ענק ומגרה בטירוף מול הפרצוף, מאכילים אותם עשב ומאלצים אותם לרוץ בו כשהם מגלגלים אבנים גדולות, זורקים כדורים לשמיים או רתומים לג'יפים.
אני לא יודעת אם ציפי שביט החזיקה בעונה הקודמת גוש חמאה עצום, כמו שעשתה אתמול, אבל אני בטוחה שראיתי סצינה דומה בשלל תוכניות ריאליטי-הרזיה אחרות. הגירסה האמריקנית או הפרפראזות הבריטיות - זה לא משנה: היינו שם, ראינו את זה והיינו מעדיפים להחליף את זה בגוש שוקולד אצלנו בבטן.
לפי התחזיות העכורות, צפויה לנו עוד מלחמה בקיץ. אבל דבר עדיין לא מעיד שהיא אכן עומדת לפרוץ. דבר גם לא מעיד ש"לרדת בגדול" עומדת לפרוץ. ולא, דודי מליץ הוא לא דבר. יכול להיות שהפעם לא יהיו ל"לרדת בגדול" תירוצים והיא תצטרך לספק קבלות ברייטינג ובהתקבעות מבוססת יותר בזיכרון. כי ביקום שלנו לכל דבר יש מחיר ועל כל נגמל יש מתמכר חדש. תוכנית מציאות שגומלת אחדים מאוכל אמורה למכר אחרים לטלוויזיה. ושום מלחמה לא אמורה להפריע לזה.

תאריך:  15/05/2007   |   עודכן:  15/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עשרות עגלות נושאות מפרי הארץ יצדיעו לירושלים    רחובות ייחסמו לתנועה [צילום: יח"צ, אביחי אברהם]
אריאל שמידברג
הרווח הנקי גדל ב-32%    צבר ההזמנות הסתכם ב-3.796 מיליארד דולר
יפעת גדות
הסיגריות דלות ניקוטין משבשות את זרימת הדם וגובות מחיר כבד מהמעשנים הרבים שמעשנים אותן במקום את הסיגריות הרגילות, מתוך אמונה כי כך יפחיתו את הסיכון שבעישון
עידן יוסף
ח"כ גפני טוען כי לא רק לדיינים שמונו לאחרונה לבתי הדין הרבניים יש קרובי משפחה    בישיבת ועדת החוקה מנה רשימת שמות של שופטים שלהם קרובי משפחה במערכת
מתי טוכפלד
זאת לאחר שהרב לאו החליט שלא להתמודד על התפקיד    ריבלין: "זכיתי. אין לי אלא להודות על תמיכתם"    מזכ"ל המפד"ל התקשר לריבלין והודיע לו רשמית על החלטת הסיעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il