X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפתע גילינו שאסור לנו להיות לאום כל מי שלאומי - מוכרז כפשיסט, נהדר, באמת ראוי לנו הדגל שלנו, ההימנון - אינם נחשבים כראויים לכבוד הראוי להם הנכאות הגלותית, והפחד "מה יגידו הגויים"? גורמים לחלק בתוכינו להרפות ידיים, ולהתעלם מכל עקרונות הציונות, שהודות להם אנו חיים כאן, ולא הושמדנו
▪  ▪  ▪
מוסד תחוקתי [צילום: אורל כהן/פלאש 90]

"כי מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו" אמר הנביא. וצדק. כך נראית התמונה במוסד התחוקתי שלנו: כאשר שוחרי ה"דמוקרטיה" והליברליזם, ממשיכים בעצם לנקוט בסגנון הבולשביקי-הדיקטטורי, בהאחזם אנושות בשרידי שלטונם הישן, שהפקיד בידם את כל מועצות התרבות והוועדות מעניקות הפרסים - שעומדים להישמט מידיהם. לדוגמא: כשהקואליציה מחליטה על חוק שלא נראה להם, הם דגים מבין חברי הכנסת כמה חלשי אופי שיביעו התנגדות לחקיקת החוק, ובזה הם שמים אבנים בגלגלי החקיקה הדמוקרטית האמיתית. ואולי אין האשמה בח"כים המסכנים. את האשמה יש לתלות בראשי המפלגות, שמעמידים פנים כאילו הם "ימין", יעני לאומיים, אך כל תקוותם היא להוריד את הימין מהשלטון, ולחבור אל כל מי שיתפוס את מקומו (חלומות באספמיה) - יהיה שמאלני, ערבי, חרדי ומי לא.
העם אינו אשם. עשרות שנים האכילו אותנו במיתוסים מפוברקים, שרק לאחרונה מתחילים להיחשף, אך חלק גדול מהחסידים הנאמנים של מיתוסים אלה, עדיין שטופים בשנאה כה עזה ל"לאומיים", עד שהפכו למעין גייס חמישי בכל מאמציהם להתקיל את חיילי צה"ל, את הרפורמות החוקיות שנבחרי העם רוצים למצק בחוקים חדשים ועוד ועוד.
וכי איך אפשר להבין שרים וחברי כנסת שחברים בקואליציה (מה שמחייב אותם להצביע עימה ולא נגדה) - שמפרים את ההסכמים ומתנהגים כמו בגן ילדים? האם זר להם כל הכבוד והיקר שהביאה לנו פעולתו של בנימין נתניהו, כשנשיאים וראשי ממשלות זרים פוקדים את מדינתנו ומחזרים אחריה, ומממשים בכך את חזון ישעיהו? האם עינם טחה מראות את השינויים בפוליטיקה הבינלאומית ובשידרוג מצבה של ישראל בעולם? האם קיימת בקרב כל החכמים הקטנים אישיות כלשהי, בגודל אישיותו של רה"מ נתניהו?
שנאת ישראל
האם לנצח נהיה שבויים בידי היועצים המשפטיים הכה מוטים? האם לנצח כל הקרנות תענקנה תמיכה רק לסרטים המשמיצים את חיילי צה"ל? האם תימשך פעילותם של גופים הממומנים בידי גורמים זרים, שהם בוודאות שונאי ישראל ויוזמים חרם על כל מוצרי ישראל לאירופה, וחרם על אקדמאים באוניברסיטאות אמריקניות? מצב כה מגעיל, שלא נראה כמותו באף ארץ דמוקרטית אמיתית.
לא ייתכן שבעת שהדמוקרטיה תהיה בפיהם, תהיה במעשיהם שנאת ישראל ואהבת שונאינו ומחרבינו. הודות לפעילות זו דור שלם או שניים בתרבות הישראלית מבין האמנים והסופרים נעלם וגז הודות לז׳דנוביזם, מכיוון שלא זכה להתייחסות בחשיפה הראויה. פועל יוצא נוסף, היו אמנים שלמרות היותם ימנים, התקרנפו והתנהגו כשמאלנים. ואפרופו התקרנפות: הידיעה על מותו של אחד מגדולי בימאי הקולנוע, וברנרדו ברטולוצ׳י, מזכירה לנו את לקח הסרט שהקנה לו שם - "הקונפורמיסט". סרט המלמד עד כמה לא משתלם להתקרנף. כי אדם חייב להיות שלם עם עצמו, ולא למכור את עצמו עבור דעת קהל והטבות המגיעות עימה.
התנהגות השרים וחברי הכנסת שעושים את כל שביכולתם להפיל את הממשלה, שהם עצמם חברים בקואליציה שלה, מעמידה תמונה מבישה של הרמה המוסרית שלהם. כאלה שאינם ראויים להמשיך במישרות המכובדות שהם מאיישים. לא אלה יכולים להיות רמים מעם. לא בכאלה בחרנו. אך גאולה לא תבוא לנו אלא אם נשכיל להתאחד לשתי מפלגות גדולות, ללא כל אלו הקטנות הסחטניות, ושהשלטון יתחלף בכל קדנציה אחת או שתיים, וכך השחיתות לא תספיק להתפשט בהם.
וחשוב מכל: שכל שלטון המחליף את קודמו - יהיה זכאי להחליף את כל הפקידות הגבוהה ובעלי המישרות שבידיהם היכולת לממש את השלטון והחוק. לא ייתכן שאנשים ישבו על כיסאם שנים רבות עד מותם. רענוןהפרסונל יבטיח צדק וחדשנות.

תאריך:  27/11/2018   |   עודכן:  27/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאומיות כמילה גסה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עליס-
אבנר צפוני  |  27/11/18 12:15
2
סליחה: תיקון טעות
alice  |  29/11/18 11:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
המיקום הופך להיות דבר מרכזי, דבר שניכר בתנועה מואצת/חיזור של מתווכים ובעלי עניין אחרים ושל מנהלי נכסים ברשתות אחד אחרי השני
יהודה קונפורטס
לא ייתכן שבעוד שאמצעי התקשורת המסורתיים מחויבים לשמור על כללי הצנזורה, הגולשים עושים ככל העולה על רוחם    הגיע הזמן שגם הם יבינו שאם הם מפרים את הכללים ופוגעים כך בביטחון המדינה, הם עלולים להישלח לכלא
יובל לובנשטיין
התנהגות כוחנית ויהירה שכזו, תרחיק לאורך זמן את לקוחות הרשת, משום שהאדם מטבעו אוהב חופש בחירה ויכולת החלטה עצמאית או במילים אחרות - ככה לא בונים חומה
יורי מור
עיתון פרסם: 'חצי משרי הממשלה הם גנבים ורמאים'    השרים מחו, והעיתון פרסם הפרכה כדלקמן: "את הידיעה מאתמול יש לקרוא 'חצי משרי הממשלה הם לא גנבים ולא רמאים'"
אביתר בן-צדף
מדינת ישראל אינה יכולה לטפל בחזית אחת מבלי להתחשב בשאר חזיתותיה וגם בחזיתות רדומות כביכול ובמדינות ניטרליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il