X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך האחת להיאבק באנטישמיות היא לקרוא לה בשם לפרסם ברבים את הדיאגנוזה הפסיכיאטרית שלה
▪  ▪  ▪
מחלה [צילום: AP]

המציאות עצמה איננה סטטיסטיקה. חמישית מאוכלוסיית אירופה עדיין מאמינה כי יהודים ספורים מושלים בהמונים, או כי יהודים אחדים הם מסות רבות מספור, כי הם מקיזים את הכלכלות ומערים אותן אל ורידיהן, ועוד. זה לא אומר כי חמישית מאירופה היא אנטישמית. קרוב לחצי הונגרים ופולנים. זה אומר כי אנטישמיות היא מציאות עיקשת באירופה. מאז חיו בה יהודים. אולי אפילו לפני כן. זה אומר כי כל עוד יש יהודי בעולם, יהיו בו רבים שבעבורם הוא יהיה האחר האולטימטיבי, הנוכל הכורת ברית עם ישויות מגיות הדורות ברוחות או חיות בתהומות. זה אומר כי הדבר האחרון שאנטישמי זקוק לו כדי להצדיק את הרתיעה - עד הפיזית - מיהודים, הוא עובדות. הוכחות. נתונים. עדויות. להפך. האנטישמיות בנויה על פנטזיה. היא לא ביקורת על יהודים. היא פחד. היא חוסר יכולת לספור או למנות יהודים, כי ברור שיהודים - גלויים וסמויים - מאיימים על הרוב הלא יהודי בעולם.
שום קדמה לא תשנה את זאת, כי קדמה היא מפגש בין רציונליות לרציונליות, ואנטישמיות היא מפגש בין רציונליות להזוי. לכן גם אי-אפשר להיאבק באנטישמיות באמצעות עובדות. אם מיליונים בצרפת - מעצמה תקשורתית, חלוצת תרבות וחינוך - אינם יודעים בכלל שהייתה שואה, לא אושוויץ בפולניה ולא גורס בצרפת של וישי, זה לא יבוא על תיקונו בגיוס כל הטכנולוגיות העדכניות של הוראה באמצעות המעולים שבמורים ובמרצים. הם ימשיכו לא לדעת מה שהם למדו. זה אפילו לא הכחשת השואה. זה חוסר הקיום של מישושיות הקולטות אינפורמציה כשהיא נוגעת ליהודים. אנטישמיות היא מחלה כרונית. אנטי אימונית. היא מתפרצת על-ידי ניתוץ מצבות של מתים שאינם יכולים להזיק עוד כי הם מתים אבל אנשים שסובלים מאנטישמיות מפחדים מיהודים מתים כמו מחיים, אולי יותר. היא מתפרצת על-ידי היסטריה של בארות מורעלות, של נשים המטמאות את היילוד, של חיטוי באמצעות הסגר או השמדה.
הדרך האחת להיאבק באנטישמיות היא לקרוא לה בשם. לפרסם ברבים את הדיאגנוזה הפסיכיאטרית שלה. לחיות עם השפויים, ויש, אחרת לא היו משוגעים, ולטפח איתם מערכות יחסים טבעיות לא מפני שהם האחוז הבריא באירופה החולה אלא מפני שהם כל אירופה שאנו מטפחים אתה יחסים, כשם שכל האנטישמים הם כל אירופה הנגועה שאיננו מטפחים אתה אפילו יחסים של אינפורמציה על השואה כדי שיידעו שהייתה.
אנטישמי הוא מי שאומר שלא הייתה שואה, מפני שאילו הייתה לא היו יהודים בעולם, ויש, כל יום יותר. כל המוזאונים, כל האוניברסיטאות, כל הסרטים, לא ישנו את העובדה שלא הייתה.
על כן, רק אם נתייחס אל האנטישמים כאל קורבנות של מגפה עתיקה המסרבת להירפא כי חוליה אינן יכולים להירפא, ונבטח בנורמליות שלנו ונחיה אותה בחמדה עם קשרים חיוניים ודינאמיים עם כל העולמות השפויים שבעולם, נגן על עצמנו בהגנה היותר אמינה האפשרית מן האנורמלייה האנטישמית. המוזאונים והאוניברסיטאות והסרטים, זה לשפויים. האנטישמים רואים בהם הוכחה כי היהודים ממשיכים לרדוף את האנושות. פתולוגיה.

תאריך:  28/11/2018   |   עודכן:  28/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנטישמיות מאז היום
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גם יהודים מאמינים בזה.
יהודי כשר  |  29/11/18 11:56
2
כוונות של מ 16
היהודי הנצחי  |  2/12/18 20:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
נופר בני משה
"אם הם רוצים להחליף את מכשיר השמיעה הם מתבקשים להביא אישור רפואי על כך שזה נגרם כתוצאה מהשואה - ממי הם יבקשו אישור כזה, ממנגלה"?
יצחק מאיר
בשם כל מי שדמו נשפך באותו לילה, בשם כל מי שדמו הוקז ביד החוגגים שבע שנים ארוכות למן אותו לילה, אל נקרא גם אנחנו לליל המפץ הזדוני הזה שהחשיך עלינו את העולם, ליל הבדולח
עומר כרמון
"קולוניה דיגנידאד" שפעלה במשך עשרות שנים בצ'ילה והונהגה בידי נאצי לשעבר, ייתכן ששימשה את "מלאך המוות מאושוויץ", יוזף מנגלה    סדרה בערוץ ההיסטוריה טענה כי גם אדולף היטלר נמלט לדרום אמריקה והסתתר בתחומה
יוסי ריבלין
וזה מחזיר אותנו להרשל גרינשפאן    פרשת הירי של נער יהודי במדינאי גרמני בפריס נופלות לידיו של יוזף גבלס כפרי בשל    הוא מחכך ידיו בשמחה ומתכנן את פעולותיו בהתאם    גם להיפרע מן היהודים כמו שצריך וגם להחזיר מעמדו ליושנו
ראובן לייב
מדי שנה הולכים לעולמם 13,000 ניצולים    אז תנו להם, לפחות עכשיו, לסיים את חייהם בכבוד הראוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il