X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רמת פעילותו הרכילותית של בנימין נתניהו נגד נפתלי בנט הוא מספיק עילה להתפטרותו ממשרת ראש הממשלה
▪  ▪  ▪
בנו ונתניהו. נחצו קווים אדומים [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]

אינני מאוהדיו של נפתלי בנט - שר החינוך, אבל מה שדלף החוצה בעניין ניסיונו של ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, להכפיש את אשת בנט, עבר מזמן את ה"קווים האדומים" של האתיקה וההתנהגות הפוליטית. ייתכן אומנם שגב' בנט עבדה במסעדת טריפה לפני ו/או אחרי נישואיה לשר החינוך הנוכחי. זו אולי צריכה להיות "נורה אדומה" לאנשי ה"בית היהודי" ולציונות הדתית אבל מכאן ועד לניסיון להשיב מלחמה ולהציגה באורח פלילי המרחק רב. אין ספק שעל מעידה כזו היה מנהיג יפני, בריטי וגרמני משלם בהתפטרות ממשרתו הרמה. ושלא לדבר על הניסיון של נתניהו לנצל אתר תקשורת ציבורי למטרות פוליטיות קטנוניות ומבישות, ועוד כנגד "שותף קואליציוני" בכיר. אבל בישראל - שבה כל עבריין בפוטנציה - וגם לשעבר, הופך לקרבן מסכן, הרי שהכול אפשרי.
גב' בנט איננה חשודה בפלילים
איש איננו משלה את עצמו כי נפתלי בנט ורעייתו צנחו מבתים דתיים ממש וכי בעברם לא תמיד הוא חבש כיפה והיא לא תמיד נצמדה לחצאית או לשמלה. גם אנשי ה"בית היהודי" - שמאז 2013 מגבים אותו, ידעו את האמת הזו, שמי שהפך לראש עבורם היה פעם חילוני וגם כיום קשה לומר שהוא שייך לרמת שמירת המצוות של יוצאי ישיבת "מרכז הרב". אבל כל זאת עדיין איננו בבחינת הונאה פלילית, ובטח שלא פלילית. גם בימים שגב' בנט עבדה היכן שעבדה היא לא מעלה בכספי ציבור ואפילו לא רדתה בעובדי מקום עבודתה. היא לא התפרצה בהתפרצויות זעם או זרקה חפצים על ברי פלוגתא. ואת זה ידע גם מר נתניהו - כשפנה למי שפנה כדי להכפיש את גב' בנט. מסתמא שנתניהו חפץ היה לשלוח אש אישית לגב' בנט אולי מתוך מירמור על האש שחטפה באותה עת רעייתו, גב' שרה נתניהו. ומדוע דווקא לעבר גב' בנט? אולי כדי שגם בנט ירגיש מה שמרגיש נתניהו כשתוקפים את אשתו שרה. אבל שוב - למה דווקא בנט? ייתכן מאוד שהסיבה לכך היא שבנט איננו סתם ראש מפלגה קואליציונית אלא כזה ששרת המשפטים היא לא רק ממפלגתו אלא גם בת חסותו, ונתניהו ציפה ל"מטרייה אוירית" מאנשי שלומו וממינויו במשרד המשפטים. אם זו באמת הסיבה אז נתניהו היה מזמן צריך ללכת הביתה ובראש מושפל.
מותקף מימין ולא רק משמאל
נתניהו אוהב להתקיף את השמאל והתקשורת כמי שאשמים בהפללתו אבל נותני
המתנות - שעליהן חשוד נתניהו, אינם אנשי שמאל, ובראשם ארנון מילצ'ן. גם מפכ"ל המשטרה לשעבר - רוני אלשיך, איננו איש שמאל אלא חובש כיפה סרוגה ואיש ימין המקורב לאדמו"ר ממודזי'ץ, סמן ימני ביהדות החרדית. ובל נשכח גם את היועץ המשפטי הנוכחי - אביחי מנדנבליט, המגיע מבית בית"רי ונמנה על הימין והחרדים, וכמובן מינוי מובהק של נתניהו עצמו. גם מני נפתלי גדל בחממת ראש הממשלה. והרשימה עוד ארוכה. הללו אינם בעלי מניעים אישיים נגד רה"מ ורעייתו אלא שהם פשוט ממלאי תפקידים ציבוריים שאינם מוכנים לטייח ולשקר ממרום תפקידם רק משום שמונו ע"י נתניהו לתפקיד ו/או משום שהם שותפים לעמדותיו הפוליטיות - המדיניות.
גב' בנט מול משפחת נתניהו
נתניהו צווח שוב ושוב שיעזבו לנפשם את בני משפחתו אך במקרה בנט הוא דווקא בחר להיטפל לבת משפחה בעניין רכילותי מהעבר, למרות שלא מעדה מעולם מבחינה פלילית. ובאשר למשפחתו שלו, הרי שאפשר היה לקבל את טענת נתניהו אילו בנו, יאיר, לא היה נטפל לכל אחד ואחד ומקלל אותו בקללות הנבזיות ביותר, כולל את השכנים מקיסריה. נתניהו גם שכח שאשתו איננה בדיוק גב' בנט - הנמצאת הרחק מהזרקורים, אלא מי ששוב שוב ושוב מעורבת בשערוריות וסקנדלים ציבוריים שיוצאת מהם אש הגזענות, השתלטנות והפגיעה הקשה בעובדי ציבור.
הג'נטלמן
אין ספק שנפתלי בנט הוא ג'נטלמן שאחרת הוא מזמן היה יורה על איזו נכרייה אמריקנית שהייתה נשואה לראש ממשלה ישראלי ומעולם השניים לא קיימו מצוות - דבר ההופך את ה"גיור" שלה, לצחוק, והכול כשאותו ראש ממשלה לעתיד היה בכלל בתפקיד "ביטחוני" אמריקני ובשם בדוי. כל זאת לא הפריע לאותו ראש ממשלה לטעון לימים - בעצרת האו"ם, שהוא מייצג אלף דורות של יהודים. אבל כאמור, בנט לא נפל למלכודת הרפש של נתניהו.

תאריך:  09/12/2018   |   עודכן:  09/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האישה שאיתו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מי אמר שנתניהו נתן את ההוראה?
עמוס שנער  |  9/12/18 09:44
2
הגזמת קשות
ארי כספי  |  9/12/18 13:36
3
יש מספיק מספיק סיבות מלתייחס  ל"ת
לבנט מר קופמן  |  9/12/18 23:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
הגיע הזמן לשחרר ולהשתחרר ולאפשר לגבר להיות רגיש ועדין ואצילי ומאפשר ובעל חסד    לאפשר לאישה להיות עוצמתית אסרטיבית בעלת בית מלאת חיים    תהליך התשובה שלנו מזהויות משובשות עובר דרך חתחתים ומשברים בבית הפרטי של הזוג וגם ברמה הלאומית והעולמית
יצחק מאיר
אין הסופר המקראי חוסך את הסיפור שבתוך הסיפור, שיש בו עלילת חיים סוחפת של נער שאחיו רואים בו מי שהפעיל קסמו על אביו כדי ליטול מידו מה שהיה שלהם, של שנאה שלא עצרה על סף עינוי אב זקן בלמעלה מעשרים שנות אבל שווא
פנינה דבוסק
האם שילוב ילד בעל מוגבלויות במסגרת המוגדרת "רגילה" הוא נכון? האם יש בו יתרונות, או לחלופין, רק פערים? ומדוע ההורים בישראל 2018 מעדיפים למדר את השונה?
אהרון שחר
במילה אחת: לגליזציה, בשתי מילים: "עלה לבן"    מבלי ששמנו לב, כל תחום הפשיעה העצום של פשעי הסמים מומצא! כפי שאנחנו בראנו אותו כך אנו יכולים להיפרד ממנו לשלום ולא להתראות
אסתר שניאורסון גרי
וזוהי מעלתן של נרות חנוכה - הקב"ה ציווה, שמלבד זה שביכולתו של איש ישראל לעשות מביתו דוגמת בית המקדש ולהזכיר את הנס שהיה במנורה שבבית המקדש - הנה נוסף לזה, שיוסיף באור על מה שדלק במנורה שבבית המקדש - שידלקו שמונה נרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il