X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוהדי בית"ר ירושלים שתבעו את סיום דרכו של יוסי מזרחי מבקשים להחזיר הביתה את הסמל אלי אוחנה ל-ONE נודע שגם אסולין חוזר לבית"ר
▪  ▪  ▪
אוחנה וגאידמק. הסמל שוב יהיה בקרוב בטדי? [צילום: ONE]

פרסום ראשון: אוהדי בית"ר ירושלים, שהביאו לסיום עבודתו של יוסי מזרחי בקבוצה, דרשו מהבעלים ארקדי גאידמק: אנחנו רוצים לראות את אלי אוחנה חוזר הביתה בעונה הבאה. בכל מקרה, פניה רשמית לאלי אוחנה תעשה רק בסיום העונה כדי לא לפגוע בהפועל כפ"ס.
כמו כן, ל-ONE נודע שגם ליאור אסולין, חלוצה של בני יהודה בעונה החולפת, חוזר לשורת האלופה וישחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה.
כזכור, אלי אוחנה עזב את בית"ר ירושלים לאחר מחזור ליגה אחד בלבד בעונה שעברה, עונתו הראשונה של ארקדי גאידמק כבעלים של בית"ר ירושלים.
אוחנה לא הסתדר עם גאידמק בתחילת דרכו בבית"ר ירושלים, ובמיוחד לא עם ההצהרות שלו בתקשורת מה שהביא לסיום עבודתו של אוחנה בטדי. אולם מאז היחסים בין השניים השתפרו, וגאידמק אף רמז לא פעם כי אוחנה הוא המנהיג שבית"ר ירושלים צריכה.
באירוע השקת הספר "אני אוהב אותך בית"ר" השבוע גאידמק לחץ יד חמה לאלי אוחנה, והסיכויים שאלי אוחנה יהיה מאמן בית"ר ירושלים בעונה הבאה על-פי מקורבים יודעי דבר גדולים ביותר. באותו אירוע אגב, פנו רבים מאוהדי בית"ר לגאידמק וביקשו ממנו לעשות הכל על-מנת להחזיר את אוחנה לטדי.
אוחנה יועדף על פרננדז
שם נוסף שעלה כמועמד לחזור לבית"ר ירושלים הוא שמו של לואיס פרננדז, מאמנה הצרפתי של בטיס סביליה הספרדית, שאימן את בית"ר ירושלים מיד אחרי עזיבתו של אלי אוחנה. פרננדז כבר רמז שהוא לא פוסל שום אפשרות, כולל לחזור לטדי בעונה הבאה.
אולם, ל-ONE נודע שאם גאידמק יצטרך להכריע בין אוחנה לפרננדז, לאוחנה יש כרגע סיכויים טובים יותר לקבל את התפקיד.
לאחר סיום עבודתו בבית"ר ירושלים נותר אוחנה מחוסר עבודה מבחירה למשך חצי שנה, עד שהגיעה ההצעה מהפועל כפ"ס. הקבוצה של אלי טביב היתה אז בצרות צרורות, אחרונה בטבלת ליגת-העל עם סיכויים אפסיים להינצל מירידה.
למרות זאת אוחנה החליט לקחת את הסיכון וחתם על חוזה לשנתיים (כולל העונה הנוכחית) במטרה לבנות את הקבוצה מחדש ולהעלות אותה מהלאומית אם יהיה צורך בכך. אולם מאז הגעתו של אוחנה לכפ"ס החלה הקבוצה לצבור נקודות בקצב מרשים, ובמחזור האחרון של העונה שעברה אף הושלם הנס וכפ"ס שרדה בליגה.
לאלי אוחנה אין חוזה בעונה הבאה בהפועל כפ"ס, אולם יש חוזה ג'נטלמני בינו לבין הבעלים אלי טביב. אוחנה ידוע כמאמן התקפי במיוחד, ולא פלא שאוהדי בית"ר מתגעגעים אליו אחרי הביקורות שהשמיעו שמהלך העונה על סגנון המשחק הלא אטרקטיבי של קבוצתם.
את תגובתו של אלי אוחנה לא ניתן היה להשיג.
גם אסולין בדרך חזרה
עוד אחד שעשוי לעשות את הדרך חזרה לירושלים בעונה הבאה הוא ליאור אסולין, חלוצה של בני יהודה, שעזב בקיץ החולף את הקבוצה עם הגעתו של אוסי ארדילס.
זה לא סוד שארקדי גאידמק מאוד מעריך את אסולין, ובמהלך העונה החולפת הוא אף התבטא לא פעם בעניין ואמר שהוא היה מאוד שמח לראות את אסולין בבית"ר, במיוחד משום שהוא שחקן שמשקיע את כל כולו בקבוצה. הדברים נאמרו כביקורת על חלק משחקניה הנוכחיים של בית"ר.
אסולין כבש העונה 13 שערי ליגה במדי בני-יהודה, והוכיח שוב שהוא אחד החלוצים הטובים בארץ. אם אסולין אכן יחזור לבית"ר, זאת תהיה הקדנציה השניה שלו בקבוצה לאחר ששיחק שם במשך שנתיים. אגב, אלי אוחנה היה זה שהביא את אסולין לבית"ר.

תאריך:  18/05/2007   |   עודכן:  18/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האוהדים לגאידמק: החזר את אלי אוחנה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אוחנה איזו זקוק לגאיידמק או
אוהד ירוק - מחיפה  |  19/05/07 01:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
מטען חבלה התפוצץ במסגד בדרום הודו    לפחות שבעה בני אדם נהרגו וכ-40 נוספים נפצעו
אריאל שמידברג
עבדאללה השני אמר כי "הכיבוש הישראלי הממושך, וחוסר ההתקדמות לקראת הסכם שלום, פגעו קשות בעם הפלשתיני"    שלושה מכל חמישה פלשתינים אינם מצליחים למצוא משרה פנויה כדי לפרנס את משפחותיהם, אמר מלך ירדן
עידן יוסף
אירוע הנצחה לקול השלום התקיים בחוף גורדון בתל אביב
מתי טוכפלד
יממן מיגון ל-1,300 דירות - "לי ולראש הממשלה יש נקודת מבט שונה"    נתניהו ביקר בעיר ותקף את הממשלה    קסאם נחת 100 מטר מחברי סיעת הגימלאים
אריאל שמידברג
אוניברסיטת טרמו סגרה כמה פקולטות במטרה למנוע את הרצאתו של האקדמאי הצרפתי רובר פוריסון, שהורשע בעבר בהכחשת פשעים נגד האנושות    פוריסון טוען כי הנאצים לא עשו שימוש בתאי גזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il