X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לעיתים, מוצרי החשמל/מותגי המדבקה המונחים על המדף, מיוצרים במספר אריזות ושמות שונים על-מנת לתת לצרכן "אפשרות בחירה ומגוון ואפשרות בחירה בין החלופות השונות"
▪  ▪  ▪
לא תמיד יש הבדל [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל/פלאש 90]

השוק הישראלי מוצף בסחורה מהמזרח, לרבות מוצרי חשמל קטנים, אשר נמצאים גם בחנויות המתמחות וגם בחנויות לא מתמחות לרבות רשתות מזון.
ניתן לחלק את הקטגוריה גם לפי מוצרים ממותגים ומוצרים לא ממותגים, קרי מוצרי מדבקה, אשר נקנים בדרך-כלל מספקי מחיר, אשר הפער בינם לבין מתחריהם לעיתים הוא פער של סנטים בודדים.
יבואני המותגים, כפופים בדרך-כלל לחברות האם ומחויבים בסטנדרטים מערביים של איכות, שירות ומלאי חלפים ישנם. גם יבואני מדבקה, כמו למשל המילטון, יונדאי, סלמור, גולד ליין, אשר שומרים על המותג ובונים אותו בהתמדה ולאורך שנים כולל מתן אחריות וחלפים, אולם ישנם אחרים אשר מרבים להחליף יצרנים, שמות ואריזות ולא בטוח כלל שמחזיקים מלאי חלפים ו/או מעבדה ומצהירים שיחליפו חדש תמורת מקולקל, אולם גם זה בערבון מוגבל, שכן לא בטוח כלל שיש להם מלאי מספיק ייעודי.
יבואני המדבקות מקפידים לתת למוצריהם שמות מבטיחים ולרוב בלועזית, למעט אולי רק זק"ש, מתוך הנחה סמויה ששמות אלה מבטיחים ניחוח בינלאומי ואיכות גבוהה.
חנויות החשמל המתמחות מקפידות להציג מוצרי חשמל עם מותגים בינלאומיים מוכרים וידועים אשר מחירם גבוה יחסית לצד מוצרים מוזלים יותר, קרי מוצרי חשמל עם מותג מדבקה שנבנה על-ידי היבואנים המקומיים בארץ.
מנגד, החנויות הלא מתמחות ובעיקר רשתות המזון, מציגות בעיקר מוצרי מדבקה, חלקם עם מותג מוקפד, הכולל גם שירות ואחריות וחלקם עם מותגים מתחלפים, קרי אריזות קרטון בשלל שמות לועזיים, אשר לכאורה אין כל מחויבות עתידית להמשך הימצאם בנקודת המכירה גם בעתיד, מציאות אשר נראית לדוגמה ביינות ביתן ומגה בעיר, אשר קונים מוצרי כלי בית וחשמל ביתי מכל הבא ליד ובעיקר מוצרים זולים לכאורה ומחזיקים לאחרונה מותגי מדבקה כמו fix, cobra המיובאים על-ידי אוהב ציון, יבואן כלי בית שהחל לאחרונה לייבא מוצרי חשמל גם דרך מותג בשם סוזוקי אלקטריק.
לעיתים, מוצרי החשמל/מותגי המדבקה המונחים על המדף, מיוצרים במספר אריזות ושמות שונים על-מנת לתת לצרכן "אפשרות בחירה ומגוון ואפשרות בחירה בין החלופות השונות", אולם בפועל, השוני ביניהם דל ולעיתים גם לא קיים למעט השם והאריזה.

תאריך:  13/12/2018   |   עודכן:  13/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא כל מוצר חשמלי באריזה נאה הוא מותג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
השב"כ וצה"ל הצליחו במבצע מודיעיני ללכוד את המחבל אשרף נעאלווה הרוצח מברקן ואת חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בצומת עופרה. מדובר במכה לחמאס ולאירן שניסו להצית את הגדה, הרש"פ לא התערבה בפעילות צה"ל, גם לה היה אינטרס בחיסול המחבלים
רפי לאופרט
דמוקרטיה היא ארגון חברתי חי, שזקוק לשם שרידותו למערכת חיסון עצמית אפקטיבית. כושר זה חייב להיות מובנה בנורמות המבנה, הפעולה והבקרה העצמית של זרועות השלטון. כשהוא פועל כהלכה הוא אינו זקוק לשומרי סף, וכשאינו פועל כהלכה יש לתקנו
יובל לובנשטיין
הציבור אינו יכול להשאיר את נושא עליית המחירים רק לשיח רעים ביום שישי בערב, אלא לקחת יוזמה אקטיבית ולמתן את הקניות ולהוריד את מספר המוצרים שהוא קונה
עמוס גלבוע
האסטרטגיה היא שילוב של מתן אספרין עם מכות נאבוט חזקות על-מנת להרתיעו ולהשיג רגיעה    המכה האחרונה הייתה חלשה ולא מספקת    כל החלופות האחרות הן חסרות תכלית ויכולת מימוש
יאיר נתיב
"חוק גדעון סער" הוא חוק מיותר ולא מועיל    הוא עלול להביא לפירוק הליכוד ועלייתה של ממשלת שמאל    החוק לא יעזור לראש ממשלה בנימין נתניהו, אם וכאשר יוגש כתב אישום והבג"ץ יחייב אותו להתפטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il