המשביר לצרכן שהיה עד לפני מספר חודשים אחד המפרסמים הגדולים בתקשורת, הוריד פרופיל באופן חד, כנראה על-פי דרישה בלתי מתפשרת של הבנקים וכל זאת על-מנת לעמוד בדרישות קפדניות שיביאו אותו למצב של העדר חידלון.
המשביר לצרכן נוקט מאז היווסדו בשיטה של מחיר גבוה ותלוש לכאורה מהמציאות, לצד הנחות גדולות, מרשימות ומפתות, אשר לא אחת דורשות מהקונה סיוע צמוד של מחשבון על-מנת להגיע למחיר הסופי.
אולם גם חרף מאמצי שיווק יצירתיים ונאמנות בלתי מתפשרת של יועצות המכירה שלו, ניצב המשביר לצרכן לכאורה מול מציאות של העדר אטרקטיביות לצד חלופות טובות המציעות הצעת ערך טובה ומשופרת ביותר.
נראה שגם יבוא מקביל של מותגים במספר מצומצם של מוצרים, אינו מצליח להפיך רוח חיים בגוף שנראה שהוא מיותר לכאורה בשוק הישראלי.
גם כניסתה של שופרסל ברשת be אינה מוסיפה למשביר לצרכן בריאות, שכן הרשת מחזיקה שלל מותגי בישום ורצונה לחדור לשוק ינגוס בוודאי, חלק לא מבוטל מהמכר והרווח הקיים, כך שהעתיד אינו מבשר טובות למשביר ולבעלי האג"ח שלו, אשר נראה שפעלו בפזיזות וללא קריאה של מספר מהלכים קדימה, גם כאן על חשבון ציבור החוסכים, אשר תשואתם על השקעתם פחתה.