X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בארגון חמאס טוענים כי הקדמת הבחירות בישראל היא תוצאה ישירה של ה"התנגדות" הפלשתינית ברצועת עזה שאותה מוביל הארגון. בחמאס מעריכים שהממשלה החדשה שתקום בישראל עלולה להוביל לעימות צבאי ברצועת עזה בקיץ הבא
▪  ▪  ▪
עצרת לציון 31 שנה לחמאס בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

ארגון חמאס ממשיך בהפצת שקריו ומנסה לזקוף לזכותו הישגים מדומים בכל הקשור למאבקו בישראל, הפעם הוא טוען כי "ההתנגדות" הפלשתינית שהוא הוביל ברצועת עזה היא שהביאה לפיזור הכנסת והקדמת הבחירות בישראל.
בסרטון שהפיץ הארגון ברשתות החברתיות ב-25 בדצמבר נאמר: "40 יום אחרי התפטרות ליברמן, ההתנגדות מפילה את ממשלת הכיבוש, מנהיגי המפלגות מסכימים על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות-מדוע עכשיו? הקואליציה נכשלה בהעברת חוק הגיוס בגלל שאין לה רוב עקב התפטרות ליברמן בגלל הניצחון של ההתנגדות ברצועת עזה, נתניהו התנגד להקדים את הבחירות אחרי התפטרות ליברמן והוא פועל היום להקים קואליציה ימנית דומה לקואליציה הנוכחית שהיא הימנית ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל, האם הקואליציה הבאה תעמוד בפני ההתנגדות?"
לאחר התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון טען ארגון חמאס כי ההתפטרות באה כתוצאה מפעילותו נגד ישראל למרות שהאמת היא שליברמן התפטר בגלל מחלוקות עם ראש הממשלה על הדרך בה יש לטפל בטרור מרצועת עזה ובגלל שלא קיבל גיבוי משרי הקבינט. גם הפעם ממשיך ארגון חמאס לשקר, הוא מציג תמונה מעוותת כאילו הקדמת הבחירות היא כתוצאה מכך שלקואליציה אין רוב בגלל שליברמן מסרב לתמוך בחוק הגיוס, בעוד שההערכות של כל הפרשנים הפוליטיים בישראל היא שהבחירות הוקדמו בגלל החקירות הפליליות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
גורמים בחמאס טוענים כי המערכת הפוליטית בישראל נקלעה למשבר פנימי בגלל שישראל ספגה בעימות מול חמאס ברצועת עזה ירי של כ-400 רקטות ובגלל חשיפת פעילות הכוח המיוחד של צה"ל שפעל באזור ח'אן יונס, ההערכה בחמאס היא כי לאחר הבחירות עלולה לקום ממשלה חדשה שתנסה לשקם את כוח ההרתעה של ישראל, דבר שמגביר את סכנת העימות הצבאי עם חמאס בקיץ הבא. בארגון חמאס שמחים על הקדמת הבחירות בישראל ועל האפשרות כי יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, בארגון מעריכים כי מפלגת הליכוד תנצח בבחריות בחודש אפריל וכי מדיניותה תהיה קשה יותר כלפי הפלשתינים.
גורמים בחמאס אומרים כי הסיכוי שתקום ממשלה חדשה מתונה בישראל שואפים לאפס וכי הציבור הישראלי נוטה לקיצוניות והוא ברובו הפך לימני, קיצוני וגזעני שאיננו מאמין בשלום עם הפלשתינים אלא בהמשך הכיבוש וחיזוקו. השורה התחתונה מבחינת חמאס היא כי לא צפויים שינויים לטובה עבור הפלשתינים בעקבות הקדמת הבחירות וכי הממשלה החדשה שתקום בישראל תזכה אף היא לחיבוק חם מהנשיא טראמפ.

תאריך:  26/12/2018   |   עודכן:  26/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
משה הוא מצאצאי לוי, יוסף אחיו של לוי    בהיות יוסף רחוק מארצו נשא לאשה את אסנת המצרייה, מנשואים אלו נולדו הילדים אפרים ומנשה, אבות לשבטים בעלי משקל סגולי וייחודי בחברה הישראלית
עידן יוסף
הכנסת אישרה סופית את ביטול הסדרי קיצור שליש למבצעי מעשי טרור, והם לא ישוחררו בשחרור מוקדם    "אין כאן שום שיקול של שיקום ורק שיקולי הרתעה לנגד עינינו"
שירה הלוי
המצב המדאיג שמשפחות שביתם נפגע משיגור של טיל, נותרים בסמוך לאירוע לבדם ללא תמיכה נפשית רשמית
אסתר שניאורסון-גרי
"ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעיניכם ולצנינים בצדיכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"
משה חסדאי
80 שנה בדיוק אחרי חורבן בית הכנסת הגדול בעיר קלינינגרד (קניגסברג, בירת פרוסיה) ברוסיה, נחנך בית הכנסת מחדש    קמפיין התרמה למען מכינת עלי, הצליח לאסוף 1.3 מיליון שקל בתוך שלושים שעות
רשימות נוספות
"יש חלופה לחוק ההסדרה"  /  איתמר לוין
"הכסף של נתניהו לחמאס מופנה נגדנו"  /  מחלקה ראשונה
אריאל עוצר ייבוא תוצרת חקלאית מהרש"פ  /  עידן יוסף
השנה החולפת הייתה מאכזבת  /  ראובן לייב
רק מו"מ ישיר  /  יוסי אחימאיר
מאמץ מצרי למנוע הסלמה  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il