X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - מוחלט, נעשו מיליונרים, אזלת-יד, מאיפה הכסף? ופיפוי שבת שלום
▪  ▪  ▪
עורר התלהבות [צילום: מפלגת חוסן לישראל]

א. שידור ציבורי
תמיכתי העקרונית בשידור הציבורי פוחתת במהירות לנוכח המציאות, העולה מגלי צה"ל, מקול ישראל ומתאגיד כאן, שהפכו לשידורי תעמולה פוליטיים לחלוטין. לכן, תמהתי לקרוא, כי השופט חנן מלצר מבית המשפט העליון קבע לא פחות ולא יותר - "משנוסד שידור ציבורי - אין לבטלו". כלומר, השידור הציבורי הופך לקבוע ולמוחלט. נדמה לי, שאין רשות במדינה, שזכתה לקביעות מעין זו.
כאן שוב הפעיל בג"ץ את הזכות, שנטל לעצמו, לבטל החלטה של הכנסת, שנבחרה על-ידי העם, הריבון, ולהעדיף עליה את שיקול-דעתו של שופט, שמונה בקומבינה בוועדה למינוי שופטים.
ב. סֶוֶן אפּ
כמה חודשים אחרי אסון אוסלו המביש, הגעתי לביקור בעזה כאורח רשות הטרור הפלשתינית. הצמידו לי בכיר ברש"פ, דובר עברית, שליווה אותי. שוחחנו די בפתיחות על חיינו, על משפחותינו, על לימודינו - עם הרבה ביקורת צינית על ממשלתנו ועל הרש"פ.
שמעתי, שבעזה מכנים את ה'ראיס' יאסר ערפאת, חתן פרס נובל לשלום, סֶוֶן אפּ - בגלל עמלה של שבעה אחוזים, שהוא גובה מכל מה שנכנס לעזה, אמרתי.
הבכיר הפלשתיני חייך, והתפלא, שהכינוי הגיע עד אליי. עשיתי שיעורי-בית לקראת הסיור, חייכתי. היה לנו ממי ללמוד בעניין השחיתות, ענה לי. יש אצלכם מורים מצוינים.
נזכרתי בביקורי בעזה כשדובר על היותו של אבו מאזן, מכחיש השואה, יורשו של סֶוֶן אפּ, מיליונר. כנראה, הנהגה של ארגון טרור היא עסק מכניס ביותר, או שמא הצליחו יאסר ואבו מאזן להתעשר על גבם של תושבי יהודה, שומרון ועזה - בזכות הטיפשות של המדינות התומכות, המזרימות מיליארדים לבור ללא-תחתית, שה'ראיסים' סוחטים בלי הפסקה.
ג. הקוזאקים הנגזלים
זועקים הקוזאקים הנגזלים בקול רם מאוד על שראש הממשלה הודיע סוף-כל-סוף, שיש לשים קץ לנוכחות של כוח המשקיפים הבינלאומי הזמני בחברון (TIPH). מאז הצבתו בחברון, לפני 25 שנה, מנהל כוח המשקיפים מדיניות אנטי-ישראלית - אם לא אנטישמית - בוטה בחסות מטרייה בינלאומית מפוקפקת. יתר על כך, אנשיו נתפסו לא רק בהסתה אלא גם במעשי חבלה במכוניות של יהודים.
כוח המשקיפים בחברון נוצר בחטא, וקיומו הנמשך הנו סימן לאזלת-ידה של הממשלה. איננו צריכים אותו, ואיננו צריכים לאפשר את פעולתו המזיקה.
ד. מי מימן?
עשרות אוטובוסים הסיעו את המפגינים מהעדה האתיופית להפגנתם הגדולה בתל אביב נגד אלימות המשטרה. ואני תמה מי מממן את הסעת המפגינים לכל ההפגנות הללו?
ה. שקר הסקר
קשה לא לראות את התלהבות התקשורת מהופעתו של בני גנץ, שדקלם היטב את מה שהכתיבו לו כותבי נאומיו. הם רק שכחו להסביר לו על פּיפּוּי - למרות מוזרותו, זה המונח העברי לתנועות ידיים בעת הדיבור. לא נורא. עד תשעה באפריל אולי ילמד הגנרל כמה דברים חדשים.
"בהנחה שעורכי הסקרים אינם רמאים מדופלמים, מדוע הם מספקים שירות שהם יודעים שאינו אמין, ושמים את שמותיהם על תוצאות שהם יודעים שאין בהן ממש? נורא פשוט: כסף ופרסום. זו לא רמאות; זו הזניה. וכך יש לנו עיתונאים הפועלים לקדם מטרות פוליטיות יחד עם סטטיסטיקאים הפועלים תמורת אתנן. את התוצאות נמשיך ונראה מדי יום. כדאי לתת להן את היחס המתאים: התעלמות מתוך בוז", כך סיכם איתמר לוין בחדשות מחלקה ראשונה את מה שהיה לו להגיד על הסקרים המחמיאים, שפברקה התקשורת בעקבות דקלום גנץ.
וזה, כמובן, מזכיר לי שני עניינים. ראשית, את ד"ר יוסף בורג, "מדבר סקר תרחק". ושנית, את שמעון פרס, הלוּזֶר הנצחי, שניצח בכל הסקרים, אך מעולם לא ניצח במערכת בחירות; ולו הדבר היה תלוי בתקשורת הוא היה ראש ממשלתנו. כנאמר, צריך להחליף את העם לפני שיקלקל את פברוקי הסקרים.

תאריך:  31/01/2019   |   עודכן:  31/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנועות ידיים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כנראה שכל ההפגנות הצעקניות
הקרן  |  31/01/19 22:18
2
בן צדף, הוא פרי פיגולים של
אחיקם בן-שצף  |  1/02/19 07:16
 
- דברים בוטים ובהמיים של אדם
מגיב גס רוח  |  1/02/19 18:10
3
סקר-"הנבואה" שלא מגשימה עצמה
שמעון מהצפון  |  2/02/19 19:26
4
מסכימה לכל מילה.
גלית חדרה   |  2/02/19 19:27
5
פרס ראש ממשלה ע"י אהרן ברק וכו
גדעון ארליך  |  2/02/19 22:03
6
להעיף את ביה"מ העליון
שפרירית  |  3/02/19 04:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איציק וולף
סרטון ההזמנה לאירוע התנעת קמפיין הבחירות של מפלגת שס מציג את הרב שלום כהן כאב הרוחני החדש ורק פריים אחד של הרב עובדיה יוסף    אחת הנשים המופיעות בסרטון טוענת שהמפלגה היא מקום של שוויון    לראשונה מונתה אישה כדוברת המפלגה במגזר הכללי
זוהר בן-אשר
בני גנץ הצליח לייצר נאום שהפך לסרח-עודף חסר כל חשיבות את הוויכוח שאותו ניסה נתניהו להעצים - הוויכוח הדמיוני בין שמאל לימין והדמוניזציה של הטבעת התווית "שמאלנים" על כל מי שיש לו אפילו טיפה של ביקורת על השלטון המושחת
איציק וולף
המועצה הציבורית שהקימה מפלגת הבית היהודי צמצמה את רשימת המועמדים לתפקיד יו"ר המפלגה מתוך רשימה של עשרות מועמדים    "המועצה אינה עוסקת בבחירת מועמדת למשבצת האישה לעת עתה"
יובל כהן
האוזניים שלי תמיד מזדקפות כשמועמד פוליטי מבטיח "לשרת את אזרחי ישראל, בכל מקום שהם"    יהודי שרוצה לעזור לי? זה תמיד מעורר חשד
איתמר לוין
ה"סקרים" שפורסמו לאחר נאומו של בני גנץ אינם שווים דבר. אז למה מפרסמים אותם? לכלי התקשורת יש מטרה פוליטית ואילו הסוקרים מקבלים אתנן נאה
רשימות נוספות
מגעים לבלוק טכני בימין הדתי  /  איציק וולף
"בריאות לא עושים בדיבורים"  /  מירב ארד
"לא נאפשר הסתה נגד התרבות והתקשורת"  /  עידן יוסף
כובע אדום  /  אברהם בנמלך
ניסיון לעשות סדר בבלגן של גנץ  /  יורי מור
חקירות נתניהו  /  מרדכי ליפמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il