X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנימין נתניהו לא מתכוון להיות ראש ממשלת קקמייקה, כזה הנשען על ארבע משענות קנה רצוץ, שלושה רמטכלי"ם וש"ג אחד, נתניהו הולך על כל הקופה (וקול הקופה) או שתתנו לי רוב, או שה"מעברה" גנץ, לפיד, אשכנזי, יעלון תקרטע למשך כמה שבועות עד שיוכרזו בחירות חדשות.
▪  ▪  ▪
נתניהו. מבין את הדינמיקה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ה"איחוד", עלק, של גנץ, לפיד, אשכנזי ויעלון (להלן גלא"י) הוא עוד אירוע פוליטי שבנט לא צפה מראש. האיחוד הזה מעמיד בפני הימין שתי חלופות, זה או נתניהו עם הליכוד או מעברה חסרת כל חוט שדרה מדיני ביטחוני, רמטכלי"ם לרוב, ש"ג אחד, אך אפס בריבוע חוט שדרה מדיני/ביטחוני.
שוב הוכיח נתניהו, שהוא מבין מאוד את הדינמיקה של המערכת הפוליטית בישראל, שוב הוא הוכיח שהוא ידע להיערך לדינמיקה הזו, ושוב הוא הוכיח, לצערם של רבים בימין, שיחסים אישיים ושנאות אישיות, הן מוטיב משמעותי מידי בדרך קבלת ההחלטות שלו, מה שהשאיר את עיקר הימין כגוף מפוזר ומופרד, ואת השמאל כגוש מאוחד (פחות או יותר). כלומר, היערכות אותה תכנן נתניהו מראש הייתה זעירה, שולית, כאשר את מירב הכוח הוא לא ניסה אף לאחד, לפחות לא פומבית.
על מה משחק נתניהו, לפחות מכאן ולהבא? ובכן, שם המשחק הוא Double or nothing או שהוא לוקח את כל הקופה (ואת קול הקופה), עם רוב קולות לליכוד מעל כל רשימה אחרת, ורוב קולות לימין מעל גוש השמאל, הכולל גם את ה"מעברה" של גלא"י, או ש"מעברת" גלא"י תקבל את ההגה לידיים ותתפרק בידיים של עם ישראל כמה שבועות לאחר הבחירות.
הוא אומר לעצמו, אני לא הולך לבנות ממשלה בה השותפים הם שקולים לי בכוחי ואשר יסכלו כל החלטה שאנסה להעביר. זה יהיה מר גורלה של ממשלת הקקמייקה של "מעברת" גלא"י ככל שתוקם כזו, אם אני לוקח את הבחירות אז אני לוקח, ואני שולט. ואם אני לא ראש ממשלה, לא קרה כלום. יש מאבק משפטי שצריך לנהל, צריך להביא כסף, נצא לסיבוב בעולם, ניתן סדרות של הרצאות בכל רחבי תבל, אשר יממנו את ההליך המשפטי כל הדרך לזיכוי, לא אלמן ישראל.
בעצם, לנתניהו אישית זה לא Double or nothing אלא Double or double, לעם ישראל – זה או ראש ממשלה ומפלגת שלטון, או "מעברת" קקמייקה.

תאריך:  26/02/2019   |   עודכן:  26/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו – Double or nothing
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקבר של קאיה היה קדוש. ל"ת
קברות חללנו זוהמו  |  27/02/19 14:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עידן יוסף
בהחלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, כל כלי תקשורת שידווח על סקר ולא יכלול בו מפלגה שנסקרה והשיגה אחוז ומעלה מתמיכת הנשאלים, מסתכן בקנס או מאסר
עידן יוסף
יו"ר ש"ס תקף את כחול לבן, אך נמנע מלתקוף את גנץ    "יהפכו את השבת לעוד יום של חול, עורכי דין יצטרכו לעבוד בשבת ואותו לפיד יחלק את הכותל לשתיים"    הודיע כי יישאר שר הפריפריה בממשלה הבאה
עידן יוסף
בסרטון שפרסמה המפלגה נגד גנץ נראה בית עלמין צבאי ואזהרה כי עלייתו לשלטון תביא עימה פיגועים    יו"ר יד לבנים: תוציאו את חיילי צה"ל מהשיח הפוליטי    נתניהו: תקלה מצערת, הוריתי להסיר את השידור
חיים שטנגר
הצבע האדום, פשוט נעלם מן העין ואבד במרחב האין. מעניין האם במפגן האחד במאי שיתקיים, השנה - בדיוק שלושה שבועות ויום אחד, לאחר הבחירות הקרובות האמורות להתקיים בתשעה במאי - יצעדו עוד מתי המעט, הנוהגים לצעוד במפגנים אלה, באותו תאריך, עם דגלים אדומים ובסיסמאות הקלישאתיות דוגמת: 'מדינה יהודית - מדינה ערבית' או: 'שתי מדינות לשני עמים'
עומר מואב
עמרים ברקת, "צ'ק ללא כיסוי: החוסרים, הבעיות, הטעויות המביכות והצד החיובי במצע שצפוי למפלגת 'כחול לבן'", באתר גלובס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il