X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: אז מה חדש אצל נשות הפרובוקציה? קמפיין הבחירות ופסטיבל הגראס כן לקנביס הרפואי, לא לסמים ולקינוח גזר בריא
▪  ▪  ▪
אכלו גזר טרי [צילום: ענת חרמוני/פלאש 90]

מודל טראמפ
דומה שלא צריך להיות רב הכותל, ואפילו לא משטרה, כדי להבין שההתנהגות של נשות הכותל הרפורמיות בראש חודש אדר (וּבכלל) הייתה פרובוקטיבית.
מדינת ישראל הוציאה מיליוני שקלים כדי להקצות להן שטח מיוחד באזור הכותל הדרומי, שבו יוכלו להתפלל במעורב, להניח תפילין, לחַזן ולקרוא בתורה כאוות נפשן ללא כל הגבלה. אולם, כמה לא מפתיע, המִתחם עומד מיותם במשך כל השנה. נתנו להן יד, אך הן רוצות להשתלט בהפגנתיות על כל האתר המקודש וּלחללו, ושקולן יהדהד ברמה בתוך המעוֹז היהודי הקדוש תוך רמיסת אופיו המסורתי ברגל גסה. האֵין זו הוכחה לפרובוקטיביות מובהקת?
כדאי שילמדו שיעור מהזוג המלכותי טראמפ, וּלאמץ את המודל הזה. כיצד, למרות היותם גויים, נפרדו בני הזוג הנשיאותי וּמשפחתם לתפילה בכותל, על-פי מיטב המסורת היהודית ותוך כיבוד מנהגי המקום. דברים שרואים משם כבר אמרנו?
פרופורציות בבקשה
בעקבות תנועת 'זהות יהודית' שהעלתה לכותרות הראשיות את הנושא הפופולרי - הלגליזציה של הגראס והסמים הקלים, התגלה הגראס כנכס אלקטורלי המושך מנדטים.
ראו מפלגות אחרות כי טוב, והצטרפו אף הן לפסטיבל הגראס התחרותי והמתוקשר, כחלק בלתי נפרד מקמפיין הבחירות הקרֵבות.
רבותי וּגבירותי הח"כים, התהפכתם על דעתכם? קצת פרופורציות, בבקשה.
האם כבר פתרנו את כל בעיות הבריאות הבסיסיות בישראל - העומס והצפיפוּת הבלתי נסבלים בחדר המיון, המחסור בתקנים וּבכוח אדם בבתי חולים, הזקֵנה במסדרון, רשלנות רפואית וּבעיות אתיות אחרות שרק, הכוכב הבלתי מעורער, הגראס, זכה לפריווילגיה תקשורתית וציבורית חסרת תקדים? ועוד לא דיברנו על בעיות ביטחון, אלימות, רצח נשים, דיור, רווחה וחינוך יסודיות, הטעונות טיפול, אם גם נמצאות במִדרג רייטינג נמוך יותר מהסם המתוקשר. די לפופוליזם.
לא ללגליזציה
לאחרונה הקנביס והלגליזציה של הסמים הקלים כבשו את הכותרות בעיתונוּת וּבכל כלי התקשורת, כאשר התגלו כנכס אלקטורלי המושך מנדטים (עיין ערך פייגלין). עם כל הכבוד לכוכב החדש-ישן לדעתי יש להתיר קנביס לצרכים רפואיים בלבד על-פי מִרשם רופא. אך אין לאפשר שימוש חופשי בו לציבור הרחב. זאת לא אחת משום שגרם לתופעות פסיכודליות אצל המשתמשים, אלא בעיקר משום כפי שהוּכח השימוש בו הוא פעמים רבות רק ה'פתיח' שסולל את הדרך לשימוש בסמים כבדים. לכן, בניגוד לטרנד העולמי, אין לעודד את השימוש בסמים בכלל.
גזר בריא
ישראל אהרוני הצביע בטורו בשבוע שעבר על המִרקם העשיר, גּוֹנֵי צבעיו המקוריים, מראהו האסתטי, ואיך לא טעמו המיוחד של הגזר. נכון, שבעידן המארז החיצוני מוּשׂם דגש רב על מרכיבים אלה, המושכים את העין ואת החֵך.
וּבכל זאת דומה שנפקד מהמבוא המעניין העיקר - והוא ערכו התזונתי הרב. הגזר, כידוע, עשיר בסיבים תזונתיים וּבויטמין A ו-C, הידועים כנוגדי חימצון שתורמים לחיזוק המערכת החיסונית, הורדת לחץ הדם, הפחתת הכולסטרול וּשמירה על בריאוּת העיניים, כמו גם מניעת הזדקנות התא וּמחלות הסרטן.
אז אכוֹל גזר טרי (לא להגזים בכמויות), ותהיה לי צעיר וּבריא. צב"ר כבר אמרנו?

תאריך:  14/03/2019   |   עודכן:  14/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
יצחק מאיר
אם לא נחזור לחדרים, תימס האמת כולה והארץ תוצף בשקר פושר ובוחרים ונבחרים יחדיו לא ימצאו עוד רגליהם וידיהם
עומר מואב
מי שהיה ראש הממשלה בעשור האחרון, ולא פעל לצמצום כוחם ההרסני של ועדי השלטר היה נתניהו    כדאי לזכור, שניסנקורן עמד בראש ההסתדרות ובסה"כ עשה את המוטל עליו על הצד הטוב ביותר
אליהו קאופמן
פרשת ה"מועמדת החרדית" של גנץ - עומר ינקלבי'ץ, החלה לצבור תנופה ביהדות החרדית והדעות נחלקות    ב"יהדות התורה" החלו להילחם נגד המשך מועמדותה ואילו גורמים חרדים אחרים דווקא רואים בה "גשר לגנץ" בימים שנתניהו עלול להיות על הקרשים הפוליטיים    וכמובן יש גם את גישושיו של אריה דרעי מאחורי מסיכה פורימית...
עידן יוסף
מספר 2 בכחול לבן מבהיר בעקבות הביקורת כי לא הובטחו תיקים לאבי ניסנקורן    על תמלילי גבי אשכנזי: "לא פגעו בנו, ככה גבי מדבר, הוא גולנצ'יק"
עידן יוסף
טוען כי תנועת דרכנו משתמשת במאגר של מאות אלפי מצביעים, פעילות שאסורה לפי חוק מימון מפלגות, כדי להפיל את שלטון הליכוד ולקדם את רשימת כחול לבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il