X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה התחיל עם בני גנץ, עבר לידיעות אחרונות (ולעיתונות בעולם), משם עבר גם ליאיר לפיד אז כנראה שבניגוד לידע המדעי, תחושת הרדיפה היא ויראלית ומדבקת, בייחוד בגוש הפוליטי השמאלי בראשות גנץ
▪  ▪  ▪
גנץ. נרדף [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

פרנויה מוגדרת בויקיפדיה כ"מצב פסיכוטי, מלווה בפחד, חרדה ומחשבות שווא, שבו חש האדם כי הוא נרדף, אף על-פי שאין לכך ביסוס במציאות". אך מאחר שאיננו מומחים לפסיכיאטריה, בואו נעזוב את ההיבטים הרפואיים ונתייחס להיבטי ההתנהגות וההבעה, כלומר: להרגשה של אדם שהוא נרדף אף-על-פי שאין לכך ביסוס במציאות, וההשפעה המאד שלילית של הרגשת הנרדפות הזו על התפקוד שלו ועל התוצאות שהוא מביא לשולחיו.
אז זה התחיל עם בני גנץ שחש נרדף עד כדי העלאת אפשרות שמישהו ישמח אם חייו יתקצרו, וחש נרדף עד כדי חשש שראש הממשלה עשה יד אחת עם רוסים על-מנת לפרוץ לטלפון שלו. מביך, מביך מאד.
לא נרגענו מהשטויות האלה והנה ידיעות אחרונות בעמוד הראשי (ומשם לעיתונות ברחבי העולם), עם ידיעה מרעישה על חשבונות מזויפים באינטרנט בהם יש תמיכה בראש הממשלה. כנראה ששכחו בידיעות אחרונות עבודה עיתונאית מהי, בתוכנית הבוקר ב-103 FM אצל אראל סג"ל עלו לשידור 4 מבעלי אותם "חשבונות מזויפים" כאשר הם מזוהים לחלוטין, בשר ודם, איש לא בדק עמם על-מנת לוודא את זהותם, איש לא שאל אותם אם הם עבמ"ים או שמא הם אנשים.
עמוד ראשי בידיעות אחרונות, ידיעת ענק, ובעבודה של דקה וחצי מסתבר שמדובר בשטויות במיץ, לא זיוף ולא נעליים, אנשים חיים בשר ודם, הפועלים ביוזמתם, איש לא משלם להם לא גרוש ולא חצי גרוש.
בהמשך ל"חשיפה" של ידיעות, יאיר לפיד עף על עצמו, אוסף את השטויות האלה ומתלונן בפני היועץ המשפטי לממשלה ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית. קשקוש, פשוט קשקוש במיץ.
מסקנה: מחשבות השווא על רדיפה מדומיינת הם תופעה ויראלית מידבקת, לא ברור לחלוטין אם התופעה גוברת בקרב השמאל או שמא היא גוברת בקרב מפסידני בחירות כרוניים ואובססיביים, אך ללא ספק כרגע המחלה המסוכנת הזו תוקפת שם, והורסת שם כל חלקה טובה.
נ.ב אם אתה פרנואיד, זה עדיין לא אומר שלא רודפים אחריך, אך לצאת עם כותרות בומבסטיות (ידיעות אחרונות), ומכתבים בומבסטיים (לפיד), אשר מתבררים כשטויות במיץ עגבניות רק שעות ספורות לאחר הפרסום, וכאשר כל זה קורה עשרה ימים לפני הבחירות, על-מנת להשפיע על תוצאתן, הם מתכון בטוח להתאבדות עיתונאית ופוליטית. אבל ייתכן שיש כאן תום לב אמיתי בשמאל של ידיעות וגנץ לא מאמינים פשוט שקנובלר מההייטק, וסבאל'ה לאופק או לעומר המצביעים לבנימין נתניהו הם אנשים אמתיים, והם חייבים לכן להיות זהויות מזויפות. לא צריך לבדוק, זה ברור מאליו. להבנתם הימין מורכב מבן-גביר, וצדקיהו מבית אל ותפוח ובוזגלו, ואסולין מרמלה ושדרות בלבד. טעות של טירונים מטופשים, וכל עוד לא ילמדו, ימשיכו להפסיד. מסכנים. זה מאוד עצוב להם, אך זה המצב. שנים הם לא לומדים, כנראה לא ילמדו לעולם...

אראל סגל והחשבונות המזויפים.....
תאריך:  03/04/2019   |   עודכן:  03/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עידן יוסף
אמר לפעילי רשימתו לכנסת בכינוס גדול: "אני מביט בכם ואני לא רואה ימין ושמאל"    "לא סיכמתי דבר עם המפלגות המובילות"
עידן יוסף
נתניהו: "ריבלין רק מחפש תירוץ לתת את הרכבת הממשלה לגנץ"    הנשיא: "ניסיון בזוי נוסף לפגוע באמון הציבור בהחלטתי. "לא אתפתה לדברי חנופה, ולא אירא ממתקפות"
איציק וולף
איחוד מפלגות הימין צפוי להציג דרישה להקמת רשות ממשלתית להסדרת ההתיישבות היהודית ביהודה ובשומרון
אפרים הלפרין
מה שנאמר בהקלטות הסמויות מפי בני גנץ זו האמת, מה שבני גנץ מוכר לציבור אלה שקרים, לוקשים ארוכים וסרי טעם
עידן יוסף
ההחלטה לאפשר נסיעה חופשית חינם ביום הבחירות לכנסת גם למי שאינו בעל זכות בחירה תפגע בנוסעים ובנהגים, וההחלטה על סיווג הקווים תגרום אנדרלמוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il