X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הטניסאית הציגה יחד עם אייפקס את תוכנית התרומה לשבט צופי שבא פאר, שגם תשתף פעולה עם ההודית מירזה בזוגות: "אנסה להגיע הכי רחוק שאוכל"
▪  ▪  ▪
גדי מלכו ושחר פאר [צילום: יניב סופר]

"אני מאושרת לתרום לילדים בישראל", כך אמרה היום (רביעי) שחר פאר, המחבט מספר אחת של ישראל, במסיבת עיתונאים משותפת עם חברת "אייפקס", החברה המאמצת שלה ב-11 השנים האחרונות.
פאר ואייפקס הציגו את תוכנית התרומה שלהם לקהילה במסגרתה יתרמו הטניסאית והחברה 125,000 שקלים לשבט צופי שבא, בו חברים 1,400 ילדים ממוצא אתיופי.
הטניסאית הישראלית המשיכה ואמרה בהתרגשות: "דיברנו על הקמת קרן ואני שמחה שהצלחנו לעשות את זה בשיתוף פעולה עם אייפקס. המטרה היא לעידוד מצוינת.
"מצאנו את צופי שבא, תנועה של אתיופים שאין להם את כל הכלים להגיע למצויינות. לי היה את ההורים והמשפחה שלי שנתנו לי גב כלכלי, אבל אני יודעת שזה יכול לעזור כי הייתי צריכה את הכסף הזה".
פאר הוסיפה: "יחד עם אייפקס החלטתי שנעזור לילדים ללא אמצעים להגיע למצויינות ולא רק בספורט אלה גם באומנות, במוסיקה ובכלל. לא מדובר בעזרה כספית, אלא בקניית מחבט טניס או גיטרה למוסיקאים. אני בטוחה שזה יעזור להם".
"אני בתור שחר פאר אנסה לעזור גם במשחק ראווה עם אדם שיסכים לתרום סכום של כסף שילך לקרן. גם בחו"ל נעשה אירוע התרמה וננסה לגייס כמה שיותר כספים. המטרה הייתה לתת חזרה לקהילה - מבחינתי, אני מקבלת הרבה תמיכה, אהדה והערצה מעם ישראל והכסף הזה שאני תורמת הוא דבר שיעזור לכולם להתפתח ולהתקדם".
המחבט מספר 1 של ישראל סיכמה: "כטניסאית אנסה להיות כמה שיותר מעורבת כדי לראות את הילדים ולהכיר אותם באופן אישי, כרגע הפעילות עדיין בחיתולים. זה עושה לי טוב בלב, אולי זה מוזר להגיד, אבל זה גם עוזר לי לקריירה. אני מרגישה שאני לא רק עומדת על המגרש אלה עושה עוד דברים למען הקהילה".
פאר נשאלה מה יהיה בווימבלדון וחייכה: "אני לא יודעת, אני נוסעת מחר להתכונן קצת על הדשא. ייקח לי קצת זמן אבל אני באה בראש חיובי ואנסה להתרגל. העונה קצת קצרה אבל אני מאמינה שיהיה בסדר. רבע גמר או חצי גמר נראים לי קצת רחוק. זה תלוי בהגרלה ובאיך אבוא לתחרות. אנסה לעשות את המקסימום שלי ולהגיע הכי רחוק שאני יכולה".
פאר גם הודיעה רשמית כי תשחק בטורניר הזוגות בווימבלדון עם השחקנית ההודית סאניה מירזה. שיתוף הפעולה הקודם ביניהם לפני יותר משנה, עורר מהומות בקרב הקהילה המוסלמית בהודו. בטורניר איסבורן, טורניר ההכנה לווימבלדון, תשחק פאר עם טטיאנה גראבין מאיטליה.
הטניסאית התייחסה גם לסוגיית המאמן שלה, מולי אפשטיין, שחתם על התקשרות עם מכבי ת"א והצהירה: "אני רוצה להודיע כאן באופן רשמי שאנחנו ממשיכים לעבוד. מולי לא עובר למכבי, אני לא יודעת מה הולך עם מכבי, הוא מחויב לי וממשיך. אני בעדיפות הראשונה".
גדי מלכו, משבט צופי שבא, אמר: "אייפקס ושחר רצו ללכת ולשים את הקהילה האתיופית על המפה. עבורנו זו תרומה גדולה מאוד לקהילה מבן אדם שמצליח בקנה מידה עולמי כמו שחר פאר. לקהילה האתיופית יש פוטנציאל גדול לתרום לישראל".

תאריך:  13/06/2007   |   עודכן:  13/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שחר פאר: אני מגיעה בראש חיובי לווימבלדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
אבו מאזן כועס על ישראל וארה"ב שאינן תומכות בו    מקור פלשתיני: אבו מאזן לא יתפטר כדי לא לתת השג לחמאס
אלעזר לוין
מיוניק-רי תיתן עדיפות לכלל ביטוח בביטוחי משנה ובביטוח רעידות אדמה    כלל תשתף את מיוניק בעיסקות גדולות ותקבל ממנה יעוץ מקצועי בתחומים שונים
שלומי שפר
בענף המזון החלה בורסת השמות לגבי המנכ"ל החדש של רשת המזון שנרכשה על ידי ארקדי גאידמק    גאידמק: הידיעה על מועמדותו של גלברד למנכ"ל - "שטויות"
עידן יוסף
באירוע שנערך היום שוחח אלוף הרולאן גארוס, אנדי רם, עם ילדי התוכניות התחרותית של המרכז לטניס והוסיף: "עשיתי הרבה וויתורים, לא מצטער על כך"
הילה רפופורט
ניקולו אינגראו, מנהיג המאפיה הסיצילאינית "קוזה נוסטרה" נרצח בארבע יריות אקדח    חשש ממלחמת כנופיות בפלארמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il