X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
במגרש ברחוב סעדיה גאון בתל אביב היה לכלוך ובעליו נדרש לפנותו את הקנס נדרשתי אני לשלם אני מצהיר בזאת שאינני יודע איפה רחוב סעדיה גאון והייתי שמח להיות בעליו של המגרש, אבל אני לא
▪  ▪  ▪
דואר תמים [צילום: עומר שיקלר]

לפני כשלושה שבועות נחת בתיבת הדואר שלי מכתב רשום. אין זה שגרתי שאני מקבל מכתבים רשומים וזה, מחברת "מיתר", כלל דרישה לתשלום קנס. הקנס המקורי 730 שקל ומכיוון שלא שילמתי אותו צמח ל-1,134 שקל. לא שילמתי אותו, כי מעולם לא הגיעה אלי הודעת תשלום הקנס. במסמך, שהוכתר "דרישה לתשלום מס על-פי סעיפים"... וכו' וכו' לא הוסבר לי מה טיב המפגע, שעליו הוטל קנס. שיחת טלפון לחברת "מיתר", המורשה לגבות קנסות, לא העלתה סיבה ברורה לקנס. אבל נמסר לי שהמכתב נשלח במקורו לרחוב הר חרמון. מישהו יודע היכן הר חרמון זה? אני לא. לכן אין פלא שהמכתב המקורי לא הגיע אלי.
מיד שלחתי שתי מכתבים רשומים זהים וביקשתי הסבר למהות הקנס. מכתב אחד לחברת "מיתר", שקיבלה יפוי כוח ממחלקת הפיקוח של עיריית קריית אונו. מכתב שני לעירייה. שני המכתבים לא נענו. חיכיתי מספר ימים וביום 15.1.2019 נסעתי למחלקת הגביה של קריית אונו, שבה אינני גר. כאן הסבירה לי פקידה אדיבה, שהגעתי למקום הלא נכון. היא שלחה אותי לרחוב אחר, לא כל כך קרוב. נסעתי גם לשם והפקידה האדיבה השנייה אישרה שהמכתב המקורי נשלח לרחוב הר חרמון.
מסתבר, שבמגרש ברחוב סעדיה גאון בתל אביב היה לכלוך ובעליו נדרש לפנותו. את הקנס נדרשתי אני לשלם. אני מצהיר בזאת שאינני יודע איפה רחוב סעדיה גאון והייתי שמח להיות בעליו של המגרש, אבל אני לא. בקיצור, מישהו עצל, שהשררה בידו, הטיל עלי קנס בלי לברר דבר. ואני, אזרח שאיש לא סופר אותו, לא מוכן לשלם קנס על לא עוול בכפי.
עוד הערה: שתי פקידות (במיתר ובמחלקת הפיקוח בעירייה) שלחו אותי להביא אישור כתובת ממשרד הפנים וזאת אחרי שאני גר עשר שנים בכתובתי הנוכחית... למה צריך אישור משרד הפנים? ככה. מה איכפת להם שאני ארוץ. "לך, תביא". חיכיתי עם כתיבת הפוסט הזה עד שקבלתי מכתב ביטול. המכתב מחברת "מיתר שירותים מוניציפליים מתקדמים" נשלח ביום 28.4.2019 והוא נושא את המספר - ראו זה פלא - של תעודת הזהוי שלי.
וזה נוסח המכתב במלואו. הוא לא ארוך: "הנדון: חובך לעיריית קריית אונו - פיקוח עירוני בגין דוח פיקוח במענה לפנייתך שבנדון ובהתאם להחלטת התובע העירוני הוחלט לבטל את תיק מספר 13277410001 נשוא דוח פיקוח 196873". אינני חושב, שהמכתב המצוטט הינו אמת. אינני יודע על החוב לעיריית קריית אונו, כי לא היה כזה. מה החליט התובע העירוני (מי זה?) ומדוע החליט "במענה לפנייתי". שמתי לב, שהמכתב גם לא מתנצל על ההתנהגות הבריונית כלפי אזרח. איש גם לא טרח להתקשר אלי כדי להסביר את הפרטים של הפרשה האומללה. סתם כך, נטפלו אל אדם והטילו עליו קנס. מדוע? כי הם יכולים! נראה לי שכל אזרח שהרשויות מטילות עליו חובות ללא סיבה - צריך להילחם על זכויותיו. אסור לוותר להם, כשאין לנו סבלנות או כוח להילחם.
הגדרות
צניעות: היכולת להכיר בכך שאתה מושלם בלי להגיד זאת לאף אחד. כומר: אדם, שכולם קוראים לו "אבי", חוץ מילדיו האמיתיים, שקוראים לו "דוד".

תאריך:  07/05/2019   |   עודכן:  09/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
נכון נאמר כי לא הושג בסיבוב זה דבר כי לא הייתה מטרה. הרי אין מטרה. כי ישראל אינה מוכנה להסכם של ממש עם הפלשתינים, ומשתמשת ברצועת עזה כשכפ"ץ מפני משא-ומתן עם הנהנתנים ברמאללה
עומר מואב
כמובן העלאת מיסים תקטין את הגרעון, אבל לא תשפר את המצב. הבעיה היא הגידול בהוצאה, שאותה אנחנו נממן, במיסים השנה או בעתיד. ומה צפוי בהמשך? האם יש סיכוי לקיצוץ בהוצאות? או לפחות שינוי סדרי עדיפות שיטיבו עם הציבור?
משה ניסנבוים
הגעתו של האדמו"ר לארץ ישראל סימנה את תחילת תחייתה של חסידות בעלז; האדמו"ר ואחיו הניחו את היסודות לצמיחתה מחדש של החסידות, שהפכה לאחת החסידויות החשובות בארץ ישראל
שמחה סיאני
בווינה היפה ועתירת התרבות, נרצחו כ-65 אלף יהודים, ובאוסטריה כולה, נרצחו כ-200 אלף יהודים
יוני בן-מנחם
סבב הלחימה האחרון מסמל את ההחמצה הגדולה של ישראל לשקם את ההרתעה שלה כלפי ארגוני הטרור ברצועה. סכנת ההתלקחות המחודשת תוך זמן קצר רק גברה, הפסקת האש מאפשרת לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי לשמור את היוזמה בידיהם ולהכתיב את קצב האירועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il